Ημερήσια εκδρομή στο «Cretan Animal Park»

Την Τετάρτη 20 Μαϊου επισκεφτήκαμε το  «Cretan Animal Park» και ζήσαμε μια μοναδική περιπέτεια με γονείς και παιδιά! 
Στο ζωολογικό πάρκο είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά πολλά υπέροχα και σπάνια ζώα από όλο τον κόσμο! Γίναμε εξερευνητές για λίγο και με την καθοδήγηση  των διοργανωτών του πάρκου, προμηθευτήκαμε καρότα και ταΐσαμε κάποια ζώα! Είδαμε ζώα τα οποία δεν ζουν στη χώρα μας όπως η καμήλα, τα ρακούν και τα κοάτι, ένα μικρούλι καγκουρώ που μας κρυβόταν, λάμα, στρουθοκάμηλους και εμού,  ένα πανέμορφο παπαγάλο που προσπαθήσαμε να του μάθουμε να μιλάει. Είδαμε ακόμα και ζώα της ελληνικής φύσης όπως πόνυ, αγριογούρουνα, γαϊδουράκια, ελάφια, πρόβατα και κατσικάκια, παγώνια, φασιανούς και πέρδικες. Τα παιδιά αφού γνώρισαν τα ζώα μετά ξενάγησαν τους γονείς τους! Όλα αυτά περιτριγυρισμένοι από την ομορφιά της κρητικής φύσης στο όμορφο χωριό Αστρίτσι !

Περπατήσαμε στους δρόμους του χωριού σε μια διαδρομή μέχρι την Κάτω Βρύση για φαγητό σε  ένα καταπληκτικό μέρος μέσα σε πλατάνια, λιμνούλες και τρεχούμενα νερά! Τα παιδιά έπαιξαν και διασκέδασαν με τους φίλους τους!

Επίσκεψη στο Λυχνοστάτη

Η επίσκεψη του νηπιαγωγείου μας στο Λυχνοστάτη έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν τον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής σιτηρών & παρασκευής ψωμιού μέσα από το πρόγραμμα «Ζυμώνω, αλωνίζω και το ψωμί φουρνίζω». Η γνωριμία ξεκίνησε με τις  αγροτικές ασχολίες τις σχετικές με την καλλιέργεια σιτηρών και τον αντίστοιχο εξοπλισμό στην αίθουσα τοπικής ιστορίας του μουσείου, συνέχισαν στο αλώνι, όπου έγινε δραματοποίηση του αλωνίσματος και λιχνίσματος, και στο μύλο. Στο πόρτεγο Κ. Φραγκούλη μέσα από ένα παιχνίδι ανακάλυψης εντοπίσαμε τα σκεύη για την παρασκευή του ψωμιού. Το πρόγραμμα έκλεισε με το ζύμωμα ψωμιού και το ψήσιμό του στον ξυλόφουρνο.

Δεινοσαύρια

Με το νηπιαγωγείο μας επισκεφθήκαμε το θεματικό πάρκο «Δεινοσαύρια» . Μεταφερθήκαμε στη σήραγγα του χρόνου εκατομμύρια χρόνια πριν στον κόσμο των δεινοσαύρων. Το ταξίδι μας γέμισε εντυπώσεις και όμορφες εικόνες από τα προϊστορικά ζώα.

Θεατρική παράσταση “Οδυσσέας”

Ο Ιανουάριος ξεκίνησε με την επίσκεψη  του σχολείου μας στο Πολιτιστικό κέντρο όπου με αμείωτο ενδιαφέρον παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση της Κάρμεν Ρουγγέρη “Οδυσσέας”.

Οι περιπέτειες του πολύπαθου ήρωα ζωντάνεψαν στη σκηνή εντυπωσιάζοντας μικρούς και μεγάλους!

Ιππικός Όμιλος- Μινωική Κρήτη

Την Τρίτη 21 Μαϊου το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε τον Ιππικό όμιλο στον Καρτερό. Στο χώρο πολιτιστικών εκδηλώσεων του Minoan Theater παρακολουθήσαμε παράσταση με δρώμενα εμπνευσμένα από τη Μινωική εποχή.

Επίσκεψη στο Λυχνοστάτη

Η επίσκεψή μας  στον όμορφο χώρο του Λυχνοστάτη, όπου είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε  την μέλισσα , τα προϊόντα της και τα εργαλεία  του μελισσοκόμου, καθώς και να διασκεδάσουμε με βιωματικά θεατρικά παιχνίδια!

Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα τους “Δεινόσαυρους”, που αποτέλεσε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων

“STEAM και η ΓΗ γυρίζει”, επισκεφτήκαμε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και απολαύσαμε μια συναρπαστική εμπειρία!

Αρχικά γίναμε παλαιοντολόγοι και με περίσσια διάθεση εξερεύνησης, ανακαλύψαμε ευρήματα μοναδικά, απολιθώματα, οστά, κοχύλια, τα ομαδοποιήσαμε, τα συγκρίναμε και νιώσαμε τη χαρά της ανακαλυπτικής γνώσης! Στη συνέχεια ενθουσιαστήκαμε με τις εντυπωσιακές φιγούρες Δεινοσαύρων που υπάρχουν στο Μουσείο και πριν φύγουμε βιώσαμε τον σεισμό στον προσομοιωτή και ακούσαμε σημαντικές πληροφορίες για το πως να προφυλασσόμαστε και να αντιμετωπίζουμε τον αληθινό σεισμό!!

 

Παγκρήτιο στάδιο

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Γνωριμία με  το ανθρώπινο σώμα” επισκεφθήκαμε το Παγκρήτιο Στάδιο. Τα παιδιά είχαν την χαρά να δουν από κοντά τους χώρους άθλησης και να συμμετέχουν σε αθλήματα με τη βοήθεια των γυμναστών. Έτρεξαν, έκαναν ισορροπία στη δοκό, κρίκους, άλμα εις μήκος, γκολάκια, σκυταλοδρομίες, ακοντισμό… Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία που ενθουσίασε όλα τα παιδιά!

Εκδρομή στον Αρόλιθο

Στις 17 Μαϊου πραγματοποιήθηκε η τελική μας εκδρομή στο παραδοσιακό χωριό Αρόλιθος με τη συμμετοχή όλων των τμημάτων και με συνοδούς γονείς. Περάσαμε όμορφα με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΄Τα παιχνίδια της αυλής΄. Διασκεδάσαμε με παραδοσιακά, διαχρονικά παιχνίδια όπως το κουτσό, την τυφλόμυγα, περνά-περνά η μέλισσα και λύσαμε γρίφους με το παιχνίδι του κρυμμένου θυσαυρού! Στο τέλος ξεκουραστήκαμε στο πλακόστρωτο της πλατείας τρώγοντας το πρωινό μας και συνεχίζοντας για λίγο ακόμα το ελεύθερο παιχνίδι στην όμορφη φύση του χωριού!

Δεινοσαύρια

Με τους μαθητές μας επισκεφτήκαμε το πάρκο Δεινοσαύρων και περάσαμε καταπληκτικά!