Το Πάσχα μέσα από τα μάτια των παιδιών μας
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την πιο όμορφη περίοδο της άνοιξης, το Πάσχα! Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν σε μια σειρά από δημιουργικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες, γεμάτες χρώματα, αρώματα και παραδόσεις.
Μέσα από απλές και κατανοητές αφηγήσεις, γνωρίσαμε τα γεγονότα του Πάσχα και συζητήσαμε για το βαθύτερο μήνυμά του, που είναι η αγάπη, η προσφορά και η συγχώρεση. Τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, κατανοώντας με τον δικό τους τρόπο τη σημασία αυτών των αξιών.
Κατά τη διάρκεια των ημερών αυτών, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με πασχαλινές κατασκευές, αναπτύσσοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Με χαρτόνια, μπογιές, κόλλες και πολλή αγάπη, δημιούργησαν όμορφα έργα που στόλισαν την τάξη μας και γέμισαν τον χώρο με ανοιξιάτικη διάθεση.
Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε το βάψιμο των αυγών! Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη διαδικασία, επιλέγοντας χρώματα και δημιουργώντας μοναδικά πασχαλινά αυγά. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα γνώρισαν καλύτερα τα έθιμα του Πάσχα και διασκέδασαν συνεργαζόμενα με τους φίλους τους.
Κλείνοντας αυτή την όμορφη περίοδο, οι μικροί μας μαθητές έφυγαν από το σχολείο κρατώντας στα χεράκια τους χαριτωμένα καλαθάκια σε σχήμα λαγού, γεμάτα με τις δημιουργίες τους και πασχαλινή χαρά. Τα χαμόγελά τους ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους μας!
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές!



















































































































