Ο Ορφέας και η Ευρυδίκη συνεχίζουν και φέτος τη δράση «Διαβάζουμε
στους μικρούς». Την τιμητική του είχε το βιβλίο της Μαρίας Παπαγιάννη
«Στο Πικεφί» που διάβασαν οι μαθητές της Στ Ανέστης Ρ. ,Ουρανία Ν.,
και Σαρίνα στους μικρούς μαθητές της Α τάξης. Η παρουσίαση
εμπλουτίστηκε και από παιχνίδι -κουίζ
https://wordwall.net/el/resource/2122118 και από δωράκια.
Η σημασία του «μαζί» και της αδερφοσύνης είναι εκείνα που
κυριαρχούν με τη συνεχή επανάληψη της λέξης «και αδερφός» και
«βοηθός» στην ιστορία «Στο Πικεφί». Επιπλέον και η απουσία της
μητέρας η οποία γίνεται παρουσία, δίνοντας τη συναισθηματική
ασφάλεια και επάρκεια των παιδιών με την υπενθύμιση της παρουσίας
της, εδώ, εκεί, παντού και πάντα. Είναι ένα άρρητο “παίξτε μαζί εσείς κι
εγώ είμαι εδώ”. Αν πάλι χρειαστεί να ταξιδέψει και εκείνη μαζί τους
ενισχύοντάς τους τότε, ναι ,αφήνει τον δικό της κόσμο και αφιερώνεται
στους μικρούς ήρωες της.
Ένα ταξίδι λοιπόν για μια Ιθάκη που αξία δεν έχει ο προορισμός αλλά το
ίδιο το ταξίδι.





