Διάκριση στον μαραθώνιο ανακύκλωσης
Μια τεράστια αγκαλιά γεμάτη χαρά και περηφάνια για όλη τη σχολική μας οικογένεια! Το 13ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής κατέκτησε με το σπαθί του τη 2η θέση στον σχολικό μαραθώνιο ανακύκλωσης του Follow Green, αποδεικνύοντας τη μεγάλη μας αγάπη για το περιβάλλον.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε μαθητές και μαθήτριες, σε γονείς και σε εκπαιδευτικούς καθώς αυτή η θέση είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας! Είναι η απόδειξη, επίσης, πως όλοι μαζί μπορούμε και τα καταφέρνουμε!
Η βράβευση αυτή όμως δεν είναι το τέρμα, αλλά η καλύτερη επιβράβευση και μια δυνατή ώθηση για τη συνέχεια.
Μας γεμίζει χαμόγελα, πεισμώνει τη θέλησή μας και μας δίνει ενέργεια για ακόμα μεγαλύτερες οικολογικές δράσεις, γιατί και μπορούμε και το θέλουμε!#GoTeam13o
- Τα αναμνηστικά
- Βράβευση του σχολείου στη Δημοτική Βιβλιοθήκη
- Στιγμιότυπο από την εφαρμογή
- Λίγο πριν την απονομή
- Αφίσα (με τη βοήθεια της Τ.Ν)
- Βράβευση, με συνοδεία της κ. Κιοσέ











