Άρθρα: 28 Ιανουαρίου, 2022

Ο Σύλλογος Διδασκόντων πραγματοποίησε την  καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας         Παράλληλα, με ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, έκοψαν την πίτα τους και όλα τα τμήματα του σχολείου μας.     Πολλές ευχές σε όλους για υγεία, προκοπή και δύναμη στο έργο μας!