Οι μαθητές μας την περίοδο των εορτών συγκέντρωσαν είδη πρώτης ανάγκης (τρόφιμα κυρίως) και τα έστειλαν στο Χαμόγελο του παιδιού και στην Κιβωτό της αγάπης. Μια προσφορά για την οποία μας απέστειλαν τις ευχαριστίες τους οι δύο οργανώσεις. Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, ευχαριστεί με τη σειρά του τους μαθητές και τους γονείς για την ευγενική αυτή κίνηση αλληλεγγύης!