Οι μαθητές της Β’τάξης στα εργαστήρια δεξιοτήτων ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα “Αναζητώντας την πολιτεία των συναισθημάτων”
   Οι μαθητες αφηγήθηκαν ιστορίες και στιγμές από τη ζωή τους που ένιωσαν διάφορα συναισθήματα π.χ πότε ήταν πολύ χαρούμενα π.χ. παίζοντας ένα παιχνίδι με τους φίλους τους, σε γενέθλια, κάποια γιορτή, πάρτυ στο σπίτι,διακοπέςκτλ.Οι ιστορίες ξεκινούσαν :
Νιώθω χαρά όταν…Νιώθω λύπη οταν… νιώθω φόβο όταν..νιώθω θυμό όταν…
Αφού αφηγηθηθηκαν τα παιδιά τις ιστορίες και πως ένιωθαν ξεχωριστά, στη συνέχεια ζωγράφισαν 4 δικές του ζωγραφιές  με 4 διαφορετικά συναισθήματα που εκείνα επέλεξαν (π.χ. χαρά, λύπη,φόβος, αγωνία, ανυπομονησία κτλ) και έφτιαξαν  το δικό τους σύμβολο (τύπου avatar ήemoji)Όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία με τις  δημιουργίες τους εκφράστηκαν με παντομίμα ή δραματοποίηση. Κάθε συναίσθημα που έδειχνε ένα παιδί οι υπόλοιποι μαθητές το αναγνώριζαν.Είδαμε την ταινία τα μυαλά που κουβαλάς και έφτιαξαν το φανταστικό κάστρο των συναισθημάτων με πλαστελίνες.
   Διαβάσαμε διάφορα παραμύθια που ζητήθηκε από τους μαθητές να βρουν διάφορα συναισθήματα που νιώθουν οι ήρωες και βρίσκαμε τρόπους μέσα από το νόημα των παραμυθιών να σκεφτόμαστε πως θα νιώθουμε χαρούμενοι..πως θα αντιμετωπίσουμε καλύτερα τα συναίσθηματα του θυμού,του άγχους,της λύπης και πως μπορούμε να βοηθάμε και τους άλλους να νιώσουν καλύτερα μπαίνοντας στη θέση τους.(εισαγωγή στο θέμα της ενσυναίσθησης)
Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με το λεξιλόγιο των συναισθημάτων και αναζητήσαν και άλλες  λέξεις που εκφράζουν συναισθήματα.
   Ανέλαβαν να παρατηρούν στο διάλειμμα τα συναισθήματα των συμμαθητών/τριών τους και να τα συζητάμε . Χάρισαν κατασκευές που έφτιαξαν σε μαθητές άλλων τάξεων για να έχουν μια χαρούμενη μέρα.Και αφού ζωγράφισαν την πιο χαρούμενη ονειρεμένη πόλη ,ξεκίνησαν διάφορες αποστολές να μοιράζουν χαρά μέχρι να φτάσουν κι οι ίδιοι στη πιο χαρούμενη πόλη!!! Μία από αυτές ήταν να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα της Make a wish “Αστέρι ευχής “Γίνε αστέρι για ένα παιδί με σοβαρή ασθένεια”
					    





