Με αφορμή την έλευση του νέου έτους 2024, μιλήσαμε για το έθιμο της βασιλόπιτας, παρουσιάζοντας την εκδοχή της χριστιανικής παράδοσης, όπου, πριν από εκατοντάδες χρόνια, ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, απέτρεψε το να παραδοθούν οι θησαυροί της πόλης της Καισαρείας, στον στρατηγό -τύραννο της περιοχής. Από τότε, φτιάχνουμε τη βασιλόπιτα με το φλουρί μέσα, για να τιμήσουμε τον Μέγα Βασίλειο, την πρώτη μέρα του χρόνου και ελπίζουμε να τύχουμε το φλουρί, ως ένδειξη, καλοτυχίας για το νέο έτος.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, κόπηκαν δύο βασιλόπιτες, μία για κάθε τμήμα. Στο πρώτο τμήμα, το φλουρί κέρδισε η Δήμητρα και στο δεύτερο τμήμα, ο Παναγιώτης Ν. Ευχαριστούμε θερμά τον ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ του νηπιαγωγείου μας, για την προσφορά των βασιλοπιτών και των δώρων που αντιστοιχούσαν στα φλουριά.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία, διοργανώσαμε στο σχολείο δράσεις για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νηπίων μας για τα δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την ισότιμη πρόσβασή τους στην εκπαίδευση. Επίσης αναφερθήκαμε στην αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας με σύνθημα «Όλοι ίσοι, Όλοι διαφορετικοί».
Βασικός σκοπός του εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» είναι η εκπαίδευση των παιδιών του Νηπιαγωγείου στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η επίτευξη πραγματοποιείται μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, σε συνδυασμό με τη χρήση και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων. Πιο συγκεκριμένα, το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στην προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων που καταναλώνουμε (εποχιακά φρούτα και λαχανικά, τυποποιημένα προϊόντα κλπ.) καθώς και χρήσιμες συμβουλές για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ.
Την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023 στα πλαίσια της Ευρωπαϊκή ημέρας αθλητισμού με σύνθημα ¨η κίνηση δίνει ζωή¨ υλοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες στο σχολείο μας προκειμένου να αναδειχθεί η σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και την ευημερία του ατόμου,. Η απονομή των μεταλλείων έγινε με κάθε επισημότητα!
Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος 2023-24
Για το σχολικό έτος 2023-2024 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.
ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές γεννημένοι το 2018( νήπια) και το 2019(προνήπια).
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση.
Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου νηπιαγωγείου,
δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
ε) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ
1.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
2.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
3.Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία,ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (13:00 – 16:00) ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ (7:45-8:00) ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (16:00-17:30)
Α. Η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.
Β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής:
1.Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2.Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.
Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)
Ώρες Επικοινωνίας 12:10 π.μ έως 13:00 μμ
τηλ. 2261022770.
emai@10nip–livad.voi.sch.gr
H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), η Πρεσβεία της Κύπρου στην Ελλάδα – Μορφωτικό Γραφείο – Σπίτι της Κύπρου και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος συνδιοργάνωσαν τον 9ο Διεθνή μαθητικό Διαγωνισμό:
Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες
Ο διαγωνισμός απευθυνόταν σε μαθητές/τριες όλων των τάξεων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών. Υλοποιήθηκε με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου.
Βασική επιδίωξη του διαγωνισμού ήταν να αποτελέσει εκπαιδευτική «γέφυρα» ανάμεσα στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και να ενδυναμώσει τη συνεργασία και την επικοινωνία ανάμεσα σε όλες τις μαθητικές κοινότητες του Ελληνισμού.
Το 10Ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς και συγκεκριμένα το ολοήμερο τμήμα συμμετείχε στο διαγωνισμό με δυο μαθητικές δημιουργίες ένα project και ένα παραμύθι.
Το παραμύθι ψηφιοποιήθηκε με την εφαρμογή book creator και μπορείτε να το ανακτήσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/j4kRT9R7g0cOUMF6vainPh8GlOD2/NnTbtWVaTByp3cq1cCqWig
Το project περιλαμβάνει όλες τις δράσεις του προγράμματος που μπορείτε να δείτε αναλυτικά παρακάτω.
Το παρακάτω έγγραφο παρουσιάζει τα αποτελέσματα από το διαγωνισμό στον οποίο κερδίσαμε το 1Ο
βραβείο με το project.
Το βραβείο μας
Στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιήσει το πολιτιστικό πρόγραμμα
«Ο Αγαπόσαυρος γνωρίζει έργα μεγάλων ζωγράφων»
Μέσα από την γνωριμία μας με τον κόσμο των δεινοσαύρων δημιουργήσαμε τον ήρωα μας Αγαπόσαυρο. Εκείνος θα μας ταξιδεύσει στην τέχνη της ζωγραφικής.
Στόχοι του προγράμματος είναι να έρθουν σε επαφή τα παιδιά με έργα μεγάλων ζωγράφων και να εκτιμούν την αξία της τέχνης ως μέσω έκφρασης. Να πειραματιστούν τα παιδιά με διαφορετικά υλικά και χρώματα για να μάθουν διάφορες τεχνικές και να τις εφαρμόσουν για να σχεδιάζουν και να ζωγραφίζουν. Να ενεργοποιήσουν την φαντασία τους και να αναπτύξουν την δημιουργικότητά τους. Να αναπτύξουν δεξιότητες γλώσσα , κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες. Να αξιοποιήσουν την νέα τεχνολογία.
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του σχολικού έτους. Γίναμε κι εμείς μικροί ζωγράφοι και προσπαθήσαμε να αναπαραστήσουμε τους διάφορους πίνακες με τις αντίστοιχες τεχνικές του κάθε καλλιτέχνη. Το παραγόμενο υλικό το εκθέσαμε στο σχολείο μας και τα παιδιά το παρουσιάσανε στους γονείς τους.