
Με πολλή χαρά, συγκίνηση και όμορφα συναισθήματα πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας το τέλος μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.
Λίγες ημέρες πριν από την καλοκαιρινή μας γιορτή, τα παιδιά παρέδωσαν με ενθουσιασμό στους γονείς τους μια ξεχωριστή πρόσκληση σε σχήμα βαλίτσας, προετοιμάζοντάς τους για το όμορφο ταξίδι των αναμνήσεων που θα ακολουθούσε.

Το θέμα της φετινής γιορτής ήταν «Η Βαλίτσα των Αναμνήσεων», μια συμβολική βαλίτσα γεμάτη στιγμές, γνώσεις, φιλίες και όμορφες εμπειρίες που τα παιδιά συγκέντρωσαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Οι μικροί μας μαθητές παρουσίασαν με ενθουσιασμό τα ποιήματά τους, ταξιδεύοντάς μας μέσα από λέξεις και συναισθήματα, ενώ τα χορευτικά τους γέμισαν τη σκηνή με ζωντάνια, κέφι και χαμόγελα.
Γονείς, εκπαιδευτικοί και φίλοι του σχολείου απόλαυσαν μια υπέροχη βραδιά, χειροκροτώντας την προσπάθεια των παιδιών και μοιραζόμενοι μαζί τους τη χαρά της ολοκλήρωσης μιας ακόμη σχολικής χρονιάς.
Η γιορτή έκλεισε με τον πιο όμορφο τρόπο, καθώς ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων οργάνωσε ένα ξεχωριστό πάρτι για όλους. Νόστιμα εδέσματα, μουσική, χορός και καλή διάθεση δημιούργησαν μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα, προσφέροντας σε μικρούς και μεγάλους αξέχαστες στιγμές διασκέδασης.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη συμβολή του, καθώς και όλους όσοι βοήθησαν στην επιτυχία της εκδήλωσης. Κρατάμε τις όμορφες αναμνήσεις στη «βαλίτσα» μας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά!





Καλό καλοκαίρι σε όλους!