Μαθαίνω τα χρώματα
Με παιχνίδια, τραγουδάκια
έμαθα τα χρωματάκια!
Δραστηριότητες:
- Έχουμε τρία μπουκαλάκια με νερό και χρωματίζουμε το καθένα με ένα βασικό χρώμα: κόκκινο,κίτρινο και μπλε. Έχουμε και τρια μπουκαλάκια άδεια. Στην παρεούλα αναμιγνύουμε ανά δύο τα βασικά χρώματα μέσα σε ένα άδειο μπουκαλάκι και έτσι μαγικά προκύπτουν τα δευτερεύοντα χρώματα: πορτοκαλί,πράσινο και μωβ!
- Διαλύουμε τα τρία βασικά χρώματα ~ κόκκινο, κίτρινο, μπλε ~ σε τρία κυπελάκια. Μοιράζουμε το χρώμα σε τρία πλαστικά πιάτα σε τρεις συνδυασμούς όπως παρακάτω…
…διπλώνουμε χαρτί κουζίνας και τοποθετούμε την μία άκρη σε ένα χρώμα και την άλλη στο άδειο μέρος του πιάτου…
…σε λίγο αρχίζει να τρέχει χρωματιστό υγρό στο άδειο μέρος του πιάτου μέσω του χαρτιού… και προκύπτουν τα τρία δευτερεύοντα χρώματα ~ πράσινο, μωβ, πορτοκαλί!!!
- Η Πολύχρωμη Κάμπια
- Το στεφανάκι των χρωμάτων: ζωγραφίζουμε το περίγραμμα της παλάμης μας σε χρωματιστά κάνσον, το κόβουμε και φτιάχνουμε το στεφανάκι των χρωματων!
- Το δέντρο των χρωμάτων: σχεδιάζουμε σε άσπρο κάνσον χαρτόνι το περίγραμμα ενός δέντρου. Τα παιδιά γεμίζουν το δέντρο με πολύχρωμες δαχτυλιές (δαχτυλομπογιές).
- Το λουλούδι των χρωμάτων: κόβουμε μεγάλα άσπρα πέταλα λουλουδιού. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες τόσες όσα τα πέταλα (6 συνήθως). Η κόκκινη ομάδα παίρνει ένα πέταλο και το γεμίζει κόκκινες δαχτυλιές με δαχτυλομπογιές. Η πορτοκαλί ομάδα με πορτοκαλί δαχτυλιές, η μπλε με μπλε δαχτυλιές και συνεχίζουμε μέχρις ότου βάψουμε όλα τα πέταλα.Στο τέλος συρράπτουμε τα πέταλα και στο κέντρο γράφουμε “το λουλούδι των χρωμάτων”!
- Kαι ακόμη ένα λουλούδι με καρτελάκια χρωμάτων! Αφού παίξουμε με τα καρτελάκια στην παρεούλα..τα φτιάχνουμε λουλούδι!
- Χρωματιστές ομάδες: Τα παιδιά χωρίζονται σε τρεις ομάδες (κόκκινη-κίτρινη-μπλε) και κληρώνουν τον αρχηγό τους. Ο αρχηγός της κάθε ομάδας κρατάει ένα καλαθάκι . Η Νηπιαγωγός σκορπίζει στο χώρο 10 παιχνίδια-αντικείμενα από τα τρία βασικά χρώματα (10 κόκκινα-10 κίτρινα και 10 μπλε). Με την έναρξη της μουσικής η κάθε ομάδα καλείται να μαζέψει στο καλαθάκι του αρχηγού όσα περισσότερα αντικείμενα μπορεί από κάτω. Μόλις σταματήσει η μουσική σταματάνε και τα παιδιά να μαζεύουν.Καθόμαστε στην παρεούλα και μετράμε πόσα αντικείμενα συγκέντρωσε η κάθε ομάδα. Ποια ομάδα έχει τα περισσότερα ποια έχει τα λιγότερα; ποια ομάδα έχει ίσα με την άλλη ομάδα;
- Ουράνιο Τόξο με καπάκια από μαρκαδόρους.
και με βελουτέ χαρτί..
- Η κόκκινη ζωγραφιά, η κίτρινη, η μπλε και η πράσινη σε λευκό κάνσον χαρτόνι.
- Ψηφίζουμε με ανάταση χεριού ποιο χρώμα μας αρέσει…. επειδή όμως μπερδευόμαστε… αποτυπώνουμε την ψήφο μας στο χρώμα χαρτιού που μας αρέσει…
- Κόβουμε και βάφουμε τις παλαμίτσες μας… φτιάχνοντας έτσι τον κύκλο της φιλίας…
- Διαβάζουμε τον Έλμερ, τον παρδαλό ελέφαντα..
… τον φτιάχνουμε κι εμείς… γιατί μέχρι να έρθει στο σχολείο μας, τα χρώματά του χάθηκαν!!
ατομικά….
…και ομαδικά…
- Φτιάξαμε τον κύκλο χρωμάτων του Νεύτωνα
2 σχόλια στο άρθρο
“Μαθαίνω τα χρώματα”
Αφήστε μια απάντηση
- Αρχική
- Θέματα Περιβαλλοντικής Αγωγής
- Πολιτιστικά Θέματα
- Θέματα Αγωγής Υγείας
- Καλοκαίριιιιι….!!!!
- Διάφορες δραστηριότητες
- Βήματα για τη Ζωή
- Το “Φθινόπωρο” στο Νηπιαγωγείο
- Ο κύκλος του νερού
- Παρουσιολόγια
- Τι να κάνω τις πρώτες μέρες;;
- Μαθαίνω το όνομά μου
- Μαθαίνω τα χρώματα
- Παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας
- Μύρισε ψωμάκι….
- Το σώμα μου
- Παγκόσμια ημέρα Ολυμπισμού
- Ζώα
- 28η Οκτωβρίου
- 8 Νοεμβρίου~ Γιορτάζει η Αεροπορία!
- Παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης
- Η Ελιά
- Οικογένεια
- Μαθαίνω τα σχήματα
- Πολυτεχνείο
- Δοντάκια στραφτερά… Χαμόγελα πλατιά!!!
- Λίγα λόγια για μας…
- Άνοιξη
- Πρώτη επαφή με Έλληνες ποιητές…
- James R. Russel
- Τι είναι το Kοξάκι και πώς θα προστατεύσετε το παιδί σας από αυτό
- Χειμώνας
- Έλληνες ζωγράφοι
- A Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Ε Ι Σ
Απλά καταπληκτικά
τελειο…….