Αρχική » Bravo Schools

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
DIPE
logo iep
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
Νοέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Translate

Ιστορικό

European SchoolRadio Logo

Σαν σήμερα

5/11/1956: Έρευνα που βλέπει το φως της δημοσιότητας στη χώρα μας αποκαλύπτει ότι 2 εκατομμύρια Έλληνες δεν ξέρουν να βάζουν την υπογραφή τους.

Μεταστοιχεία

Bravo Schools

Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2025

Το σχολείο μας συμμετέχει στο Bravo Schools 2025, στον 8ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους, στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για  τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!  Ψηφίστε τώρα τις καλύτερες πρωτοβουλίες & δράσεις με στόχο την επιβράβευση των σχολικών προτάσεων. Αναδείξτε τις καλύτερες εργασίες ώστε να ενταχθεί το σχολείο μας, ως κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης της τοπικής μας κοινότητας και να ενταχθεί στο Δίκτυο Πρεσβευτών των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!

Διάρκεια ψηφοφορίας μέχρι την Πέμπτη 15 Μαΐου

Οι Συμμετοχές του Σχολείου μας :

1. Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου

Ψηφίζετε στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/10o-nhpiagwgeio-iwanninwn.1471.html

2.“Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!”

Ψηφίζετε στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/10o-nhpiagwgeio-iwanninwn.1448.html

Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2024

Οι μαθητές/τριές μας μέσα από την υλοποίηση της δράσης «Ξεναγός στην πόλη μου –Τα Ιωάννινα μέσα από τα μάτια των παιδιών του 10ου Νηπιαγωγείου » προκειμένου γνωρίσουν τον τόπο τους, την ιστορία και τα αξιοθέατά του και να καλλιεργηθεί η αγάπη και ο σεβασμός στα έργα πολιτισμού και στο φυσικό περιβάλλον της πόλης μας, ανέλαβαν ενεργή δράση με την καθοδήγηση και την εμψύχωση των εκπαιδευτικών και με τη συνεργασία των γονέων και κηδεμόνων τους. Με τους γονείς τους περιηγήθηκαν στην πόλη , σε προσωπικό τους χρόνο , αποτύπωσαν φωτογραφικά τα αγαπημένα τους σημεία της πόλης των Ιωαννίνων και τα ανέδειξαν μέσα από τις μοναδικές εικαστικές δημιουργίες τους . Τα νήπια παρουσίασαν στην ολομέλεια της ομάδας της τάξης τους τη δημιουργία τους και επικοινώνησαν πληροφορίες που είχαν συλλέξει για το αξιοθέατο που φωτογράφισαν.

Με τη δράση μας αυτή συμμετέχουμε στο  Βravo Schools , τον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης , στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.

2022-2023

Οι συμμετοχές των τμημάτων μας είναι οι ακόλουθες:

“Μ’ ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα”  (Πρωινό 1 – Γκόγκου Αριστούλα )

Στο χέρι σου είναι….. (Πρωινό 2  – Κοντού Πηνελόπη )

1. Οδός ονείρων…  (Πρωινό 4 – Νάση Βασιλική)

2. Σήμερα το σπίτι μου , αύριο το δικό σου…   (Πρωινό 4 – Νάση Βασιλική)

3. International Thank You Day (Πρωινό 4 – Νάση Βασιλική)

“Όταν ένας γάτος συνάντησε ένα πουλί… μια ιστορία γεννήθηκε αλλιώς…” (Όλα τα τμήματα του 10ου Νηπιαγωγείου με τα Α1 & Α2 του 3ου Δημοτικού)

2021-2022

 

1. Στέγη Αυτιστικών Ατόμων Ελένη Γύρα στο σχολείο μας   

DSCN4190

Περιγραφή: Έχοντας προηγηθεί ήδη μία συνεργασία τμήματος του σχολείου με το Ίδρυμα την περίοδο των Χριστουγέννων, και έχοντας ευαισθητοποιήσει τα παιδιά στην αποδοχή και σεβασμό της διαφορετικότητας  στα πλαίσια υλοποίησης του Εργαστηρίου “Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα”, η μέρα ευαισθητοποίησης στα άτομα με αυτισμό υπήρξε η ευκαιρία να “γνωρίσουν” τα παιδιά τι μπορεί να συμβαίνει με ένα παιδί που είναι αυτιστικό. Το βιβλίο της Εύας Βακιρζή “Το Αυγό” από τις εκδόσεις Πατάκη υπήρξε ένα από τα εργαλεία μας και με τη βοήθεια εικόνων από το ημερολόγιο της Στέγης μιλήσαμε για τo τι δυσκολεύει κάποιον με αυτισμό. Και καθώς το Πάσχα πλησιάζει και πολλά bazaar  οργανώνονται βοηθήσαμε με την κατασκευή 100 λαμπάδων . Το λεωφορείο ήρθε να τις παραλάβει, τους υποδεχτήκαμε, δεχτήκαμε έργο των φιλοξενούμενων στο Ίδρυμα, μιλήασμε για αυτό και δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα για τη Στέγη.

Στόχος δράσης:  Να κατανοήσουν τα παιδιά τη σπουδαιότητα της αγάπης και του σεβασμού στο διαφορετικό. Διαφορετικό ναι, αλλά όχι λιγότερο ικανό.

Αναφορικά με τη δράση στο blogτου Νηπιαγωγείου έχουν αναρτηθεί: η δράση, η οποία περιλάμβανε την κατασκευή των 100 λαμπάδων και την παραλαβή τους από εκπροσώπους του ιδρύματος (Η Στέγη Αυτιστικών Ατόμων Ελένη Γύρα στο σχολείο μας… – 10ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων – Μαρούτσειο), η ευχαριστήρια επιστολή που η Στέγη έστειλε στο σχολείο (https://blogs.sch.gr/10nipioa/2022/04/06/paralavi-paschalinon-lampadon/)  και η πρόσκληση για το παζάρι που οργανώθηκε στην πλατεία της πόλης και την οποία  η Στέγη κοινοποίησε στα τοπικά μέσα και μέσω της Δ/νσης Π.Ε. Ιωαννίνων σε όλες τις σχολικές μονάδες. Εκεί αναγράφεται επίσης το όνομα του σχολείου.  (https://blogs.sch.gr/10nipioa/2022/04/14/paschalino-pazari/)

Επίσης, η δράση αυτή συμπεριλήφθηκε και σε πρόγραμμα etwinning με τίτλο Easter Bunny στο οποίο συμμετείχε το Πρωινό 1 & το Ολοήμερο. ( https://blogs.sch.gr/vasilnasi/easter-bunny/ και πιο συγκεκριμένα στο 4. Each participant prepares a description how Easter is celebrated in their country taking into cοnsideration traditions, symbols and decorations (with photos, images)

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ            4. Ποιοτική εκπαίδευση

2.Αγόρια και κορίτσια παίζουμε μαζί

Το «Αγόρια και κορίτσια παίζουμε μαζί» (ID 3202) αποτέλεσε τη δράση αξιολόγησης του προγράμματος «ΑΓΟΡΙΑ & ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΙΣΟΙ & ΙΣΕΣ!»

Ολοκληρώνοντας το ‘Αγόρια και κορίτσια είμαστε πάντοτε ίσοι & ίσες’ και θέλοντας να αξιολογήσουμε τη δράση, τα παιδιά έφεραν από το σπίτι ένα αγαπημένο τους παιχνίδι, τα έβαλαν πάνω σε χαρτί του μέτρου και σταδιακά άρχισαν να συνδέουν τα παιχνίδια μεταξύ τους- ζωγράφιζαν τι μπορεί να υπάρχει γύρω από κάθε φιγούρα και σταδιακά έστηναν μία ιστορία.



Λήψη αρχείου

Πέρασαν υπέροχα, δούλεψαν σε ομάδες κάνοντας προτάσεις, μοιράστηκαν τα παιχνίδια τους και απέδειξαν πως όλα αυτά τα οποία είχαμε δουλέψει στο εργαστήριο 7  μπορούσαν να γίνουν πράξη.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ           5. Ισότητα των φύλων

3. Ζωγράφισε ένα πουλί

4. Μίλα τώρα