“Συναντήσεις” Δ’ Τάξης με σκοπό τη δημιουργία ενός βιβλίου

Στις 24 Φεβρουαρίου φιλοξενήσαμε διαδικτυακά στο σχολείο μας την Επιμελήτρια Εκδόσεων και Writing Coach (https://writingcoach.gr) Κατερίνα Τσαμπά, η οποία εξήγησε στους μαθητές της Δ’ τάξης ποιες είναι οι εργασίες-διορθώσεις που κάνει ένας επιμελητής στο έργο ενός συγγραφέα. Απάντησε στις απορίες των μαθητών σχετικά με το πόσο μπορεί να παρέμβει ένας επιμελητής στο κείμενο αλλά και πώς λειτουργεί η μετάφραση-απόδοση ενός ξενόγλωσσου βιβλίου.
📔Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων σχετικά με το πώς “γεννιέται” ένα παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο και είναι η πρώτη από μια σειρά συναντήσεων που θα έχουμε με ανθρώπους, οι οποίοι εμπλέκονται στη δημιουργία ενός βιβλίου.

Στις 11 Μαρτίου είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την Ξανθιώτισσα συγγραφέα Δήμητρα Πυργελή. Βέβαια, η Δήμητρα είναι ένα οικείο πρόσωπο στους μαθητές μας καθώς είναι ιδιοκτήτρια βιβλιοπωλείου στη γειτονιά μας.

Οι ερωτήσεις των μαθητών της Δ’ τάξης “έπεφταν βροχή”:
❓️Πώς σας έρχεται η έμπνευση;
❓️Πόσες ιδέες σας έρχονται στον νου και κάθε πότε;
❓️Πότε αποφασίζετε ότι ολοκληρώθηκε ένα βιβλίο;
❓️Πόσες φορές σβήνετε και ξαναγράφετε τις προτάσεις ή τις λέξεις μιας παραγράφου;
❓️Υπάρχουν προσωπικές εμπειρίες κρυμμένες μέσα στα κείμενά σας;
❓️Ποιο βιβλίο από αυτά που έχετε γράψει είναι το αγαπημένο σας;
❓️Το να γράφετε βιβλία είναι το χόμπυ σας;
και πολλές πολλές άλλες ερωτήσεις, στις οποίες η συγγραφέας απαντούσε με υπομονή και χαμόγελο.
Οι μικροί συγγραφείς του Δ’1 και του Δ’2 σας ευχαριστούν πολύ!
Στις 18 Μαρτίου, μετά τη συγγραφέα και την επιμελήτρια, ήρθε η ώρα να συνομιλήσουμε και με μια εικονογράφο. Ήταν μεγάλη η χαρά μου όταν δέχθηκε να συνδεθεί διαδικτυακά μαζί μας η εικονογράφος κ. Γιώτα Kokkosi Doodler, η οποία έχει εικονογραφήσει τόσα και τόσα παιδικά βιβλία!

Για άλλη μια φορά, οι ερωτήσεις των παιδιών της Δ’ “έπεσαν βροχή”:
🖍Από ποια ηλικία ζωγραφίζετε;
🖍Ο εικονογράφος είναι και ζωγράφος;
🖍Πόσο χρόνο χρειάζεται η εικογράφηση ενός βιβλίου;
🖍Έχετε επικοινωνία με τον συγγραφέα;
🖍Πώς δείχνετε τα διαφορετικά συναισθήματα στον ίδιο ήρωα;
🖍Κουράζεται το χέρι σας όταν σχεδιάζετε πολλή ώρα;
Και αμέτρητες ακόμη ερωτήσεις…
Στο τέλος, η κ. Κοκκόση είδε τις ζωγραφιές που είχαν ετοιμάσει κάποιοι νεαροί, εκκολαπτόμενοι εικονογράφοι.😀
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη θετική ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας.
Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα, άτομα που μελετούν, τηλεόραση και κείμενο
Κατηγορίες: Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *