ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ

0

Συγγραφέας: 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ | Κατηγορία Αρχική | , στις 19-12-2024

Στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων γιορτών, παρακολουθήσαμε στον χώρο του νηπιαγωγείου την υπέροχη διαδραστική συναυλία “Το καραβάκι των Χριστουγέννων”, από τον θίασο “Μελωδικές εξερευνήσεις”. Η παράσταση μάς ταξιδεύει με τα τραγούδια και τα κάλαντα σε όλη την Ελλάδα και από χώρα σε χώρα, μεταφέροντας το πνεύμα των Χριστουγέννων, καθώς και το μήνυμα της αγάπης!
Σας παραθέτουμε φωτογραφικό υλικό για να ταξιδέψετε κι εσείς μαζί μας…

εικόνα Viber 2024 12 18 18 01 22 773 εικόνα Viber 2024 12 18 18 01 24 224 εικόνα Viber 2024 12 18 18 01 23 671 εικόνα Viber 2024 12 18 18 01 24 474 εικόνα Viber 2024 12 18 18 01 24 707 εικόνα Viber 2024 12 18 18 01 24 938 εικόνα Viber 2024 12 18 18 01 25 400

 

 

 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

0

Συγγραφέας: 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ | Κατηγορία Αρχική | , στις 25-11-2024

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024, είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας την κ. Παναγιωτοπούλου Δήμητρα, μια εξαιρετική Ειδική Παιδαγωγό και Ψυχοπαιδαγωγό. Η ενδοσχολική επιμόρφωση οργανώθηκε από το 10ο  Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς, σε συνεργασία με το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας. Το θέμα ήταν “Τα όρια στη νηπιακή ηλικία”. Το βασικό συμπέρασμα από την εισήγηση είναι ότι τα όρια και οι κανόνες παρέχουν ένα αίσθημα ασφάλειας στα παιδιά για να έχουν, μετέπειτα, μια υγιή ανάπτυξη! Στο τέλος της επιμόρφωσης η κ. Παναγιωτοπούλου πρότεινε, ενδεικτικά, μια πολύ χρήσιμη βιβλιογραφία. Σας παραθέτουμε σχετικές φωτογραφίες…

εικόνα Viber 2024 11 25 22 24 43 708 εικόνα Viber 2024 11 25 22 24 43 494 εικόνα Viber 2024 11 25 22 24 43 138 εικόνα Viber 2024 11 25 22 24 43 923

 

Balancing Emotions- etwinning steam έργο

0

Συγγραφέας: ΚΑΠΙΤΣΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | Κατηγορία Αρχική | , στις 15-10-2024

Εξισορρόπηση συναισθημάτων: Ένα ταξίδι «Inside Out» στα Μαθηματικά και στο STEAM

Κατά τη διάρκεια του έργου και μέσα από κατάλληλα δομημένες δραστηριότητες, οι μαθητές του νηπιαγωγείου θα ανακαλύψουν, θα αναγνωρίσουν και θα αποδεχτούν έξι βασικά συναισθήματα, χαρά, λύπη, έκπληξη/ενθουσιασμό, θυμό, φόβο και αγάπη και θα μάθουν πόσο σημαντικό είναι να μπορούν να διαχειρίζονται και να ισορροπούν τα συναισθήματά τους για να μην περιπλέκουν την καθημερινότητά τους και να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις των συναισθημάτων με αυτοπεποίθηση και ανθεκτικότητα.

Το έργο είναι προσανατολισμένο στο Steam, μια προσέγγιση στην εκπαίδευση που συνδυάζει τη διδασκαλία των μαθηματικών , των φυσικών επιστημών, της τεχνολογίας ,της μηχανικής και της τέχνης προσαρμοσμένη στο επίπεδο των μαθητών αυτής της ηλικίας. Κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος και η ανακαλυπτική -διερευνητική μάθηση ενώ απαιτείται η δημιουργική εμπλοκή των μαθητών στην ανακάλυψη της λύσης και την επίλυση του προβλήματος.

Το έργο είναι  χωρισμένο σε 6 ενότητες και σε αυτό θα συμμετέχουν 28 εκπαιδευτικοί από 6 χώρες, Ελλάδα, Ρουμανία, Τουρκία, Πολωνία, Λιθουανία και Λετονία.

Οι εκπαιδευτικοί του έργου θα εργαστούν   σε ομάδες. Κάθε ομάδα (εκπαιδευτικοί  από διαφορετικά σχολεία και χώρες)  θα αναλάβει  να οργανώσει  και να δημιουργήσει  το εποπτικό υλικό και τις δραστηριότητες STEAM της κάθε  ενότητας του  έργου , ενώ ταυτόχρονα  θα οργανώσει   τις αντίστοιχες σελίδες σε twinspace.

Κάθε ενότητα  έχει: παρουσίαση του συναισθήματος, δραστηριότητες Steam, συνεργατική δραστηριότητα, διαδικτυακά παιχνίδια και φύλλα εργασίας ! 

Βασικός  ήρωας του έργου είναι o Leo the balancer,  ένα μικρό λιοντάρι με ιδιαίτερη ικανότητα να κατανοεί και να ισορροπεί τα συναισθήματα,  όπου ζητάει από τα παιδιά διάφορες αποστολές και μέσα από αυτές βοηθάνε όλοι μαζί κάποια ζώα να εξισορροπήσουν τα συναισθήματα τους.

 

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

0

Συγγραφέας: 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ | Κατηγορία Αρχική | , στις 02-10-2024

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, γιορτάσαμε την 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου μας. Όλα τα παιδιά συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες, ανεξάρτητα από ηλικία ή από φυσικές ικανότητες/δεξιότητες, προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Στο τέλος των αθλητικών δραστηριοτήτων τα νήπια παρέλαβαν τιμητικά μετάλλια για τη συμμετοχή τους σε αυτές.
Συγχαρητήρια στους μικρούς μας αθλητές!

8 12 11 13 10 9 14 15 16 1 4 5 6 7 3 2

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

0

Συγγραφέας: 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ | Κατηγορία Αρχική | , στις 08-09-2024

Αγαπητοί γονείς,

Καλή σχολική χρονιά, δημιουργική με υγεία και αισιοδοξία.

Ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου. Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη, καθώς θα σηματοδοτήσει την αρχή μιας νέας, γεμάτης προκλήσεων και ευκαιριών, σχολικής χρονιάς.

Μετά το τέλος του αγιασμού θα ακολουθήσει μια σύντομη ενημέρωση και δοθεί έντυπο στους γονείς με χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργία του νηπιαγωγείου.

Ευχόμαστε υγεία και πρόοδο σε όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας.

 

Οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου

10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ αγιασμος

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ

0

Συγγραφέας: 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ | Κατηγορία Αρχική | , στις 16-06-2024

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, με τους μικρούς μας μαθητές να παρουσιάζουν τη θεατρική παράσταση “Το δαχτυλίδι της φωτιάς”. Το θέμα της θεατρικής παράστασης βασίζεται στο ευρωπαϊκό etwinning πρόγραμμα “The Ring of Fire”, που δουλέψαμε καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με τα καιρικά φαινόμενα, τις φυσικές καταστροφές και τα μέτρα προστασίας από αυτές. Στη γιορτή παρουσίασαν τη δουλειά τους με τον δικό τους μοναδικό και πρωτότυπο τρόπο. Σας  ευχόμαστε ένα όμορφο και  χαρούμενο καλοκαίρι!

εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 15 987 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 13 460 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 15 119 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 15 769 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 14 905 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 14 643 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 15 335 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 15 552 εικόνα Viber 2024 06 16 20 57 16 208

 

 

Φιλαναγνώστες εν δράσει

0

Συγγραφέας: ΚΛΑΡΟΥΔΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | Κατηγορία Αρχική | , στις 04-06-2024

Στα πλαίσια του προγράμματος “Φιλαναγνώστες εν δράσει”  που πραγματοποιήθηκε στα δύο ολοήμερα τμήματα του νηπιαγωγείου μας, κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2023-2024, απώτερος σκοπός ήταν να ενισχυθεί η γλωσσική, συναισθηματική, κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών, να καλλιεργηθεί παράλληλα η φαντασία και τη δημιουργικότητα τους. Μέσα από την επαφή με τα βιβλία, τα παιδιά εμπλουτίζουν το λεξιλόγιο τους, αναπτύσσουν την ενσυναίσθηση, μαθαίνουν να συνεργάζονται και αποκτούν θετική στάση απέναντι στο διάβασμα. Επιπλέον στόχοι του προγράμματος ήταν η καλλιέργεια της κριτικής  και της δημιουργικής σκέψης των μαθητών, η έκφραση των απόψεων, των ιδεών τους και των συναισθημάτων τους μέσω της εικονογράφησης και της δραματοποίησης ιστοριών.

 

Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας

  • Δανειστική βιβλιοθήκη : Από την περίοδο των Χριστουγέννων και έπειτα, ξεκίνησε η δανειστική βιβλιοθήκη, όπου τα παιδιά επέλεγαν βιβλία από τη βιβλιοθήκη του σχολείου. Η αρχική ανάγνωση και επεξεργασία γινόταν στο σπίτι. Τα παιδιά θα έπρεπε να αποτυπώσουν την αγαπημένη τους σκηνή από το βιβλίο, την οποία θα παρουσίαζαν και στην ολομέλεια στα πλαίσια της τάξης.

image1 4 1

image0 4

 

  • Δημιουργία βιβλίων: Η καθημερινή σχεδόν επαφή και αγάπη, τελικά, των παιδιών για την ανάγνωση βιβλίων και κειμένων, μας οδήγησε στην δημιουργία βιβλίων, είτε ατομικών είτε ομαδικών. Τα παιδιά στα πλαίσια των ομαδικών ιστοριών, επέλεγαν την πλοκή και τους ήρωες. Ακόμη, γινόταν ο διαμοιρασμός των ρόλων και των αρμοδιοτήτων, έτσι ώστε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά στις δραστηριότητες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα των βιβλίων μας είναι Ο πράσινος δράκος και το μαγικό κουτί, Ο Θησέας και ο Μινώταυρος, Το κοριτσάκι και οι άνεμοι του χειμώνα, Τα θαύματα του Ιησού, ο Μπισκοτούλης, Μια μέρα στο μουσείο της Χαιρώνειας.

Χωρίς τίτλο

image15

image0 5

image0 7

image10

 

  • Εκμάθηση προγραφικών εννοιών: Η καθημερινή επαφή των παιδιών με γράμματα, λέξεις και κείμενα, οδήγησαν στην αβίαστη και διασκεδαστική εκμάθηση προγραφικών εννοιών. Μέσα από αυτοσχέδια παιχνίδια αλλά και με την χρήση τεχνολογικών μέσων (π.χ. υπολογιστής), για την ενσωμάτωση πρόσθετων ασκήσεων, μουσικής ή και εκπαιδευτικών βίντεο, το ενδιαφέρον των παιδιών διατηρούνταν αμείωτο και τα ίδια τα παιδιά διασκέδαζαν ενώ παράλληλα μάθαιναν. Στα πλαίσια αυτής της δράσης τα παιδιά δημιούργησαν ατομικά και ομαδικά αλφαβητάρια και λεξικά.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 05 191633

image4

image2

 

  • Δραματοποίηση – Θεατρικό παιχνίδι – Μουσική: Ως επακόλουθο της ανάγνωσης ιστοριών, ήταν η δραματοποίηση των αγαπημένων σκηνών των παιδιών. Το θεατρικό αυτό παιχνίδι, βασιζόταν στη θεματική του βιβλίου που επεξεργαστήκαμε και επαναλαμβανόταν μέχρι όλα τα παιδιά να δραματοποιήσουν τον αγαπημένο του ήρωα.  Ακόμη, συχνή ήταν η συνοδεία της δράσης αυτής με την ανάλογη μουσική που επέλεγαν τα παιδιά.

image2 2

image1 3

  • Εικαστικά-αισθητική αγωγή: Καθημερινά, τα παιδιά προσπαθούσαν να αποτυπώσουν τις αγαπημένες τους σκηνές από τις ιστορίες που διαβάζαμε. Πολλές φορές, η εικονογράφηση των ιστοριών αυτών, αποτελούσε το έναυσμα για την δημιουργία προσωπικών έργων. Τέλος, μιας και η ανάγνωση των βιβλίων έγινε αγαπημένη συνήθεια, δημιουργήσαμε προσωπικούς σελιδοδείκτες.  

 

  • Δημιουργία αυτοσχέδιων παιχνιδιών: Για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων αυτών αλλά και για την ενεργή και ευχάριστη συμμετοχή όλων των παιδιών στις προσχεδιασμένες δράσεις, δημιουργήσαμε αυτοσχέδια επιτραπέζια παιχνίδια αντιστοίχισης γραμμάτων, μοτίβων και σχηματισμού λέξεων. Τα παιχνίδια αυτά, ήταν διαθέσιμα καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, όχι μόνο στο ολοήμερο, ώστε να επιλέγουν τα παιδιά το πως και πότε θα ασχοληθούν με αυτά. Ακόμη, επιλέγοντας το παραδοσιακό παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρό, το προσαρμόσαμε στις ανάγκες των παιδιών αλλά και των στόχων μας. Το μετατρέψαμε σε παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού με γρίφους, όπου τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες, προσπαθούσαν να βρουν το κρυμμένο θησαυρό μέσα από την συλλογή μιας σειράς από χαρτάκια τα οποία περιλάμβαναν σύμβολα. Κάθε ομάδα είχε έναν οδηγό για την αντιστοίχιση των συμβόλων αυτών. Όταν γινόταν η αποκωδικοποίηση τους, γινόταν η αποκάλυψη της κρυψώνας του επόμενου γρίφου. Όποια ομάδα κατόρθωνε να λύσει όλους του γρίφους, ήταν η νικήτρια. Ακόμη, μετατρέψαμε το παιχνίδι μαντηλάκι, στις ανάγκες του προγράμματος. Έτσι, εφόσον ήταν τα παιδιά σε κύκλο, οριζόταν ο κυνηγός και άφηνε την μπάλα στην πλάτη ενός παιδιού, εκείνο έπρεπε να σηκωθεί και να τον κυνηγήσει για να μην προλάβει να κάτσει στη θέση του. Όταν κατόρθωνε να πιάσει το παιδί, εκείνο θα έπρεπε να πει μια λέξη από ένα επιλεγμένο γράμμα, το οποίο υποδείκνυε ο “κυνηγός”. 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 05 191529

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 05 191207

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 05 191547

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 05 191850

  • Δημιουργική γραφή: Η αγάπη των παιδιών για τα βιβλία αλλά και ο στόχος μας για την ενίσχυση και ανάπτυξη της φαντασίας τους, μας οδήγησε να τους ενθαρρύνουμε να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά δίναμε στα παιδιά μια έτοιμη φανταστική ιστορία, την οποία θα έπρεπε να εικονογραφήσουν. Έπειτα, τα παιδιά θα έπρεπε να επιλέξουν τους ήρωες, την πλοκή και την εικονογράφηση της ιστορίας τους, ώστε να το παρουσιάσουν στην ολομέλεια. Ακόμη, τα παιδιά από επιλεγμένα γνωστά παραμύθια, προσπάθησαν να δώσουν ένα δικό τους τέλος, αποτυπώνοντας το στο χαρτί.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 05 191242

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 29 164048

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 05 191709 1

  • Προφορική έκφραση: Απώτερος σκοπός, όλων των παραπάνω δραστηριοτήτων, εκτός από την ανάπτυξη της φαντασίας των παιδιών, ήταν η καλλιέργεια της προφορικής τους έκφρασης. Έτσι, έπειτα από την ανάγνωση βιβλίων, να συζητήσουμε και να επιχειρηματολογήσουμε για την επιλογή ή απόρριψη αυτού. Ακόμη, η αφήγηση προφορικών ιστοριών αλλά και η συζήτηση για το θέμα και τα δομικά στοιχεία ενός βιβλίου, ενθάρρυναν όλα τα παιδιά να συμμετέχουν στις συζητήσεις. Τέλος, η αφήγηση αλλά και η διήγηση ιστοριών μέσα από εικόνες, αποτελούσε μια πολύ ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική δράση την οποία απολάμβαναν πολύ τα παιδιά, καθώς όχι μόνο μπορούσαν να αφηγηθούν την πραγματική ιστορία αλλά και να δημιουργήσουν μια φανταστική ιστορία.

image1 6

image0 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παιδί και μουσειακή αγωγή: επίσκεψη στο μουσείο της Χαιρώνειας

0

Συγγραφέας: ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΛΟΥΚΙΑ | Κατηγορία Αρχική | , στις 22-05-2024

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μουσειακής αγωγής, που πραγματοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο μας επισκεφτήκαμε,  το μουσείο της Χαιρώνειας, προκειμένου τα παιδιά να εξοικειωθούν με τον χώρο του μουσείου και να γίνει η επίσκεψη σε αυτό  μια ευχάριστη εμπειρία προσαρμοσμένη στις ανάγκες και στις δυνατότητες τους.
Παρακολουθήσαμε το βίντεο με τη μάχη της Χαιρώνειας, είδαμε  τα εκθέματα, τα οποία σχολίαζαν οι νηπιαγωγοί και τα παιδιά εξέφραζαν απόψεις και απορίες. Στη συνέχεια πήγαμε στο  πάρκο του λέοντος, στην παιδική χαρά και τα γηπεδάκια, πλησίον του πάρκου… 

εικόνα Viber 2024 05 22 18 39 43 014

εικόνα Viber 2024 05 22 18 39 42 164

 

εικόνα Viber 2024 05 22 18 39 47 619εικόνα Viber 2024 05 22 18 39 45 119

εικόνα Viber 2024 05 22 18 39 46 186

εικόνα Viber 2024 05 22 18 40 14 680εικόνα Viber 2024 05 22 18 40 12 735

εικόνα Viber 2024 05 22 18 39 50 210εικόνα Viber 2024 05 22 18 40 15 319εικόνα Viber 2024 05 22 18 40 15 796εικόνα Viber 2024 05 22 18 40 16 752εικόνα Viber 2024 05 22 18 40 16 277

collage 16 1

The Ring of Fire- etwinnig steam έργο

0

Συγγραφέας: ΚΑΠΙΤΣΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | Κατηγορία Αρχική | , στις 19-05-2024

God Hephaestus presentation 1

Ο Ήφαιστος  αναθέτει στα παιδιά αποστολές τις οποίες διεκπεραίωσαν με επιτυχία, και  έτσι  γνώρισαν καλύτερα τις σημαντικότερες φυσικές καταστροφές, καθώς και τα μέτρα προστασίας τους. Το έργο είναι προσανατολισμένο στο Steam, μια προσέγγιση στην εκπαίδευση που συνδυάζει τη διδασκαλία των μαθηματικών , των φυσικών επιστημών, της τεχνολογίας ,της μηχανικής και της τέχνης προσαρμοσμένη στο επιπέδου των μαθητών αυτής της ηλικίας. Κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος και η ανακαλυπτική -διερευνητική μάθηση ενώ απαιτείται η δημιουργική εμπλοκή των μαθητών στην ανακάλυψη της λύσης

Το έργο είναι  χωρισμένο σε 4 ενότητες.

Οι εκπαιδευτικοί του έργου εργάστηκαν  σε ομάδες. Κάθε ομάδα (εκπαιδευτικοί  από διαφορετικά σχολεία και χώρες)  ανέλαβαν  να οργανώσουν  και να δημιουργήσουν  το εποπτικό υλικό και τις δραστηριότητες STEAM μιας ενότητας του  έργου , ενώ ταυτόχρονα  οργάνωσαν  τις αντίστοιχες σελίδες σε twinspace.

Οι εκπαιδευτικοί  συμμετείχαν σε συνεργατικές δράσεις όπως εβδομάδα κώδικα, ασφάλεια στο διαδίκτυο, ασκήσεις σεισμού, συνεργατικά παιχνίδια και συνεργατικά βιβλία .

 Κάθε ενότητα  έχει: παρουσίαση του φαινομένου, σύνδεση με τη μυθολογία, δραστηριότητες Steam, συνεργατική δραστηριότητα, διαδικτυακά παιχνίδια, φύλλα εργασίας και μέτρα προστασίας! 

Μέλη του Έργου

1.Maria Gizli – 2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου ( ιδρυτής)

2.Evanthia Panayi- Δημόσιο Νηπιαγωγείο Ανάγειας (συνιδρυτής) – Κύπρος

3. Joana Leitao – Agrupamento de Escolas de Montijo – Portugal

4. Paraskevi Evi Karella – 7ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης

5. Olga Ntouvali – 3ο Νηπιαγωγείο Ανατολής

6. Ioanna  Stamou – 6ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω 

7. Edyta Karwowska – Szkoła Podstawowa nr 16 im. Tony Halika w Warszawie – Poland

8. Sophia Nika – 1ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Λητής

9. Ειρήνη Μαυρίδου -55ο Νηπιαγωγείο Λάρισας 

10. Joanna Pacholczyk-Mizdalska – Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 226 „Małego Europejczyka” w Warszawie – Poland

11. Marina Vasileiou – 2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου 

12. Panagiota Daliou – 1ο Νηπιαγωγείο Σπερχειάδας

13. Anna Bębenek – Publiczne Przedszkole nr 18 w Jastrzębiu-Zdroju – Poland

14. Georgia Tzilou – 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης

15. Panagiota Ntova – 1ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς

16. Paulina Matuszak – Szkoła Podstawowa nr 203 im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie – Poland

17. Mariam Vasiliadou – Νηπιαγωγείο Τραχωνίου

18. Evaggelia Kapitsa – 10ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς 

19. Justyna  Zamojska – Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 226 „Małego Europejczyka” w Warszawie – Poland

20. Soultana Tsioupi – 10ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς

Ερωτηματολόγιο : η πρώτη αξιολόγηση του έργου από τους μαθητές!

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 1

1.Γνωριμία με το θεό Ήφαιστο!

collage 5

GridArt 20231019 150319239 1

2.Τι είναι το Δαχτυλίδι της φωτάς;
4543 1
presentation
3. Διαγωνισμός Ζωγραφικής
Χρησιμοποιείστε διάφορα υλικά ζωγραφικής και φτιάξετε το δικό σας Ηφαίστειο! Μετά ψηφίστε αυτό που σας αρέσει περισσότερο.( Μια ψήφο κάθε σχολείο)
Το δικό μας Ηφαίστειο!
20231102 091724
Νικητής του Διαγωνισμού: 1ο Νηπιαγωγείο Σπερχειάδας
Συγχαρητήρια στην κα. Γιώτα και στους μαθητές της!!!!
Καταγραφή WINNER 1
4. Παζλ
παζλ Ήφαιστος

 

A. Οκτώβριος – Νοέμβριος 

1η Ενότητα: Ηφαίστεια

   Ομάδα

 1. Maria Gizli 

 2. Sophia Nika

 3. Panagiota Ntova

 4. Joanna Pacholczyk-Mizdalska

 5. Georgia Tzilou

Το 1ο μήνυμα και η 1η Αποστολή

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 19 120506

 Ηφαιστειακές Δραστηριότητες (Θεός Ήφαιστος) 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 19 122305

1. Mindmap (συνεργατικός εννοιολογικός χάρτης ιδεών): Τι γνωρίζω για τα Ηφαίστεια

collage 1 1

2. Δείτε τα βίντεο για τα Ηφαίστεια

presentation ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ 1

Λαβύρινθος – Ηφαίστειο

Λαβύρινθος 1

3. Τι γνωρίζετε για τους Ηφαιστειολόγους

Ζωγραφική ΄΄ Ο ηφαιστειολόγος¨

4. Παίξτε online παιχνίδια

GridArt 20231106 204546076 1GridArt 20231106 204719932

5. Mindmap (συνεργατικός εννοιολογικός χάρτης ιδεών): Τι έμαθα  για τα Ηφαίστεια

2

Συνεργατική Δραστηριότητα: Λεξικό για τα Ηφαίστεια

https://view.genial.ly/653d5461e08188001057d294/presentation-dictionary

Steam Δραστηριότητες

1.Science – Επιστήμη: Κατασκευάστε το δικό σας ενεργό Ηφαίστειο

GridArt 20231018 112748278 1

20231018 085609

 2. Technology – Τεχνολογία :

Χρωμάτισε σύμφωνα με τους αριθμούς (Κώδικας)

code 1 1

 

Βοήθησε το drone να φτάσει στον κρατήρα του Ηφαιστείου

GridArt 20231103 172207630 1

 

3. Engineering – Μηχανική 

Πείραμα – Μάγμα ηφαιστείου

Μηχανική Ηφαίστειο

 

4. Math- Μαθηματικά 

Αριθμήστε τα στάδια έκρηξης του Ηφαιστείου

Εργασία με εξελιξη ηφαιστείου

5. Art – Τέχνη

Κατασκευή Ηφαιστείου με τέμπερα

τέχνη Ηφαίστειο

Φύλλα εργασίας!

Τα μέρη του ηφαιστείου (Γραφή)

εργασία με λέξεις 1

 

Ηφαίστειο με…… τελείες (Λεπτή κινητικότητα)

Ηφαίστειο με τελίτσες

 

Η ανταμοιβή μας για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων!

1699727386183 Reward

B. Δεκέμβριος – Ιανουάριος  

2n Ενότητα – Σεισμός

  Ομάδα

1.Evi Karella 

2.Evanthia Panayi

3.Olga Ntouvali 

4.Ioanna stamou 

5.Justyna Zamojska

Το 2ο μήνυμα και η 2η Αποστολή

Σεισμός

 Δραστηριότητες για το Σεισμό (Εγκέλαδος), Μέτρα Προστασίας 

1. AnswerGarden  (συνεργατική δραστηριότητα): Τι γνωρίζω για το Σεισμό

Εννοιολογικός χάρτης 1

2.  –Τι είναι ο Σεισμός; 

(παρουσίαση)

Presentation 1

collage 6

3. Online παιχνίδια

Online gamesOnline games puzzle

4. Mindmap (συνεργατικός εννοιολογικός χάρτης ιδεών): Τι έμαθα για το Σεισμό

Εννοιολογικός χάρτης 2

Steam Δραστηριότητες

1.Science – Επιστήμη:  

Φτιάξε το δικό σου σεισμογράφο

Δραστηριότητα φυσικής

2. Technology – Τεχνολογία :

Βοηθήστε το beebot να συλλέξει τα αντικείμενα για την τσάντα ασφαλείας σεισμού

Technology activity 2

3. Engineering – Μηχανική 

Δοκιμάστε το κτήριό σας για την πρόκληση  σεισμού

Enrineering activity 1 1Engineering activity 2

4. Math- Μαθηματικά 

Τοποθετήστε τις εικόνες στη σωστή σειρά για τη διαδικασία αντισεισμικής ασφάλειας

Math activity

5. Art – Τέχνη

Τέχνη σεισμογράφου

Art activity

Συνεργατικές Δραστηριότητες

Συνεργατική Τρίλιζα με την Πανγιώτα Ντόβα από το 1ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς

συνεργατική δραστηριότητα

Συνεργατικό Βιβλίο: Ταξίδι στο εσωτερικό της Γης

Συμμετοχή σε παραμύθι

Συνεργατικό Βιβλίο: Άσκηση Σεισμού

earthquake preparedness exercise

Φύλλα εργασίας

  • Τι κάνω κατά τη διάρκεια του σεισμού

worksheets 1 1

  • Τι αισθάνομαι όταν γίνεται σεισμός

worksheet 4 1

  • Στάδια προστασίας από το σεισμό

worksheet 6 1

  • Σακίδιο έκτακτης ανάγκης

worksheet 3 1

Η ανταμοιβή μας για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων!

Reward

Οι Ευχές μας για την Νέα Χρονιά!

Συνεργατικό Βιβλίο!

https://read.bookcreator.com/TFULDjKnfXbuQqg37bI0JR7aOXE2/DckyPjeaSGWhz6XYbQhXlg/Pgccm6rPQKymRqpMHuKNCw

collage 1 2

Γ. Φεβρουάριος  – Μάρτιος 

3η Ενότητα: Φωτιά

      Ομάδα

1. Edyta Karwowska

2. Evaggelia Kapitsa

3. Mariam Vasiliadou

4. Mauridou Irene

5. Anna Bębenek

Το 3ο μήνυμα και 3η Αποστολή

3hapostolj

Δραστηριότητες για τη Φωτιά (Προμηθέας), Μέτρα Προστασίας 

1. Mindmap (συνεργατικός εννοιολογικός χάρτης ιδεών): Τι γνωρίζω για τη φωτιά

mindmap 1

2. Μέτρα Προστασίας από τη Φωτιά (Παρουσίαση)-Γνωριμία με τον Προμηθέα

presentation 3

presentation 1 1

presentation 2

3.Online παιχνίδια

number linematching pairs

memory gamespuzzles

4. Mindmap (συνεργατικός εννοιολογικός χάρτης ιδεών): Τι έμαθα για τη φωτιά

mindmap 2

Steam Δραστηριότητες

1.Science – Επιστήμη

science

 2. Technology – Τεχνολογία :

  • Απέφυγε τους κινδύνους και φτάσε στο Δάσος με ασφάλεια (Beebot δραστηριότητα)

technology

  • Sudoku (δραστηριότητα κώδικα)

tecnolpgy sudoku

3. Engineering – Μηχανική 

Πυροσβέστης που σκαρφαλώνει 

engineering

4. Math- Μαθηματικά 

Εικόνες στη σωστή σειρά ( Δάσος – Αναδάσωση)

math

5. Art – Τέχνη

Πυροσβεστικό Όχημα με παλάμη

art

Συνεργατικές Δραστηριότητες

  • Συνεργατικό παιχνίδι –Ποιος πυροσβέστης θα φτάσει πρώτος για να σβήσει τη φωτιά;

collaborative activities

2. Συνεργατικό Βιβλίο : “Οι διασκεδαστικές περιπέτειες μιας μικρής σπίθας” (“The fun adventures of a little spark”)

5collaborative activities

3. Online συνάντηση μαθητών σε Ομάδες
image

Φύλλα Εργασίας

worksheet 1

worksheet 2

worksheet 3

worksheet 4worksheets 5worksheet 6

Η ανταμοιβή μας για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων!

Ανταμοιβη για φωτια

Δ. Απρίλιος –  Μάιος 

4η Ενότητα: Πλημύρα – Τσουνάμι

   Ομάδα

1.Soultana (Sonia) Tsioupi 

2.Marina Vasileiou

3.Panagiota Daliou 

4.Paulina Matuszak

5.Joana Leitao

Το 4ο μήνυμα και 4η Αποστολή

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 26 151055

Δραστηριότητες για την πλημμύρα( Τσουνάμι) (Δευκαλίωνας και Πύρα), Μέτρα Προστασίας 

1. Mindmap (συνεργατικός εννοιολογικός χάρτης ιδεών): Τι γνωρίζω για τη πλημμύρα

mindmap 1 1

2. Παρουσίαση του μύθου ο Δευκαλίωνας και η Πύρα

presentation 1 2

Ο μύθος του Δευκαλίωνα και της Πύρρα

Παρουσίαση -Τι είναι η πλημμύρα και το τσουνάμι- μέτρα προστασίας

presendation 2

collage 7

tsunamis most important safety tip

cause of flooding

worksheet

3. Online games

puzzles 1flood quiz

froggys flood and tsunami adventurematching pairs 1

4. Mindmap (συνεργατικός εννοιολογικός χάρτης ιδεών): Τι έμαθα για την πλημμύρα και το τσουνάμι

collage 7 1

 Steam Δραστηριότητες

1.Science – Επιστήμη

Πως γίνεται η πλημμύρα και το τσουνάμι και ποιες είναι οι συνέπειες στις ακτές

sience activity

 2. Technology – Τεχνολογία

Πρέπει να βοηθήσουμε την φάλαινα να βρει τους φίλους της αποφεύγοντας τα μεγάλα κύματα

bee bot activityRescue Mission

3. Engineering – Μηχανική 

Πως τα φράγματα προστατεύουν τις ακμές από τα μεγάλα κύματα

engineering 1

4. Math- Μαθηματικά 

Τα στάδια για να γίνει ένα τσουνάμι

math activity 1

5. Art – Τέχνη

“The Great wave”  Hokusai

 

art activity 1

Συνεργατικές Δραστηριότητες

  • Συνεργατικό παιχνίδι “snakes and ladders”

snakes and ladders

  • Συνεργατικό παιχνίδι- Αντιστοίχιση εικόνων με μέτρα προστασίας για την πλημμύρα και την φωτιά

collaborative activity

  • Συνεργατικό κόμικς

GridArt 20240525 195029728

Φύλλα εργασίας

worksheet 1 1

Worksheet 2 1worksheet 3 2

worksheet 4 2

worksheet 7

worksheet 5

 

Η ανταμοιβή μας για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων!

Τελική συνεργατική δράση

Σε 3 ομάδες των 7 συνεργατών και την ίδια μέρα και ώρα, συναντηθήκαμε διαδικτυακά (έγγραφα Google) και  βάλαμε τις εικόνες στη σωστή στήλη για να ολοκληρώσουμε το έργο μας!

last activity
Την ίδια μέρα όλα τα μέλη του έργου συναντηθήκαμε διαδικτυακά χορέψαμε και  γιορτάσαμε το τέλος του έργου μας (Διαδικτυακές συναντήσεις – twispace)
last meeting

Χορέψαμε όλοι παρέα το τραγούδι Natural Disaster Safety Song

 



Λήψη αρχείου

 

ΗΡΘΕ ΠΑΛΙ Η ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΠΟΛΛΑ…

0

Συγγραφέας: ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΛΟΥΚΙΑ | Κατηγορία Αρχική | , στις 25-04-2024

Με αφόρμηση το Πάσχα που θα γιορτάσουμε σε λίγες μέρες, μιλήσαμε για τα πάθη του Χριστού, καθώς επίσης και για τα έθιμα που έχουμε στην Ελλάδα. Δώσαμε έμφαση στο βάψιμο των αυγών, το οποίο έγινε μαζί με τα παιδιά, στον χώρο του νηπιαγωγείου. Ύστερα τοποθετήσαμε τα κόκκινα αυγά μας, στα καλαθάκια που είχαμε φτιάξει με τη συνεργασία των παιδιών. Τα παιδιά είχαν, επίσης, δημιουργήσει πασχαλινές κάρτες, με ευχές που έγραψαν τα ίδια, κάνοντας αντιγραφή από δοσμένο κείμενο.
Συζητήσαμε για το θαύμα που έκανε ο Χριστός στον φίλο του τον Λάζαρο και μάθαμε τα κάλαντα του Λαζάρου:

Πού ‘σαι Λάζαρε, πού είναι η φωνή σουΠου σε γύρευε η μάνα κι η αδερφή σουΉμουνα στη γη, στη γη βαθιά χωμένοςΚι από τους εχθρούς, εχθρούς βαλαντωμένοςΒάγια, βάγια των ΒαγιώνΤρώνε ψάρια, τον κολιόνΚαι την άλλη ΚυριακήΨήνουν το παχύ τ’ αρνί

Αποφασίσαμε, στα πλαίσια και της μετάβασης που κάνουμε κάθε χρόνο, να πάμε να πούμε τον Λάζαρο, στα δύο τμήματα της Α΄Δημοτικού, του 7ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς, με καλαθάκια στολισμένα με λουλούδια. Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ… Είδαν και τους παλιούς τους φίλους… Στο Δημοτικό που πήγαμε τα παιδιά γνώρισαν τον κ. Διευθυντή και κάποιους εκπαιδευτικούς. Μπήκαν στο γραφείο των δασκάλων και είπαν και σε αυτούς τα κάλαντα του Λαζάρου.

Σας παραθέτουμε φωτογραφίες με τις δράσεις μας και σας ευχόμαστε “Καλό Πάσχα!”

εικόνα Viber 2024 04 25 16 09 47 484 εικόνα Viber 2024 04 25 16 09 57 083 εικόνα Viber 2024 04 25 16 13 56 017 εικόνα Viber 2024 04 25 16 17 00 434 εικόνα Viber 2024 04 25 16 17 00 076 εικόνα Viber 2024 04 25 16 17 43 321 εικόνα Viber 2024 04 25 16 17 43 677 εικόνα Viber 2024 04 25 16 17 43 889 εικόνα Viber 2024 04 25 16 17 44 128 εικόνα Viber 2024 04 25 16 17 44 375

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση