3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Στο σχολείο μας η προώθηση της συνεργασίας των μαθητών/τριών, η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης καθώς και η ανάπτυξη και ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων υπήρξε πρωτεύων στόχος.

Ενδεικτικές πρακτικές του νηπιαγωγείου :

παιχνίδια γνωριμίας, εμπιστοσύνης και συμπερίληψης

20250428 144250 20250428 144823 20250428 144959 20250428 145401 20250428 145744

 

αθλητικές δραστηριότητες

20240927 094807 20240927 094820 20240927 101019 20240927 101550 20240927 101124 20240927 101041

20240927 102510 2 20240927 102828 20240927 102648 20240927 102600

 

20240927 102754 20240927 102858 20240927 103016 20240927 103039

 

Συλλογικές δραστηριότητες, κατά τις οποίες τα παιδιά, συνεργάστηκαν αποτελεσματικά σε ομάδες διαφορετικής σύνθεσης και δυναμικότητας.

Ζωγραφική ανά 2 “μια ευγενική συμπεριφορά”

20240919 100352 20240919 100458 20241023 1445341

αναζήτηση πληροφοριών (ανά 4) -“το σχολείο μου”

20240925 100702 1 20240927 111403 1

Το σχολείο μου- Το αγαπημένο μου παιχνίδι- Παρουσίαση- Συνεργασία (ανά 5)- Ζωγραφική

20241126 095525 1 20241126 115401 20241126 121419 20241126 121446

 

28η Οκτωβρίου – Η πόλη της ειρήνης και του πολέμου, ομαδικό (ανά 5)

20241023 100504 1 20241023 100510 1 20241023 122815 1 20241023 122848 1

Υπαίθρια Δανειστική βιβλιοθήκη

20241111 110008 1 20241111 110014 1 20241111 110054 1 20241111 110955 1

 

Το σχολείο μου- STEM- Δημιουργία κατασκευής σε ομάδες (ανά 4)

20241010 125340 20241010 125428 20241010 125612 20241010 125658 20241010 125731

Συνεργατική δράση για το Πολυτεχνείο (6 παιδιά)

20241112 151456

Χριστούγεννα – STEM -Συνεργασία για  δημιουργία πίστας -προετοιμασία προγραμματισμού (5 παιδιά)

20241217 10272720241218 11034120241218 102705

Διερευνήσεις – ο καιρός τα Χριστούγεννα (ανά 4)

20241211 101731 IMG 83c29f633b38c65bbcae0888b52e325f V

IMG 83786a89dde45c98c1e42afb4a0644c3 V

Έρευνα για τα έθιμα  των Χριστουγέννων στην Ελλάδα (ανά 4)

20241211 101607 20241211 101641 IMG 3609b0e22d6688a638e43066f14ebea7 V IMG d9df164aab33b7fa940670fb8fd5ffb4 V

 

Εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων κοινωνικής και προσωπικής  μάθησης και ανάπτυξης των παιδιών

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: «Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω»



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Βήματα για την ζωή

η καρδιά της φιλίας

20241004 081318 20241015 125719

Συμβόλαιο  της τάξης

20240917 100820 20240917 123412

20240919 132250 1

επεξεργασία βιβλίου – “όλη η τάξη μια οικογένεια”

20240918 114630

παιχνίδια συνεργασίας

 

20250428 142129 20250428 142220

20250428 143321 20250428 143706

Βιωματικό πρόγραμμα από την ομάδα «Ονειρόδραμα» με τίτλο «Μπες στα παπούτσια μου» για κατανόηση ενσυναίσθησης και διαφορετικότητας.

IMG 20241108 101416 IMG 20241108 102119 IMG 20241108 111904

 

Δράσεις για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και  την συμπερίληψη των μαθητών με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες (π.χ. δράσεις για την παγκόσμια ημέρα ΑΜΕΑ).

Ζωγραφική με το πόδι

20241203 120505 20241203 120011

ζωγραφική με το στόμα

20241203 12044420241203 11585120241203 120223

περπατώ με κλειστά μάτια και οδηγό

IMG 20241203 114431

διαβάζω με κλειστά μάτια – βιβλίο με γραφή Braille

20241203 103540

 

Η δράση ενεργού πολίτη σχεδιάστηκε με στόχο την προσωπική ενδυνάμωση και την καλλιέργεια κοινωνικής ευθύνης.



Λήψη αρχείου

συνέντευξη από αρχαιολόγο

IMG 3a957cc0e04aaa60c32b3ebf50b9b7ae V 1 IMG 5d267e9014675bb132d1384e01e73052 V 1 IMG 8f1195117ebdf7dfb74507eb973f5759 V 1

καταγραφή απαντήσεων από συνέντευξη

20250515 110717 1 20250515 113304 1 20250515 113312 1 20250515 113320 1 20250515 113328 1 20250515 113423 1 20250515 113431 1 20250515 113445 1

Δημιουργία βίντεο stop motion

20250528 133843 2 IMG 4e001ef6c6720be210d61f26931c76f1 V

 

 

δημιουργία αφισών

20250530 131416 1 IMG 7f3872e3fcccb512e389d3ea1e9857ca V 2

 

Εκπαίδευση των μαθητών/τριών ώστε να επιλύουν ειρηνικά τις διαφορές που δημιουργούνται στις μεταξύ τους σχέσεις και να διαμορφώσουν τρόπους διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων.

Eργαστήριο Δεξιοτήτων



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

Προληπτικές πρακτικές για την σχολική βία, τον εκφοβισμό και την επιθετικότητα στην προσχολική ηλικία, με ενημέρωση – επιμόρφωση όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας από επιστήμονες, σε θέματα σχετικά με:

α) με την  σημασία των ορίων στην ανατροφή και διαπαιδαγώγηση των παιδιών και την  εύκολη προσαρμογή τους στο σχολικό περιβάλλον και αποφυγή διενέξεων.

β) την  επιθετικότητα των παιδιών στην προσχολική ηλικία και τις διαφορές της από τη σχολική βία και τον εκφοβισμό.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου