Ο Σύλλογος Διδασκόντων πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας Παράλληλα, με ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, έκοψαν την πίτα τους και όλα τα τμήματα του σχολείου μας. Πολλές ευχές σε όλους για υγεία, προκοπή και δύναμη στο έργο μας!
Οι μαθητές μας την περίοδο των εορτών συγκέντρωσαν είδη πρώτης ανάγκης (τρόφιμα κυρίως) και τα έστειλαν στο Χαμόγελο του παιδιού και στην Κιβωτό της αγάπης. Μια προσφορά για την οποία μας απέστειλαν τις ευχαριστίες τους οι δύο οργανώσεις. Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, ευχαριστεί με τη σειρά του τους μαθητές και […]