12o Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

we are equal- we have the same rights

Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες

Νοέ 201624

Με τα παιδιά παρακολουθήσαμε το βίντεο ” Κύπρος , Δεν ξεχνώ 1974 – 40 Χρόνια ΠΕΡΙΜΕΝΩ” στον σύνδεσμο Παπαζαχαρίου Ε.-Α,Κύπρος 1974 .

Ξεκινήσαμε να μιλάμε για την επαναλαμβανόμενη κατοχή της Κύπρου από ξένες δυνάμεις όπως ( Φράγκοι και Βενετοί ,  Οθωμανοί, Βρετανοί) μέχρι τις δραματικές σκηνές που εκτυλίχθηκαν τη στιγμή της τουρκικής εισβολής στις 20 Ιουλίου 1974 που έφερε τη διχοτόμηση του νησιού. Μέσω του βίντεο έγινε αναφορά στην προσωπικότητα του Εθνάρχη Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ο οποίος υπέγραψε την ανεξαρτησία της Κύπρου από τους Βρετανούς το 1960, ημερομηνία που αναγράφεται στο έμβλημα της Κυπριακής δημοκρατίας.(εδώ)

Τα παιδιά στη συνέχεια έκοψαν την κυπριακή σημαία που χθες είχαν ζωγραφίσει και κολλήσει σε φύλλο αφρώδους υλικού(εδώ). Η σημαία έγινε παζλ με το οποίο τα παιδιά ασχολήθηκαν δημιουργικά.Τα κομμάτια του παζλ-κυπριακή σημαία φυλάσσονται σε κατάλληλο φάκελο για να μην χαθούν και να μπορούν τα παιδιά εύκολα να τα χρησιμοποιούν στις δραστηριότητές τους( ελεύθερες και οργανωμένες).

Οι φάκελοι δημιουργήθηκαν από τα παιδιά με χαρτί λευκό Α4 . Απ’ έξω έγραψαν τις λέξεις: Κύπρος και Δεν ξεχνώ και τους διακόσμησαν με την Κύπρο και τα κλαδιά ελιάς όπως υπάρχουν στην κυπριακή σημαία. Η ζωγραφική ήταν ελεύθερη και το κάθε παιδί έδωσε το δικό του στίγμα!!

Οι φάκελοι με τα παζλ τοποθετήθηκαν σε καλάθι σε σημείο άμεσης πρόσβασης από τα παιδιά.

DSC02148 DSC02149 DSC02150 DSC02151 DSC02152 DSC02154 DSC02153 IMG_4535DSC02155DSC02156DSC02157DSC02158
Παίζοντας με το παζλ-σημαία:
DSC02159 DSC02160 DSC02161 DSC02162 DSC02164Εικόνα3Εικόνα4
Τοποθετώντας το παζλ στους φακέλους  και στο καλάθι:
DSC02167 DSC02166 Εικόνα1 Εικόνα2 Εικόνα5 Εικόνα6
από κάτω από: Κύπρος | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες    

Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες

Νοέ 201623

Σήμερα με τα παιδιά θυμηθήκαμε τα χρώματα και τα σχήματα στις σημαίες της Ελλάδας και της Κύπρου. Θυμηθήκαμε τι συμβολίζει το πορτοκαλοκίτρινο χρώμα της Κύπρου πάνω στη σημαία( το χρώμα του χαλκού, μέταλλο που βρισκόταν σε αφθονία στο νησί) και τι τα κλαδιά ελιάς( ειρήνη στους κατοίκους του νησιού Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους). Είδαμε τα χάλκινα κέρματα του ευρώ( μονόλεπτα, δίλεπτα και πεντόλεπτα) και παρατηρήσαμε το χρώμα τους.

Μέσω του διαδικτύου τα παιδιά ανακάλυπταν  την ελληνική και την κυπριακή σημαία αντίστοιχα και αιτιολογούσαν την απάντησή τους .

Εικόνα13   Εικόνα14   Εικόνα15

Ζωγράφισαν την κυπριακή σημαία, την κόλλησαν σε φύλλο αφρώδους υλικού και αύριο θα την κόψουμε για να κατασκευάσουμε το παζλ  και να παίξουμε.

Εικόνα1 Εικόνα2 Εικόνα3 Εικόνα8 Εικόνα11

Το πατρόν από το blog ΄΄ Όλα για το νηπιαγωγείο΄΄.

Εικόνα6

Γνωρίσαμε το έμβλημα της Κυπριακής Δημοκρατίας ( από το blog ΄΄ Πράσινη πρίζα΄΄ ) και το ζωγραφίσαμε ανάλογα.

Εικόνα5

Το έμβλημα της Κυπριακής Δημοκρατίας παριστάνει ένα λευκό περιστέρι μέσα σε μία κίτρινη ασπίδα .Το κίτρινο χρώμα 
συμβολίζει το χαλκό.
Το περιστέρι κρατά στο ράμφος του ένα κλαδί ελιάς, το οποίο συμβολίζει την ειρήνη. Στο κάτω μέρος της ασπίδας 
αναγράφεται το έτος εγκαθίδρυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας, 1960. Την ασπίδα πλαισιώνουν δύο πράσινα κλαδιά 

ελιάς.

Εικόνα9 Εικόνα10 Εικόνα7 Εικόνα12

Το πρόγραμμα γίνεται από κοινού από τα δύο υποχρεωτικά πρωινά τμήματα με κοινές εργασίες και συνδιδασκαλίες.

Ακούσαμε κυπριακά τραγούδια , ενθουσιαστήκαμε που τα τραγούδια περιείχαν λέξεις  ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούμε κι εμείς αλλά και εκπλαγήκαμε με την παραδοσιακή κυπριακή διάλεκτο που δεν την καταλαβαίναμε.

από κάτω από: Κύπρος | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες    

Η τελική παρουσίαση του προγράμματος Etwinning ” Welcome to my native town – Athens”

Νοέ 201622

Με τη λήξη του προγράμματος Etwinning “Welcome to my native town – Athens” σας παρουσιάζουμε την τελική εργασία που αποστείλαμε στους εταίρους μας. Πατήστε πάνω στον τίτλο του προγράμματος.

Welcome to my native town – Athens

etwinning 1

Η βεβαίωση της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα:

Picture1

από κάτω από: Ε-Twinning ΄΄ Η πόλη μας΄΄ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η τελική παρουσίαση του προγράμματος Etwinning ” Welcome to my native town – Athens”    

Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες

Νοέ 201622

Σήμερα ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε το όμορφο και πονεμένο νησί της Μεσογείου εδώ και 42 χρόνια, την Κύπρο.(20 Ιουλίου 1974-Τουρκική εισβολή στο βόρειο τμήμα του νησιού)

Εικόνα1 Εικόνα9

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα- διαγωνισμό με τίτλο: “Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες”.

Μέσω διαφόρων χαρτών της Ευρώπης γνωρίσαμε τη γεωγραφική θέση του νησιού. Παρατηρήσαμε τη θέση της Κύπρου σε σχέση με την Ελλάδα και την Τουρκία.

Εικόνα28 Εικόνα29 Εικόνα30 Εικόνα31 Εικόνα32 Εικόνα33 Εικόνα34

 

Τα παιδιά έδειχναν στο διαδραστικό πίνακα τις αντίστοιχες χώρες που τους ζητούσαμε( Ελλάδα, Κύπρος, Τουρκία):

Εικόνα24 Εικόνα23 Εικόνα22 Εικόνα21 Εικόνα20 Εικόνα19 Εικόνα18 Εικόνα15 Εικόνα14 Εικόνα13 Εικόνα10 Εικόνα12

 

Γνωρίσαμε τη σημαία της Κυπριακής Δημοκρατίας και το πώς δημιουργήθηκε:

Τονίσαμε ότι Ελλάδα και Κύπρος έχουν τον ίδιο εθνικό ύμνο.

Εικόνα35    Εικόνα38(από το σύνδεσμο)

Εικόνα36

 

Μιλήσαμε για τη διχοτόμηση του νησιού και δείξαμε φωτογραφίες, από το διαδίκτυο ,του κομματιού που είναι κατειλημμένο από τους Τούρκους. Μιλήσαμε για την εγχώρια προσφυγιά των Ελληνοκυπρίων , τη βίαιη εγκατάλειψη των περιουσιών τους και την ιδιοποίησή τους από τους Τούρκους  καθώς και για τη στέρηση ελεύθερης μετακίνησής τους στις κατεχόμενες περιοχές.

Τα παιδιά ζωγράφισαν την κυπριακή σημαία και στολίσαμε την τάξη.

DSC02140 DSC02141 DSC02139 Εικόνα16 Εικόνα17 Εικόνα25

 

 

 

από κάτω από: Κύπρος | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες    

20 Νοεμβρίου- Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων των παιδιών

Νοέ 201622

Σε συνέχεια της χθεσινής ανάρτησης (εδώ) προσθέτουμε φωτογραφικό υλικό και τα πατρόν για την κατασκευή των λουλουδιών των δικαιωμάτων.

Ολοκληρωμένες οι εργασίες των παιδιών για την παρουσίαση του εαυτού τους και της οικογένειάς τους:( τα υπόλοιπα πατρόν εδώ και εδώ)

Εικόνα2 Εικόνα7 Εικόνα3

Τα λουλούδια των δικαιωμάτων:

Εικόνα8 Εικόνα6 Εικόνα27

Τα πατρόν για την κατασκευή:

Εικόνα5 Εικόνα4 Εικόνα37

από κάτω από: Δικαιώματα του παιδιού | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 20 Νοεμβρίου- Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων των παιδιών    

20 Νοέμβρη- Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων των Παιδιών

Νοέ 201622

IMG_20161121_150443

IMG_20161121_210657

IMG_20161121_210715

IMG_20161121_210733

IMG_20161121_210753

Δημιουργία αφίσας από το ολοήμερο τμήμα με τα μπαλόνια των δικαιωμάτων των παιδιών!

από κάτω από: Δικαιώματα του παιδιού | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 20 Νοέμβρη- Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων των Παιδιών    

20 Νοεμβρίου-Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων των παιδιών

Νοέ 201621

Σήμερα η Δευτέρα στο σχολείο μας ήταν διαφορετική!!!!

Και επειδή μέσα από τη διαφορετικότητα πηγάζει η ενότητα, η ισότητα, οι ισορροπίες στην καθημερινότητά μας και η ομορφιά της ζωής μας, το γιορτάσαμε κυριολεκτικά!!!

Λόγω της Παγκόσμιας ημέρας των Δικαιωμάτων των παιδιών , όπως συνηθίζουμε στο Νηπιαγωγείο μας εδώ και δύο χρόνια- εξαιτίας της συμμετοχής μας σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ για τα δικαιώματα των παιδιών τις χρονιές 2014-2016, στήσαμε ανοιχτή γιορτή με τη συμμετοχή των γονέων.( για περιήγηση στο πρόγραμμα εδώ)

Τα παιδιά είχαν κατασκευάσει μια εργασία με πληροφορίες για τον εαυτό τους, την οικογένειά τους, τους φίλους τους, τις ελεύθερες δραστηριότητές τους μαζί με την οικογένειά τους, την οποία παρουσίασαν στους γονείς στα πλαίσια των δικαιωμάτων της ταυτότητας, του ονόματος, της οικογένειας, της φροντίδας, της φιλίας!!!!!( για την εργασία μπορείτε να δείτε εδώ , εδώ )

Φωτογραφίες από την προετοιμασία:

Εικόνα1 Εικόνα3 Εικόνα2

Όλοι μαζί παρακολουθήσαμε βίντεο με αντίστοιχες επισκέψεις γονέων στα πλαίσια της γιορτής για τα δικαιώματα των παιδιών. Μιλήσαμε για τα βασικά δικαιώματα και  τα παιδιά ανέλαβαν αυτό το κομμάτι της ενημέρωσης. Παιδιά και γονείς συνεργατικά κατασκεύασαν το λουλούδι των δικαιωμάτων, γράφοντας στον κύκλο του λουλουδιού όποιο δικαίωμα διάλεγαν και διακόσμησαν ανάλογα. Έβαλαν κορδέλες και καρτελάκι με τον τίτλο: 20 Νοεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων των παιδιών για να θυμούνται τη στιγμή.( Τα πατρόν θ’ αναρτηθούν αύριο)

Εικόνα7 Εικόνα6 Εικόνα5 Εικόνα8 Εικόνα13 Εικόνα4 Εικόνα14 20161121_095729 20161121_095903

Αποχαιρετίσαμε τους γονείς με το τραγούδι ” Αν όλα τα παιδιά της Γης”.

Όταν έφυγαν οι γονείς ακολούθησε τραπέζι κεράσματος με ότι είχαν προσφέρει οι γονείς για την ημέρα, χορός και παιχνίδι στην αυλή( Δικαίωμα στο φαγητό, στο παιχνίδι και στη διασκέδαση-χαρά).

Εικόνα12 Εικόνα15 Εικόνα11

 

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από τα βάθη της καρδιάς μας όσους γονείς κατάφεραν να συμμετέχουν σήμερα στο πρόγραμμα και να μας φέρουν εδέσματα για το γιορτινό μας τραπέζι , δίνοντας χαρά στα παιδιά τους και την ευκαιρία να αισθανθούν σπουδαία αφού οι ίδιοι βρίσκονταν στο χώρο “εργασίας των παιδιών” και περίμεναν από τα παιδιά οδηγίες!!!!!

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε βίντεο για τη διαφορετικότητα, για την προσφυγιά(πολύ επίκαιρο θέμα) και ολιγόλεπτα βίντεο από το εκπαιδευτικό υλικό της Unicef για τα δικαιώματα των παιδιών.

DSC02102 DSC02103

 

 

Υλικό Unicef

Τα παιδιά τέλος ζωγράφισαν τη χάρτα των δικαιωμάτων, τη διακόσμησαν ανάλογα και έγραψαν τον τίτλο.

DSC02110 DSC02109 DSC02107 DSC02106 DSC02104 DSC02111

Η χάρτα των δικαιωμάτων των παιδιών (εδώ):

Εικόνα16 Εικόνα10

από κάτω από: Δικαιώματα του παιδιού | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 20 Νοεμβρίου-Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων των παιδιών    

17 Νοέμβρη κατασκευές

Νοέ 201619

Στο ολοήμερο τμήμα εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε για την επέτειο του Πολυτεχνείου, αφού διαβάσαμε το κανόνι της ειρήνης, την κυρά Δημοκρατία και μάθαμε το σχετικό τραγούδι:”Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”IMG_20161114_153315IMG_20161110_152127IMG_20161109_155113IMG_20161115_152122

από κάτω από: 17 Νοεμβρίου 1973 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 17 Νοέμβρη κατασκευές    

Σύμβολα ειρήνης – Ουράνιο τόξο

Νοέ 201616

Η σημερινή μας κατασκευή αποτέλεσε την ανασκόπηση των γνώσεών μας για τα σύμβολα της ειρήνης,

Σύμβολα ειρήνης:

Εικόνα8(από το Los Ninos)

Τα περιείχε όλα. Και το περιστέρι της ειρήνης και το σήμα της ειρήνης και το ουράνιο τόξο.( Πολυκατασκευή!!)

Για την κατασκευή των συμβόλων της ειρήνης χρησιμοποιήσαμε cd. Βέβαια ,επειδή στη μαθησιακή διαδικασία τίποτα δεν αφήνουμε να προσπεράσει, αδράξαμε την ευκαιρία και κάναμε λίγο φυσική.( Μόνο θεωρία, οι τύποι σ’ επόμενο μάθημα).  😆

Μιλήσαμε για τη δημιουργία του ουράνιου τόξου.Το ουράνιο τόξο είναι ένα καθαρά οπτικό φαινόμενο.
Δημιουργείται, όταν το φως του ηλίου, απλώνεται πάνω σε σταγονίδια νερού, τα οποία αιωρούνται ακόμα στον ουρανό.
Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να έχουμε βροχή αλλά και ήλιο! Ένα φαινόμενο, που σίγουρα δεν το βλέπουμε κάθε μέρα!

Στη δική μας περίπτωση είχαμε δυνατό φως και cd. Όταν πέφτει το φως  επάνω τους, αυτά διαθλούν τις ακτίνες του φωτός και δημιουργούν το ουράνιο τόξο, όπως δηλαδή το φως διαθλάται μέσα από ένα πρίσμα!

Αυτή η διάθλαση του φωτός συμβαίνει σε εκατομμύρια σταγονίδια νερού στον ουρανό. Βέβαια, όπως είναι γνωστό σε όλους μας, οι ακτίνες του ηλίου δεν είναι λευκές!Αποτελούνται από επτά χρώματα! Το κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο, μπλε, λουλακί και βιολετί!
Έτσι λοιπόν το ουράνιο τόξο γίνεται ορατό, αποκαλύπτοντας τα πανέμορφα χρώματα των ακτίνων του ηλίου, κατά τη διάθλαση μέσα από εκατομμύρια σταγονίτσες.Και πως γίνεται ορατό;

Πολύ απλά, φανταστείτε τον ήλιο να στέλνει κάτι σαν μία γιγάντια ακτίνα φωτός, σε ένα γιγάντιο πρίσμα(σε κάποια συγκεκριμένα εκατομμύρια σταγονίδια σε συγκεκριμένο σημείο, υπό συγκεκριμένη γωνία), να διαθλάται αυτή η ακτίνα, και να πέφτει επάνω σε έναν γιγάντιο τοίχο(που είναι ουσιαστικά πάλι άλλα εκατομμύρια σταγονίδια, σε άλλο μέρος του ουρανού)…
Όλα τα ουράνια τόξα είναι ορατά, μόνο υπό συγκεκριμένες γωνίες, αλλά και μόνο όταν έχουμε τον ήλιο από πίσω!

Τα παιδιά κρατώντας τα cd στα χέρια τους πειραματίζονταν προσπαθώντας να μην φεύγει καθόλου το ουράνιο τόξο από το cd τους.Πήγαιναν κοντά σε πιο δυνατό φως για να δουν τις διαφορές και κρύβονταν σε μέρη όπου δεν ήταν το φως δυνατό για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.Α) Για να είναι το ουράνιο τόξο εμφανές πρέπει να πέφτει πάνω στη γυαλιστερή  επιφάνεια του cd αρκετό φως,Β) Όταν το φως είναι αχνό δυσκολευόμαστε να δούμε να σχηματίζεται το ουράνιο τόξο και Γ) Στο σκοτάδι δεν εμφανίζεται το ουράνιο τόξο όσο κι αν περιμένουμε και παρακαλούμε.( Οι πληροφορίες για τη δημιουργία του ουράνιου τόξου  από εδώ)

Εικόνα9

 

Παρουσίαση δημιουργίας ουράνιου τόξου:

Εικόνα10 (κλικ στην εικόνα)

Οι επιστήμονες σε δράση:

DSC02033 DSC02032 DSC02034 DSC02038 Εικόνα1 Εικόνα2 Εικόνα3

 

Η κατασκευή μας για τα σύμβολα της ειρήνης: ( Μπροστά το περιστέρι και το σήμα της ειρήνης και πίσω το ουράνιο τόξο)

DSC02040 DSC02041 DSC02042 DSC02043 DSC02044 DSC02045 DSC02046 DSC02047 DSC02048 DSC02050 DSC02051 DSC02052

 

Τα πατρόν για την κατασκευή ,λίγο τροποποιημένα, από σχετική ανάρτηση του ιστολόγιου μας. (εδώ)

από το σύνδεσμο http://www.kidsactivities.gr/%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%B5%CF%83/%CF%86%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CF%89%CF%81%CE%BF/a28%CE%B7-%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%89%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85/a2014-2015/

από το σύνδεσμο http://www.kidsactivities.gr/%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%B5%CF%83/%CF%86%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CF%89%CF%81%CE%BF/a28%CE%B7-%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%89%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85/a2014-2015/

Εικόνα6 Εικόνα5

από κάτω από: 17 Νοεμβρίου 1973 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύμβολα ειρήνης – Ουράνιο τόξο    

Το Πολυτεχνείο μέσα από τους πίνακες του Γ.Γαΐτη, τελευταίο μέρος

Νοέ 201615

Αισίως σήμερα φτάσαμε στην ολοκλήρωση του βιβλίου για το Πολυτεχνείο μέσα από τους πίνακες του Γ.Γαΐτη ( οι προηγούμενες σχετικές αναρτήσεις εδώ, εδώ και εδώ). Τα παιδιά συμπλήρωσαν εικαστικά τους τελευταίους πίνακες της ιστορίας του Παντελή και στη συνέχεια τους δόθηκε η ευκαιρία μέσα από τις δημιουργίες τους να θυμηθούν ξανά την ιστορία και να τη διηγηθούν.

Εικόνα19 Εικόνα20 Εικόνα21

Βρήκαμε και συζητήσαμε τις ομοιότητες που παρουσιάζουν οι ιστορίες(του Πολυτεχνείου και του ασπρόμαυρου Παντελή).

Α) Και στην πόλη μας όπως και στην ασπρόμαυρη παρουσιάστηκε ένας στρατηγός που διεκδίκησε την εξουσία χωρίς εκλογές.

Β) Και στις δύο περιπτώσεις οι στρατηγοί καλλιεργούσαν το φόβο και αφαιρούσαν ελευθερίες από τους κατοίκους των πόλεων.

Γ) Δύο ξεχωριστοί κάτοικοι της ασπρόμαυρης πόλης ξεσηκώθηκαν και αποφάσισαν να διώξουν το στρατηγό όπως οι φοιτητές στο Πολυτεχνείο.

Δ) Οι ασπρόμαυροι μαζεύτηκαν σ’ένα σπίτι και κατέστρωναν σχέδια για την απομάκρυνση του στρατηγού, όπως οι φοιτητές συγκεντρώθηκαν στο Πολυτεχνείο.

Ε) Οι ασπρόμαυροι που διαμαρτύρονταν ήταν πολλοί όπως όλος ο κόσμος που συμπαραστεκόταν στον αγώνα των φοιτητών.

Ζ) Ο στρατηγός της ασπρόμαυρης πόλης ήταν πολύ δυσαρεστημένος με τις κινήσεις των κατοίκων της ,όπως και ο Γ.Παπαδόπουλος.Και οι δύο προχώρησαν σε άσχημες ενέργειες.

Η) Η ελευθερία, η χαρά και το γέλιο δεν άργησαν να ξαναγυρίσουν και στις δύο περιπτώσεις όταν απομακρύνθηκαν οι στρατηγοί.

Κάναμε μια αναφορά στο παραμύθι “Το μπλε σύννεφο” και αύριο θα ολοκληρώσουμε την ενασχόλησή μας με αυτό.

Εικόνα16

 

“Το μπλε σύννεφο” είναι μια ιστορία που μιλά με μοναδικό τρόπο για την αξία της ειρήνης.Το μπλε σύννεφο είναι διαφορετικό. Φτάνει σε μια πόλη, που οι κάτοικοί της είναι δυστυχισμένοι και σκοτώνονται μεταξύ τους. Ξέρει ότι μπορεί να τους βοηθήσει αλλά απαιτείται μια μεγάλη θυσία.

Οι εργασίες μας:

DSC02009 DSC02008 DSC02013 DSC02004 DSC02014 DSC02015 DSC02005 Εικόνα15 Εικόνα14 Εικόνα7 Εικόνα6 Εικόνα2 Εικόνα13 Εικόνα5 Εικόνα3 Εικόνα1

 

 

Εικόνα12 Εικόνα11 Εικόνα10 Εικόνα9 Εικόνα8

Τα βιβλία μας ολοκληρωμένα έτοιμα γι’ ανάγνωση!!!!!

Εικόνα18 Εικόνα17

 

Το φύλλο εργασίας για την κατασκευή του εξώφυλλου  μπορείτε να το δείτε εδώ.

 

από κάτω από: 17 Νοεμβρίου 1973 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Πολυτεχνείο μέσα από τους πίνακες του Γ.Γαΐτη, τελευταίο μέρος    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων