Καλό καλοκαίρι!!!!

4A28C556 21A1 4853 ABB7 2951B721157B
Μια ακόμη όμορφη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, γεμάτη χαμόγελα, παιχνίδι, δημιουργία, μάθηση και αξέχαστες στιγμές.

Καθώς αποχαιρετούμε τη σχολική μας καθημερινότητα και υποδεχόμαστε το καλοκαίρι, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλα τα παιδιά για τη χαρά, την αγάπη και τον ενθουσιασμό που γέμισαν κάθε μέρα στο σχολείο μας. Είμαστε περήφανοι για την πρόοδό τους, τις προσπάθειές τους και όλα όσα καταφέραμε μαζί.

Ευχαριστούμε επίσης τους γονείς για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη στήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Ευχόμαστε σε όλους ένα καλοκαίρι γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνίδια, όμορφες βόλτες, γέλια, θάλασσα και ξεκούραση. Να γεμίσετε τις μέρες σας με όμορφες εμπειρίες και να δημιουργήσετε αναμνήσεις που θα σας συντροφεύουν για πάντα.

Ας κρατήσουμε στην καρδιά μας όλα όσα μοιραστήκαμε αυτή τη χρονιά και ας επιστρέψουμε τον Σεπτέμβριο με νέες δυνάμεις, όνειρα και χαμόγελα!

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Με αγάπη,
Οι εκπαιδευτικοί του 10ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *