Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού
Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου ήταν η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 έκαναν χριστουγεννιάτικες δράσεις: είπαν τα κάλαντα, είδαν χριστουγεννιάτικες ταινίες, διάβασαν παραμύθι, στόλισαν το δέντρο του τμήματός τους ακούγοντας τραγούδια, έκαναν γλωσσικές ασκήσεις με χριστουγεννιάτικο λεξιλόγιο στη βιβλιοθήκη του σχολείου. Ζωγράφισαν στην αίθουσα Εικαστικών. Έπαιξαν και χόρεψαν με μπαλόνια στην αίθουσα Εκδηλώσεων.
Ήταν μια μέρα χαρούμενη, έξω από την τάξη με χαμόγελα, όπως ταιριάζει σε όλα τα παιδιά του κόσμου.
Εκπαιδευτική επίσκεψη Ε΄ τάξης στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ τάξης στο Μουσείο Νεώτερης Κεραμεικής Τέχνης
Χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ανθρώπων με Αναπηρίες
Την Τρίτη 3 και την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024 οι Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις παρακολούθησαν στην αίθουσα της βιβλιοθήκης μας την παρουσίαση-συζήτηση που ετοίμασε η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης κα Παναγιώτα Καζαντζίδου και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να εκφράσουν τις απόψεις-εμπειρίες τους για τα άτομα με αναπηρίες.
Τα παιδιά του Γ2΄ τμήματος στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, που δούλεψαν το θέμα με τη δασκάλα κα Δήμητρα Σκαρμούτσου, παρουσίασαν κανόνες συμπεριφοράς προς τα άτομα με αναπηρία και στη νοηματική έδειξαν το σύνθημα, που δεν πρέπει να ξεχνάμε όλες τις μέρες του χρόνου “ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ, ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ”!
Όμορφη συγκυρία ήταν η προσφορά της μητέρας μαθήτριας του σχολείου μας κας Σοφίας Κ., που μας έφερε χριστουγεννιάτικες κάρτες με εικόνες ζωγραφισμένες με το στόμα κι έντυπα γραφής Braille, που ψηλάφισαν τα παιδιά.
Επίσης, στην Α΄ τάξη διαβάστηκε παραμύθι ευαισθητοποίησης για τα άτομα με αναπηρία.
Χριστουγεννιάτικο σχολείο
Ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα για γονείς
Σήμερα Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση για το ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα για γονείς της Α΄ και Β΄ τάξης, που σχεδίασε και συντόνισε η Ψυχολόγος του σχολείου μας κα Όλγα Νικολάου.
Με μεγάλη μας χαρά γέμισε η αίθουσα της βιβλιοθήκης με γονείς, που όχι μόνο παρακολούθησαν το υλικό που τους παρουσιάστηκε, αλλά αντάλλαξαν απόψεις κι εξέφρασαν την έντονη επιθυμία η επόμενη συνάντηση να γίνει πριν τα Χριστούγεννα.
ΣΤ΄ τάξη – Ηλεκτρονική εφημερίδα Νοεμβρίου 2024
Ε΄ τάξη – Ηλεκτρονική εφημερίδα Νοεμβρίου 2024
Τα παιδιά της Ε΄ τάξης εκτός από την όμορφη γιορτή που μας παρουσίασαν για το Πολυτεχνείο, έγραψαν και για τους αγώνες των φοιτητών, τα συνθήματά τους και τα γεγονότα της εποχής με αίτημα ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.














































