The Museum Leaflet-6th Grade Lesson 3

You are on a mission!!!

Το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης , το Ιστορικό Μουσείο της Αλεξανδρούπολης,  το Αρχαιολογικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης και το Μουσείο Μετάξης στο Σουφλί είναι τα μεγαλύτερα Μουσεία της περιοχής μας. Πολιτιστικός φορέας της πόλης, στο πλαίσιο της αξιοποίησης και της προβολής των πολιτιστικών αξιών της περιοχής μας στο εξωτερικό,  διοργανώνει ένα διαγωνισμό δημιουργίας ψηφιακού ενημερωτικού φυλλαδίου. Στο διαγωνισμό αυτό μπορούν να συμμετέχουν σχολεία από όλο το νομό, ενώ καλούνται να στείλουν τις προτάσεις τους μέχρι της 10 Απριλίου 2023. Το σχολείο που θα πάρει την πρώτη θέση θα τιμηθεί από τον πολιτιστικό φορέα σε μία ανοιχτή εκδήλωση.

Mission 1

Θα χωριστείτε σε ομάδες. Κάθε ομάδα θα περιηγηθεί στην ιστοσελίδα του μουσείου που θα επιλέξει. Αξιοποιείστε αυτές τις πληροφορίες και το συνεργατικό λογισμικό παρουσιάσεων που σας δίνω παρακάτω και δημιουργείστε το δικό σας φυλλάδιο. Φροντίστε ώστε όλα τα μέλη της ομάδας να συμμετέχουν ενεργά.

Step 1

Κάθε ομάδα μπορεί να επιλέξει όποιο μουσείο επιθυμεί από τα παρακάτω:

  1. Εθνολογικό Μουσείο Θράκης

Official website: https://emthrace.org/

  1. Ιστορικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης

Official website: https://ismo.gr/index.php

  1. Αρχαιολογικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης

Official website: https://am-alexandroupolis.gr/

  1. Μουσείο Μετάξης Σουφλίου

Official website: https://www.piop.gr/en/diktuo-mouseiwn/Mouseio-Metaxis/to-mouseio.aspx

Step 2

Να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα του μουσείου που έχετε επιλέξει και να σημειώσετε τις πληροφορίες που θα είναι  απαραίτητες για τη δημιουργία του ψηφιακού φυλλαδίου. Να θυμάστε να συμπεριλάβετε εκείνες τις πληροφορίες που θα ήθελε ο κάθε τουρίστας να γνωρίζει  όταν επισκεφτεί τα μουσεία και την περιοχή μας, ποια είναι τα πιο σημαντικά εκθέματα του κάθε μουσείου, τις ώρες λειτουργίας, την τοποθεσία, το αντίτιμο του εισιτηρίου και τον τρόπο μετακίνησης.

Step 3

Αφού συγκεντρώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, τις φωτογραφίες που θα κάνουν το φυλλάδιο σας ιδιαίτερο, να τις μεταφέρετε στο λογισμικό παρουσίασης ακολουθώντας τους συνδέσμους που σας δίνω παρακάτω:

 

Ομάδα 1:  https://docs.google.com/presentation/d/1wPad_yqUwzigpXKPZ0T2ZN_lRgZeY8Xw33x7ddYZVHc/edit?usp=sharing

Ομάδα 2: https://docs.google.com/presentation/d/11I5F9fr8P-Kk81Sk6f1m9JlsqUm9M6QepAF_bHCTRQw/edit?usp=sharing

Ομάδα 3: https://docs.google.com/presentation/d/1P9yU40SKl_YkgrloOEzxwBffl8cQy5vb3vRISjStWBQ/edit?usp=sharing

Ομάδα 4: https://docs.google.com/presentation/d/1hJj2AxiEZA_l2AgwrURR8eRBpV16jQtfzq2AXTY1Zag/edit?usp=sharing

Ομάδα 5: https://docs.google.com/presentation/d/1fzWaggzs2JzaFR7G1iq4sedZCgsdt1mGhN0KuSDZjRs/edit?usp=sharing

Ομάδα 6 : https://docs.google.com/presentation/d/12mdZuyCBVBuSIv6fZtpScnOM3V_YYR7LF6RVykeF4ps/edit?usp=sharing

Ομάδα 7: https://docs.google.com/presentation/d/1uZdWsTQs7FblC99F7ELePeuV7VHE6igNe9duvsF4pxQ/edit?usp=sharing

Ομάδα 8: https://docs.google.com/presentation/d/1yRpsIEJh40JyYjQwklFtfvnnELyHrxGRoN8ptA3MgS8/edit?usp=sharing

Ομάδα 9: https://docs.google.com/presentation/d/1TLcVR9iGfmlcKgISKIOxvvvP78q98BrF6zauPPQHIAk/edit?usp=sharing

Ομάδα 10: https://docs.google.com/presentation/d/1rUxxz2aOdmSUafSBvSxKlsOG525aUjjZ3kjpXyVAJqk/edit?usp=sharing

 

Museum
Exhibit 1
Exhibit 2
Opening hours
Location
Admission
How to get there

 

The Erasmus KA3+ Project Teachers4Europe: Setting an Agora for Democratic Culture 2022

The Erasmus KA3+ Project Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture, 2018- 21 perceives education as an important element for the promotion of principles and values comprising the EU democratic culture. The Teachers4Europe network comprised of 1,200 teachers from European countries and beyond is committed to spread the European values to colleagues, students and the society.

Our school has been part of this network since 2015 completing a project entitled “Around Europe in children’s Digitales”. We identified European values, cultural diversity and common human rights through children’s stories and fairytales interactively using various digital tools. We ended up involving the heroes of the stories to create a digital comic book.

In 2016 we implement a new project entitled “European Museum e-Explorers” taking virtual tours to different museums, comparing European cultures. We visited the Ethnological Museum of Alexandroupolis and prepared a video promoting our city’s museum to member of the T4E network.

This Teachers4Europe – Setting an Agora for Democratic Culture challenge was great. A new agora should emerge that focuses on the active participation of citizens to Europe’s future. To this end, we became “ActiveDigiKids.eu” and delve into the European Digital Competence Framework for Citizens, also known as DigComp, to learn about the areas of digital competences needed for personal development, social inclusion, active citizenship and employment.

We got informed of the European Union countries, motto, Institutions and the 5 areas of Digital competences through this presentation https://docs.google.com/presentation/d/1o2WDG98A_sq8-1deRkV_YCEzCe4t0r1NQPTeQqn0xAc/edit?usp=sharing

We explored European Union in a fun way playing games :

We learnt and played with the European Union values https://learningapps.org/display?v=pe19ym9w221

We created a European Union Countries Presentation including information on countries, capital cities, nationalities, currencies, Accession dates https://docs.google.com/presentation/d/1Xx90h4_AorlK8qhHpuNNAvK9iXw2x38Ai-HbDF5-Wpw/edit?usp=sharing

We assessed our digital competences commenting on this Digital Poster https://padlet.com/thenera/b3izn1zww4pw5a7k

Moreover, we created a short presentation including some Netiquette Smart Rules https://docs.google.com/presentation/d/1Htgy6eWm_8hchlxqqc86swug7u8emZbsX0zCyb66Jwg/edit?usp=sharing   and how to behave when being on line and two more posters with seven Internet Safety rules.

INTERNET SAFETY RULES TEACHERS4EUROPE 2021 22                                       Internet Safety Rules T4E GREEK 

eTwinning 2021-22 “Quoi de neuf ? ¿ Qué me cuentas ? What’s up?”

Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής δράσης  eTwinning  συνεργαστήκαμε  φέτος με σχολεία και μαθητές από  Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Ισπανία και Τουρκία. Οι μαθητές των συνεργαζόμενων  χωρών και οι μαθητές του ΣΤ3 του σχολείου μας, συμμετείχαν σε μία εικονική ανταλλαγή τάξεων χρησιμοποιώντας τη γλώσσα των αγγλικών ως μέσο επικοινωνίας και  ψηφιακά εργαλεία για να μεταφέρουν ιδέες και απόψεις τους.

Ξεκινήσαμε δημιουργώντας συννεφόλεξα με τις πρώτες λέξεις που έρχονται στο μυαλό μας όταν ακούμε τα ονόματα των χωρών που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα. Συγκεντρώσαμε όλα τα συννεφόλεξα σε ένα ψηφιακό βιβλίο (με το εργαλείο book creator) και το αναρτήσαμε στο Twinspace του έργου μας.  What’s up? What we think of our partners.

Στη συνέχεια, για να παρουσιάσουμε τα μέλη της τάξης μας δημιουργήσαμε μία συνεργατική αφίσα padlet όπου περιγράψαμε την περιοχή μας και τις αγαπημένες μας δραστηριότητες  ώστε να συστηθούμε στους συνεργάτες  μας:

Here we are!

Περιγράψαμε τους αγαπημένους μας  φανταστικούς ήρωες  αφού ολοκληρώσαμε τη σχετική ενότητα του βιβλίου μας και δημιουργήσαμε ένα ακόμη ηλεκτρονικό βιβλίο (issuu) που μπορείτε να διαβάσετε αφού πατήσετε το κουμπί της πλήρους οθόνης εδώ:

Our Favourite Heroes

Σε επόμενο στάδιο περιηγηθήκαμε και φωτογραφήσαμε τα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης μας και ετοιμάσαμε μία συνεργατική παρουσίαση δίνοντας μία σύντομη περιγραφή του κάθε χώρου που επισκεφθήκαμε ώστε να τα κάνουμε γνωστά τους συνεργάτες μας των άλλων χωρών.

This is my city!

Ολοκληρώσαμε τον κύκλο του προγράμματος μας με τη δημιουργία μιας ψηφιακής εφημερίδας  στην οποία περιγράψαμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες.



Λήψη αρχείου

Μία όμορφη συνεργασία ολοκληρώθηκε με το τέλος της σχολικής χρονιάς!

 

It’s Carnival time!

Carnival is coming! Let’s play and learn about costumes:

Mardi Grass material:

Let’s have fun together.

 

Ready for Action! Let’s save the environment!

Ας ακολουθήσουμε τους συνδέσμους που ακολουθούν και να συμπληρώσουμε τις ασκήσεις παιχνίδια που αφορούν τα υλικά που ανακυκλώνονται και λεξιλόγιο σχετικά με το περιβάλλον και την ανακύκλωση.

Waste vocabulary flashcards

Fill in the sentences-environment word wall

Drag and Drop the rubbish into the correct bin. – Σύρετε τα σκουπίδια στο σωστό κάδο.

ENVIRONMENTAL PROBLEMS FLASHCARDS

p.69 MEDITERRANEAN FORESTS vocabulary exercises

ENVIRONMENTAL PROBLEMS vocabulary exercises

HOW TO CARE FOR THE ENVIRONMENT-VIDEO WITH QUESTIONS

THE 3 R’S VIDEO

MORE ENVIRONMENT VOCABULARY FLASH CARDS

credits to Ariadne Dimitraka

“Active Digikids.eu” Teachers4Europe project 2021-22

Ας πάμε να γνωρίσουμε την Ευρώπη και τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις αξίες πάνω στις οποίες στηρίχθηκε η ίδρυσή της, τους θεσμούς που είναι υπεύθυνοι για τη λειτουργία της. Ας παίξουμε μαθαίνοντας!

Πάμε να γνωρίσουμε τις 5 βασικές ομάδες ψηφιακών δεξιοτήτων και τι περιλαμβάνει η κάθε μία από αυτές και να σχολιάσουμε. Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς, ποιες ψηφιακές δεξιότητες δεν κατέχουμε ακόμη και με ποιο τρόπο θα τις κατακτήσουμε; Ας γράψουμε τις απόψεις μας και ας διαβάσουμε τις απόψεις των συμμαθητών μας, στο padlet ακολουθώντας το σύνδεσμο:

21 Digital Competences in the European Framework

Εδώ θα βρούμε και θα συμπληρώσουμε πληροφορίες  που αφορούν στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης: European Union Countries

Ας ακολουθήσουμε το σύνδεσμο για να ενημερωθούμε. Active Digikids.eu

Συζητήσαμε την έννοια της ψηφιακής δεξιότητας, μελετήσαμε το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Ψηφιακών Ικανοτήτων για τους πολίτες όπως έχει συσταθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και γνωρίσαμε τους πέντε τομείς που το αποτελούν. Καταλήξαμε να δημιουργήσουμε  αφίσα, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, συνοψίζοντας τους βασικούς κανόνες καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο που θεωρήσαμε ότι είναι απαραίτητοι σε μικρούς και μεγάλους εφόσον το διαδίκτυο έχει διεισδύσει στην καθημερινότητα όλων.

INTERNET SAFETY RULES TEACHERS4EUROPE 2021 22    Internet Safety Rules T4E GREEK

“Quoi de neuf ? Qué me cuentas ? What’s up?” Our new e-Twinning project 2021-22

Το ταξίδι της συνεργασίας μας στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής δράσης  του προγράμματος e-Twinning ξεκίνησε! Μια ψηφιακή εικονική ανταλλαγή τάξεων μεταξύ  σχολείων διαφορετικών χωρών που συμμετέχουν χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα ως βασικό μέσο επικοινωνίας αναπτύχθηκε ανάμεσα σε σχολεία της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Πολωνίας.

Αρχικά δημιουργήσαμε με τα παιδιά συννεφόλεξα  με τις πρώτες λέξεις που έρχονται στο μυαλό μας όταν ακούμε τα ονόματα των χωρών που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα. Στη συνέχεια συγκεντρώσαμε όλα τα συννεφόλεξα σε ένα ψηφιακό βιβλίο και το αναρτήσαμε στο Twinspace του έργου μας.

What do you think of your partners at the beginning of the project?

 

Στη συνέχεια παρουσιαστήκαμε στους συνεργάτες μας συνθέτοντας μία αφίσα padlet και περιγράφοντας την περιοχή και τις αγαπημένες μας δραστηριότητες ώστε να  γνωρίσουν λίγα πράγματα για μας.

Let’s introduce ourselves!

 

Next step! Our favourite heroes’ flipbook is ready! Follow the link and select full screen and read them!

My favourite Hero!

22/3/22
Ας παρουσιάσουμε την πόλη μας στους εταίρους του προγράμματος.
1. Ακολουθείστε το σύνδεσμο που ακολουθεί .This is my city!
2. Σχηματίστε δυάδες και αναλάβετε μία διαφάνεια η κάθε δυάδα.
3. Σε κάθε διαφάνεια υπάρχει ένας σύνδεσμος. Ακολουθείστε το σύνδεσμο και διαβάστε τις πληροφορίες που δίνονται για το αξιοθέατο της ομάδας σας. Γράψετε μερικές προτάσεις στα αγγλικά που να περιγράφουν το αξιοθέατο που δίνεται στη διαφάνεια σας, ώστε τα παιδιά των άλλων σχολείων που συνεργαζόμαστε να μάθουν λίγα πράγματα για την πόλη μας.
Μη ξεχνάτε να σέβεστε τη δουλειά των άλλων ομάδων και να ασχοληθείτε με τη δική σας διαφάνεια μόνο. Το έγγραφο είναι συνεργατικό και οποιαδήποτε αλλαγή θα  επηρεάσει όλο το έγγραφό!
3/5/2022
Ολοκληρώνουμε τον κύκλο του ευρωπαϊκού προγράμματος συνεργασίας μας! Στο τελευταίο δίμηνο του προγράμματος θα ετοιμάσουμε ο καθένας  μία σύντομη παράγραφο περιγράφοντας τις καθημερινές δραστηριότητές μας. Ακολουθήστε το σύνδεσμο και συμπληρώστε τη δική σας περιγραφή ώστε να τα διαβάσουν οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, όπως θα διαβάσουμε κι εμείς τη δική τους.
Ακολουθήστε στο σύνδεσμό του e twinning  με τους κωδικούς σας για να διαβάσετε και να συνεργαστείτε με τους μαθητές των άλλων σχολείων .

Teachers 4 Europe 2016

Η εμπλοκή μου στο πρόγραμμα Teachers4Europe ήταν μια πραγματική όμορφη εμπειρία τόσο για μένα όσο και για τους μαθητές μου. Το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός μας σχετικά με τα ζητήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν μεγάλος, σε αντίθεση με το χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας που δεν ήταν ποτέ αρκετός.



Λήψη αρχείου

 

Pet Show

Με αφορμή την ενότητα 6 του βιβλίου των Αγγλικών της Δ Δημοτικού, ας προσπαθήσουμε να διευρύνουμε τη μάθηση για τα ζώα προσεγγίζοντάς το  μέσα από ένα άλλο κειμενικό είδος αυτό του storytelling. Η αφήγηση με τη χρήση ψηφιακών μέσων είναι μία τεχνική που χρησιμοποιεί λέξεις και δράσεις και αναπαριστά τις εικόνες και τα στοιχεία της ιστορίας με τέτοιο τρόπο ώστε να κεντρίζει το ενδιαφέρον του μαθητή. Η επιβεβλημένη χρήση των ψηφιακών μέσων εν μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω του Covid με οδήγησε στην αναζήτηση δημιουργικών εργαλείων που ενισχύουν το ενδιαφέρον του μαθητή και από απόσταση. Έτσι δημιούργησα ένα σύντομο εκπαιδευτικό σενάριο σχετικό με το αγαπημένα κατοικίδια των μαθητών συνδιάζοντας το παρεχόμενο υλικό του σχολικού βιβλίου και χρήσιμα ψηφιακά εργαλεία με στόχο να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με αυθεντικό λόγο στην ξένη γλώσσα, να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία, να παράγουν λόγο στην ξένη γλώσσα και κυρίως να ευχαριστηθούν τη διαδικασία.

Ζητήθηκε από τους μαθητές να παρακολουθήσουν ψηφιακή αφήγηση με τίτλο ‘Pet Show” .

 

Στη συνέχεια, συμπλήρωσαν άσκηση που δημιούργησα μέσω των  εργαλείων του e-me content.

 

A

 

Απάντησαν σε ερωτήσεις κατανόησης που δημιούργησα με το εργαλείο Single Choice set του  e-me content.

 

Τέλος ,περιέγραψαν το αγαπημέμο τους ζώο σε μία συνεργατική παρουσίαση με το εργαλείο google Presentation και το  μετατρέψαμε  σε ψηφιακό βιβλίο μέσω toy storyjumper.

My Pet

Υπέροχη η δουλειά των παιδιών, παρόλο που η πρότερη γνώση τους στα συγκεκριμένα ψηφιακά εργαλεία ήταν περιορισμένη !! Έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό! Μπράβο παιδιά!