Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής – Μια Γευστική και Επιτυχημένη Εμπειρία!
Για ακόμη μια χρονιά, η Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία! Οι μαθητές γνώρισαν τη σημασία της σωστής διατροφής και απόλαυσαν υγιεινά σνακ που ετοίμασαν με μεράκι οι γονείς.
Φρουτοσαλάτες, σπιτικές μπάρες δημητριακών και πολύχρωμα σάντουιτς γέμισαν τις τάξεις με αρώματα και χαμόγελα. Η δράση έδειξε πως η υγιεινή διατροφή μπορεί να είναι και νόστιμη και διασκεδαστική, όταν συνεργάζονται μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της Εβδομάδας Υγιεινής Διατροφής και ανυπομονούμε για την επόμενη χρονιά!




























































































