“Κωδικός Σαλιγκάρι… Code Snail…”
Οι δραστηριότητές μας:
– Συμβούλιο της τάξης με θέμα την αποδοχή της πρόσκλησης από το Νηπιαγωγείο Θυρρείου, να συνεργαστούμε για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2025 – EuCodeWeek 2025 με θέμα το σαλιγκάρι
– Συνεργαστήκαμε και τα δυο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας και φτιάξαμε όλοι μαζί ένα σαλιγκάρι, βασισμένο στο σαλιγκάρι του Ανρί Ματίς

– Συζητήσαμε τι μπορεί να αρέσει στο σαλιγκάρι μας, αλλά και στα σαλιγκάρια γενικά και είπαν όλοι τις ιδέες τους
– Συγκεντρώσαμε πληροφορίες για το σαλιγκάρι
– Ψάξαμε και εντοπίσαμε σαλιγκάρια στην αυλή του σχολείου και τα παρατηρήσαμε στο περιβάλλον τους

– Διαβάσαμε παραμύθια, ακούσαμε και τραγουδήσαμε τραγούδια για το σαλιγκάρι
– Μεταμορφωθήκαμε σε σαλιγκάρια και περπατήσαμε
– Φτιάξαμε σαλιγκάρια με τα τουβλάκια

– Φτιάξαμε σαλιγκάρια με την πλαστελίνη
– Κάναμε εργασίες και κατασκευές με σαλιγκάρια

– Σχεδιάσαμε σαλιγκάρια στον πίνακα της τάξης
– Σχεδιάσαμε και ζωγραφίσαμε τα δικά μας σαλιγκάρια
– Παίξαμε με τον σαλίγκαρο της τάξης

– Κάναμε προγραμματισμό και ένα παιδί έγινε σαλιγκάρι και τα υπόλοιπα προσπαθούν να το καθοδηγήσουν σε όσα έχουμε τοποθετήσει στο πλέγμα του Beebot και αρέσουν στο σαλιγκάρι
– Προγραμματίσαμε και βάλαμε κώδικα στο ρομποτάκι Beebot το οποίο μεταμφιέσαμε σε σαλιγκάρι και το βάλαμε να προχωρήσει στο πλέγμα και να φτάσει σε κάρτες με αυτά που του αρέσουν.
– Καταγράψαμε τον κώδικα

-Δημιουργήσαμε ψηφιακά παιχνίδια, με την εφαρμογή LearningApps, τα δημοσιεύσαμε στο ιστολόγιο του σχολείου και παίξαμε «Βρες τη λέξη» και «Ταίριαξε τα ζευγάρια»
“Κωδικός Σαλιγκάρι… Code Snail…” – Ψηφιακές δραστηριότητες για το Σαλιγκάρι – 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
– Γράψαμε ποιηματάκια για το σαλιγκάρι και με κάποιους στίχους από αυτά φτιάξαμε ένα τραγούδι με τίτλο «Σαλιγκάρι Σαλιγκαράκι» με την εφαρμογή suno AI
– Τα σχολεία που συμμετέχουν, αναρτούν τις δραστηριότητές τους σε ένα συνεργατικό padlet. Αναρτήσαμε και εμείς φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας δραστηριότητες και είδαμε τις αναρτήσεις των άλλων σχολείων.
– Το πρόγραμμα αυτό το εντάξαμε στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, 4ος θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ – καινοτομώ, Ρομποτική STEM/STEAM, Νέες Τεχνολογίες και φτιάξαμε βιβλιαράκια με όλα όσα κάναμε


