Η αρχή μας!

Έφτασε τώρα η στιγμή, να μας θαυμάσεις κι εσύ!

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο, μοιάζουν σαν όνειρο στο Νηπιαγωγείο!

Ομάδα γίνομαι εδώ και μαθαίνω ν’ αγαπώ,

με τις δασκάλες μου μαζί, όλα λάμπουν πιο πολύ!

Συχνά πυκνά εδώ θα βρεις, πως περνάμε εδώ εμείς,

γι’ αυτό την ιστοσελίδα μας μην παραμελείς! 

Γνωρίζω τα Επαγγέλματα

Με αφορμή το παραμύθι ωχ χταπόδι, λάθος πόδι ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα επαγγέλματα. Αρχικά διαβάσαμε το παραμύθι και συζητήσαμε  για τα επαγγέλματα που περιγράφονται μέσα σε αυτό.

https://www.youtube.com/watch?v=viI6ws4RfpM

Στη συνέχεια κάναμε αντιστοίχηση διαφόρων αντικειμένων με το επάγγελμα αλλά και λέξεων όπου τα παιδιά έπρεπε αναγνωρίζοντας το αρχικό γράμμα κάθε λέξης να την αντιστοιχήσουν στο κατάλληλο επάγγελμα. Επίσης συνθέσαμε εικόνες με διάφορα επαγγέλματα.

20240326 100025 1 20240402 093520

Στη συνέχεια τα ίδια τα παιδιά μας είπαν τα επαγγέλματα που γνωρίζουν όπως αρχαιολόγος, έμπορας, κομμωτής, αισθητικός, σερβιτόρος, αστυνομικός, πυροσβέστης, γιατρός, δάσκαλος, ντεντέκτιβ…. αλλά και πολλά άλλα. Από αυτά τα ίδια επέλεξαν να διερευνήσουμε το επάγγελμα του γιατρού και του πυροσβέστη.

Μιλήσαμε για το επάγγελμα του γιατρού και τις διάφορες ειδικότητες, είδαμε την στολή, τα εργαλεία του, ντυθήκαμε γιατροί και ανοίξαμε το ιατρείο μας.

20240327 095859 20240327 100339 20240327 101119 20240328 103752

Εξετάσαμε τους ασθενείς μας, μάθαμε για τα φάρμακα και τη σωστή χρήση τους. Στη συνέχεια ακούσαμε με το στηθοσκόπιο την καρδιά μας και φτιάξαμε το καρδιογράφημα μας, ενώ είδαμε και την ακτινογραφία μαθήτριας μας η οποία πρόσφατα είχε σπάσει το χέρι της. Φτιάξαμε το βαλιτσάκι του γιατρού, στηθοσκόπια, την στολή του, ζωγραφίσαμε  ασθενοφόρα και μάθαμε τον αριθμό 166 για τα επείγοντα περιστατικά. Με αφορμή το θέμα μας γνωρίσαμε και το γράμμα Γ του Γιατρού.

434651918 3843811675881190 4326724259032589459 n 434825509 397273079811851 5837661057341040626 n

434821110 441840058386912 2753989755078481327 n

Στη συνέχεια το σχολείο μας επισκέφτηκε η κ. Φλώρα (μαμά του Μάνου), νοσηλεύτρια στο τμήμα αιμοδοσίας του Βενιζελείου η οποία μας μίλησε για την δουλειά της αλλά και γενικότερα για την αιμοδοσία, ενθουσιάζοντας τα παιδιά. Μας έκανε ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αιμοδοσία με παραμύθι, ζωγραφιές κ.α. Το πιο ενδιαφέρον όμως ήταν ότι τα παιδιά  με βιωματικό τρόπο γνώρισαν τη διαδικασία της αιμοδοσίας.

20240404 102709 20240404 102304 20240404 101826

Κατόπιν ξεκινήσαμε να διερευνάμε το επάγγελμα του Πυροσβέστη, είδαμε σχετικά video στο youtube όπου τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι οι πυροσβέστες δεν ασχολούνται μόνο με τις φωτιές αλλά με απεγκλωβισμούς από πλημμύρες, σεισμούς, χιόνια, τροχαία, κ.α.

20240402 101926

Πήγαμε εκδρομή στον 4ο Πυροσβεστικό Σταθμό όπου είδαμε από κοντά τον εξοπλισμό τους, τα οχήματα τους αλλά και τον πύργο που κάνουν εκπαίδευση. Τα παιδιά έγιναν μικροί πυροσβέστες, έβαλαν το κράνος τους και άρχισαν τις ρίψεις νερού. Απέδειξαν όμως ότι είναι και για δύσκολες αποστολές αφού ξεκίνησαν κατευθείαν την εκπαίδευση.

435861944 2659614187539331 2541321267756671594 n 434633426 1122450418806486 5518902999760256184 n 1 434574627 409138512053977 1092541981364336426 n434931066 287404487752127 8153253980019526422 n

Στην επιστροφή φτιάξαμε μια ομαδική ζωγραφιά για να τους ευχαριστήσουμε και συγχρόνως  αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας κλιμάκιο το οποίο ονομάσαμε Πυροσβεστικό Σταθμός Καλλιθέας.

20240415 082809 20240416 110249

Κατασκεύασαν το όχημα της Πυροσβεστικής, έβαλαν την στολή τους και ξεκίνησαν να σβήνουν την φωτιά στη φλεγόμενη πολυκατοικία που είχαν φτιάξει τα παιδιά του ολοημέρου.

20240403 092826 20240408 084700 20240409 08250320240409 082505437651944 804323631099374 5950440651428502427 n

Στη συνέχεια κάναμε άσκηση σεισμού αλλά και σε συνεργασία με το 199 κάναμε άσκηση φωτιάς! Τα παιδιά πήραν τηλέφωνο στο 199 και έμαθαν να δίνουν πληροφορίες σε περίπτωση ανάγκης, πήραμε όμως και τις αναγκαίες οδηγίες από τους πυροσβέστες.

435226454 1442305379701849 4874288059480594849 n

Διαβάσαμε σχετικά βιβλία και περιοδικά, παίξαμε παιγνίδια μαθηματικών, ζωγραφίσαμε κάναμε κατασκευές και κλείσαμε με την σχετική εκπαίδευση.

20240409 122029 434751871 7539498126128142 7330321552672069942 n 435312120 341126685641003 4406953611220810031 n 436495362 407661382044203 1755842531501364486 n

20240412 094402 20240412 094143 20240412 094003

Τέλος στο ολοήμερο τμήμα τα παιδιά γνώρισαν τα παραδοσιακά επαγγέλματα. Έπαιξαν παιχνίδια αναγνώρισης στον υπολογιστή και έφτιαξαν ένα βιβλιαράκι με εικόνες και εξαρτήματα κάποιων επαγγελμάτων.

 

Απόκριες

“Καουμπόηδες, Χιονάτες,
Με παπούτσια γάτοι, γάτες,
πειρατές και βασιλιάδες,
μασκαράδες, μασκαράδες”

IMG 4c40a4c7fd397b12bb03283bb65b55d0 V IMG f7c5fc1810cf18b2b827ba13fa8cbf41 V IMG f1cde72c9f27cfa5f002edc1a2302692 V IMG f18fd420e25ce6c60d9e68279c626b7a V IMG 0d885d91f042232a015f9fdce8849fc8 V IMG 4d1edbcb608b75707028c97787118f57 V IMG 55f9da5d32319718e7f03379bdb18307 V

“Ποπό! χρώματα, στολές

γέλια, θόρυβος, χαρές!

Έμπα αγόρι, μπες κοπέλα

στου καρναβαλιού την τρέλα.”

IMG 4c40a4c7fd397b12bb03283bb65b55d0 V 1 IMG 7dfcdb85f1229839a9c1340ad0fa529a V IMG 2e394b8dc4c1fb9a31c43894c4839767 V IMG f0461f8930a7760bf2ef683a9e62634f V

IMG b573c1c07d26da49f749766fe79d7bbb V IMG c8ccaf238a6f70447024b5f007967091 V IMG c84d77980820a0c824e480b1f40c3282 V

“Να ’χαμε όλη τη χρονιά

χαρτοπόλεμο, παιδιά!

Μα κι οι Απόκριες κάθε μήνα,

μουσικές και σερπαντίνα.”

IMG d5c619664cff3e5924081e49dc23750e V IMG 2565ca29469a42cc6bdb126f0a869498 V IMG 06409ceda5d3b9c724fe240303f372da V IMG b6f7b85dcd67a46d17b0fd825d19d9ce V IMG 6b15158247cead0a540a522973697f19 V IMG 0d8a8f78f3bfaa3587a2c4828188de07 V IMG 261d2fdd2a91a4d0f8a704bf77d55511 V IMG ab35804e6a8d9587e6da547ba1b86495 V 20240311 154747 20240311 125441

(απόσπασμα από το ποίημα “Καρναβάλι” της Ρένας Καρθαίου)

Ελληνική Μυθολογία

Με τους μαθητές μας ξεκινήσαμε τη θεματική αυτή,  με τη δημιουργία του κόσμου σύμφωνα, με την ελληνική Μυθολογία. Πήραμε πληροφορίες από τα παραμύθια, τις εγκυκλοπαίδειες και το διαδίκτυο και έπειτα συζητήσαμε σχετικά με το θέμα αυτό.

IMG e9e1c76608a704008b9093628f4ee002 V

Στη συνέχεια, ταξιδέψαμε στο βουνό του Ολύμπου, μέσω του χάρτη στο διαδίκτυο, και παρατηρήσαμε που βρίσκεται σε σχέση με τον δικό μας τόπο. Ποίοι κατοικούσαν εκεί, σύμφωνα με τη Μυθολογία μας; Οι μαθητές μας παρακολούθησαν βίντεο με πληροφορίες σχετικά με τους 12 Θεούς του Ολύμπου και διαβάσαμε παραμύθια με την καθημερινότητά τους. Στη συνέχεια, έφτιαξαν μια ομαδική εργασία με το βουνό του Ολύμπου και τους 12 Θεούς.

IMG 03fdc186f2d1078620d65abea20a8b25 V

IMG a4decd23e52315afda3285a6e9e517af V

Παρατήρησαν ότι αρκετοί Θεοί έχουν το πρώτο γράμμα στο όνομά τους το “Α”. Παίξαμε με το γράμμα αυτό και με το σώμα τους έφτιαξαν το “Α”.

20240123 123416

Ακόμα, αναγνώρισαν τα σύμβολα των Θεών  και τα αντιστοίχισαν σε αυτούς.  Έπαιξαν παιχνίδια μνήμης και τόμπολα ταύτισης. Επίσης,  έφτιαξαν τα σανδάλια που φορούσαν οι Θεοί.

IMG 90fb765e119838bc79097e74b47e57be V

Στη συνέχεια, με τους μαθητές μας μάθαμε για την ιστορία του Δαίδαλου και του Ίκαρου, του Θούρειου Ίππου, της Αθηνάς με τον Ποσειδώνα και τα κατορθώματα του Θησέα.

IMG f2c9abe60f111fa89ba2b5673d5e98ff V IMG 1ed217e51525e5d8c0813f7025f7caa3 V17101433096621496786431371066878 IMG 322a7cf41f3e226d0498b1d12eb3cad5 VIMG 7999fa664fdef5c1f9df02429fd9cb22 VIMG b4448a5b8dd8d6fbdf31008f6bbde31b VIMG b48e4f90c561feac39f9a9880d2879ca V

Μινωικός Πολιτισμός

Οι μαθητές μας, ταξίδεψαν στο φημισμένο παλάτι του Μίνωα,  μέσω της τρισδιάστατης αναπαράστασης ενός βίντεο. Παρατήρησαν και θαύμασαν αυτό το υπέροχο κατασκευάσμα, καθώς η σημερινή του κατάσταση, με όσα κτίσματα έχουν απομείνει, δεν μας δίνει την μεγαλειώδη εικόνα που είχε πριν χιλιάδες χρόνια.

Επίσης,  μέσω της τεχνολογίας εντόπισαν το σημείο πάνω στο χάρτη, όπου βρίσκεται η Κνωσός. Παρατήρησαν ότι είναι αρκετά κοντά στο σχολείο μας και υπάρχει δρόμος που οδηγεί στο παλάτι.

Ακόμα, οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από τις αξιοθαύμαστες τοιχογραφίες με τα έντονα χρώματα και τα μοναδικά σχέδια. Έπαιξαν παζλ, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, αναδημιουργώντας την εικόνα από τις τοιχογραφίες της Κνωσού.

IMG b78b90909a210a698bd92f88be0d02c3 VIMG bcf0fff838f73bb23f0c74c8f358b142 V

Έχοντας τις παραπάνω πληροφορίες και δεδομένα, οι μαθητές αποφάσισαν να φτιάξουν τη μακέτα από ένα μέρος του παλατιού του Μίνωα.

IMG 14dcb1760ca59408ee92904dd8cc326e V IMG a164f1bb4d7b3defe483638a82117a70 V

IMG 31527b8258d15eac1b62a32665da821c V

IMG c2d6fdc69e8cc78b4e0c3f87f7a29704 V IMG ea1c0dcdd07d9ba82f759aa97785bcac VIMG 08a111049ed94d49259b1bb1a577e6b7 V

IMG 424e15cdc15d5639bba655af404ea627 V 1

Τα παιδιά παρατήρησαν ότι στο παλάτι υπήρχαν πολλά αντικείμενα.  Έτσι,  συζητήσαμε για τον τρόπο ζωής των Μινωιτών, τα ρούχα που φορούσαν και πως τα έφτιαχναν, τα κοσμήματα που φορούσαν, τι έτρωγαν, κ.ά.

IMG 7f4343330ab8b7b6feb2def9072586da V IMG b8e0fa10d9fd77341c99f93efc49a89d V

Ο διπλός πέλεκυς και ο δίσκος της Φαιστού τράβηξαν το ενδιαφέρον των παιδιών και αφού τα παρατήρησαν, αποφάσισαν να φτιάξουν τα δικά τους.

IMG 169e5ebf9106cc65951831cbd9971c1f V IMG 8fc33ac9a2aff71a6804ddd9346c36fd V IMG 5f0b5bc78c4459188d2882f2bcafe99b V IMG 7588071d62f1b2a9eb61596ed409b738 V IMG 800ef1aa38f4aeacf1da04b4672d8dc7 V

Στα πλαίσια της θεματικής αυτής, τα παιδιά συμμετείχαν σε εργαστήριο κεραμικής, όπου μετά από την ενδιαφέρουσα παρουσίαση της καλεσμένης μας, έφτιαξαν σείστρα και κατόψεις μινωικών σπιτιών.

IMG b042de5f42e044466b0f47c9d93292bb V IMG 911c6101180af5e484c2015e086cf4a8 V IMG de31320156ba04f50ec5f5dee92445a9 V IMG 55be5de2e3de7c95f3d0b84d9776a71a V

Η ιστορία του Μινωικού Πολιτισμού ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια των μαθητών μας μέσω του μύθου του Θησέα με τον Μινώταυρο, στο θέατρο που παρακολούθησαν.

IMG 9becf2f75c56d60271b7f153a6e4d083 V IMG 0953e6e2679d610a14036dd22a9b35a3 V

Η τάξη μας μετατράπηκε σε λαβύρινθο και οι μαθητές πήραν τον ρόλο του Θησέα, της Αριάδνης, του Μινώταυρου και άλλων προσώπων και αναβίωσαν το μύθο ξανά με τον δικό τους τρόπο.

IMG a8cdec1504789483b2bd918b2ca7cc8c V 20240115 15343920240115 15213120240115 15150520240115 12494220240115 124838 

IMG 650092b17c5439fb8e1017c659f6853e V 20240116 153153

❄️ Ήρθε ο χειμώνας ο σοφός ❄️

“Φέρτε παλτά, φέρτε κουβέρτες και σκουφιά

ήρθαν τα κρύα και τα χιόνια στις αυλές μας”

IMG a2fbeda68ae5b376d074e609f7344575 V

IMG b9fd093458022c7ea9ad51026fb38218 V

Άραγε, τι ρούχα χρειαζόμαστε τον χειμώνα;

Ας φτιάξουμε μερικά γαντάκια και σκουφάκια να ζεσταθούμε λιγάκι.

Μετά, έχει παιχνίδι στην αυλή με χιονοπόλεμο έκπληξη!!!

IMG 7a4983640f20dca7c383be6f3804e9f2 V

IMG 1e5a5a731ef6576cf284bad1e017cd3e V

“Ντύσου καλά προτού να φύγεις από το σπίτι σου, έχει χιονίσει κι όλα γύρω είναι λευκά”

IMG d8f6c609c9e40e358efa0daf46fec4d2 V

IMG ab7482b99583e6bb96a3571588418183 V

Παιχνίδι έξω στην αυλή με τις αισθήσεις να ανακαλύπτουν τη δροσιά του χειμώνα.

“Τρεις μήνες μένει κι επιμένει να ενώσει, τους φίλους όλους σε σπιτάκια γιορτινά ”

IMG 6afcb4ff2f97d9fda2ba8729eacec7ab V IMG 0c35b720c0747b557d965c78035d2e21 V

Ώρα για πεντανόστιμη χειροποίητη λεμονάδα φτιαγμένη από τα μυρωδάτα λεμονάκια του κήπου μας!

Με αφορμή  το βιβλίο “Το δώρο της παπλωματούς” τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους μοτίβο συνθέτοντας τα δικά τους σχέδια.

IMG 2aa3a75841b341d60451dbdba1dcff2c V

Επίσης, δημιούργησαν τον δικό τους μοναδικό χιονάνθρωπο, παιχνιδιάρικους πιγκουίνους και κατάλευκες πολικες αρκούδες. .

IMG 53d624178971c2b633593c7c89686c2a V

IMG 2148a9937f692923173a5c923f9ae957 V

20240220 125531 20240219 132051 20240219 131816 20240219 131652

Οι καρδιές μας όμως ζεστάθηκαν με τις πρώτες ακτίνες του ήλιου, στα μέσα του χειμώνα, καθώς έφτασαν οι αλκυονίδες μέρες.

IMG c304d7287179cec12e50a1d0797af731 V

Μια υπέροχη ιστορία με πρωταγωνίστρια την Αλκυόνη, την κοπέλα που μεταμορφώθηκε σε πουλί.

IMG 76cb592ea8f90e7b6ebbf9c4cd3c9fbc V

Και τι υπέροχη ευκαιρία για δεκατιανό κάτω από τον χειμωνιάτικο ήλιο.

“Φίνο φθινοπωρινάκι, είσαι πρώτο φιλαράκι…”

🎶 “Το φθινόπωρο σαν μπει

πρωτοβρόχι θα φανεί

στου σχολειού μας την αυλίτσα

γίναμε μια αγκαλίτσα…” 🎶

Καλωσορίσαμε το φθινόπωρο με τραγούδια, τραγουδοπαίχνιδα και κινητικά παιχνίδια.  Γίναμε όλοι μια παρέα και απολαύσαμε όλες αυτές τις αλλαγές που γίνονται σιγά-σιγά στον πλάση.

IMG 276deda1d89a87bb7455a02c34837446 V IMG 0108abff6bd78bd722ce443ce8a6e07f V IMG 7a55560d74b7528fe46479a28b6c600d V IMG 5a648e4b1ad724b4b3b6371875448d77 V

Ο χορός της βροχής 🌧

IMG ca9ed17820b74228b486974d55305dec V

Παιχνίδια στην αυλή με φθινοπωρινά φύλλα κάνοντας σκυταλοδρομίες.

IMG 431b48dbf149f75eccfddb17bb608ee3 V IMG 5aeb799f11b6dfe76ef5c5f861249cae V

Εμφανίζονται τα πρώτα σύννεφα, παίζοντας κρυφτό με τον ήλιο και ταξιδεύοντας με το φύσημα του ανέμου.  Άραγε τι σχήματα/σχέδια μπορούμε να ανακαλύψουμε στα σύννεφα;

IMG 0e221730577bacd27dfe69c4761bf62d V IMG 2e44cbe1eca3d852fbc875b698f37ea8 V

Ο καιρός και στα Αγγλικά…

IMG f6dda9d6625d9121cffda80a466c5611 V

Ο άνεμος καθως φυσούσε μας έστειλε τη συγγραφέα Ειρήνη Ανδρουλάκη να μας διαβάσει το παραμύθι της ” Μα που πήγε το νερό;” το οποίο αναφέρεται στην υπερκατανάλωση του νερού, την προστασία των φυσικών πόρων και την οικολογική συνείδηση. Την ευχαριστούμε από καρδιάς που μοιράστηκε με τα παιδιά τις περιβαλλοντικές της ανησυχίες.

20231124 122108 20231124 122439

Με τις πρωτες στάλες εμφανίστηκαν τα σαλιγκαράκια…

20231202 162735 5666

20231202 123255 5967 20231202 123245 5467

Το φθινόπωρο μας έδωσε έμπνευση για πείραμα, όπου τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το μπαλόνι που φούσκωσε μόνο του!!

20231202 123218 8490 20231202 123153 3983 20231202 123231 1307IMG 8409b1c7ec6889d4d6b36f2d7c137391 V

Συλλέξαμε φύλλα, τα παρατηρήσαμε, τα βάλαμε σε ομάδες ανάλογα το μέγεθος, το σχήμα και το χρώμα και δημιουργήσαμε κατασκευές για να θυμόμαστε το φθινόπωρο 🍁🍂.

20231202 123139 9986 20231202 123026 6389

20231130 135133 20231202 123041 1561 20231202 123053 330320231124 142708

Παρατηρήσαμε τα μέρη του δέντρου και φτιάξαμε ένα δέντρο από ξύλινα τουβλάκια.  Έπειτα, παίξαμε με τα ζάρι και τα φύλλα βάζοντας και βγάζοντας τόσα φύλλα όσα μας έλεγε το ζάρι.

20231202 123014 4007 20231202 122959 9716 20231202 122945 5919 20231202 122932 2330

Το φθινόπωρο μας χαρίζει ένα υπέροχο θέαμα στον ουρανό καθώς παντρεύονται οι σταγόνες της βροχής με τις ακτίνες του ήλιου και ξεπηδούν τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Έτσι κι εμείς παίξαμε λιγάκι με τα χρώματα και πειραματίστηκαμε με διάφορα υλικά.

IMG 6c034e4581feebbaa3a43d89e9617d6f VIMG ca4601159992a52941b5477fe5226ff3 VIMG 7dcfec8269661b6cd698933807fb83cc VIMG a58bbe75136dbaa74d7f07c9204dce63 V

IMG f66d2b165c80decd507b037a7e400721 V IMG cda31718bf2f59fa888cb0c16d698ed3 V 20231127 150625 20231130 134621IMG 3059e64729d72b25849333db87534939 V

Μας δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουμε τον κήπο του σχολείου με μερικά ακόμη φυτά.  Παιδιά και γονείς, έσκαψαν, φύτεψαν  και πότισαν τα νέα μας φυτά 🌿.

IMG 9cd40f20b12d4740893f8186db051d42 V IMG f25dbf07758d9cc050265bb300866126 V IMG 6e2b1b3182b9bd2bfa8769fa36a5f86e V IMG 543682a63a81baac8a044765d419258e V IMG 1be88b91f554d1d2ffc2a9d465699937 V IMG c624f8537426130061f158c7b9ba4bc0 V

KARRONES: Το παιχνίδι ενώνεται

με τη γεωγραφία. 

 

Οι μαθητές μας είχαν μια διαφορετική εμπειρία σε έναν νέο χώρο, όπου ήρθαν σε επαφή με ποικίλους πολιτισμούς μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων.

IMG 75a6ba2b7fc45a0753a636423b04f037 V IMG 5a8bba7e0aed7233b5ce83d365ff8fac V IMG b22d949177b541c4f17664ea3afef89e V IMG d35395d5a7261bd24659464aa939b7f1 V

Για την κάθε περιοχή, τα παιδιά, άκουσαν, είδαν και έγραψαν ότι χρειάζεται για να θυμούνται πως είναι το περιβάλλον και τα χαρακτηριστικά της. Χρησιμοποίησαν quiz, κάρτες φαντασίας, χάρτες, υδρόγειο, εφαρμογές δορυφόρων και μετά χαρτογράφησαν την περιοχή.

IMG 6bd9420c4bade00454560cd5112afe28 V IMG 6157c98ac854f19d41bdc30b11620457 V

IMG 57e150ab3e44b3d31e8a24e1028eef11 V

Το ταξίδι συνεχίστηκε μέσα από τα σύμβολα της κάθε περιοχής, με την ιστορία, τον πολιτισμό και τα επιτεύγματα των ανθρώπων της. Ακόμα, παίξανε και συζήτησαν για μύθους, έθιμα, κουλτούρες, τέχνες και γράμματα που έχουν αναπτυχθεί εκεί.

IMG baec6879c536ade799f7792210f00c0a V IMG d0c062bf6db3a1f52c7e684d95a051d9 V IMG eda388cad45f4be74851cd29a401d066 V

Τέλος, εξερεύνησαν πως είναι η σύγχρονη πραγματικότητα και η καθημερινότητα της περιοχής και απόκτησαν μια αληθινή εικόνα στο μυαλό τους για την ζωή εκεί. Έγιναν ζωντανές ανταποκρίσεις με την περιοχή, τα παιδιά επικοινώνησαν με ανθρώπους της σχετικά με τα χαρακτηριστικά του τρόπου ζωής εκεί μέσα από την δική τους οπτική.

“Εδώ Πολυτεχνείο,  εδώ Πολυτεχνείο…”

Screenshot 20231118 092439 Facebook

Στο σχολείο μας γιορτάσαμε την Ελευθερία με αφορμή την ημέρα μνήμης των γεγονότων του Πολυτεχνείου.  Τα παιδιά τραγούδησαν στους γονείς και στις οικογένειές τους τον “Δρόμο”(Μ. Λοΐζος) και “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο” (Γ. Χατζηνάσιος).

IMG 07536e0d99c984aefbc03912f89cc070 V IMG e16f8098550a7e8bcf3c761d2d8e6e74 V

Screenshot 20231121 163340 Video Player

Πήραν τα πλακάτ στα χέρια και φώναξαν δυνατά, κάνοντας πορεία στην αυλή, με συνθήματα όπως: “Ψωμί Παιδεία Ελευθερία”, “Ζητώ η Ελευθερία”,  “Κάτω η Χούντα”.

IMG 4226a2bbc6e5e7df574ef36ffc3a1f2c V IMG e4539b4cfd433363f113a2823b3c8383 V

Τις προηγούμενες ημέρες συζητήσαμε με τα παιδιά σχετικά με τα συμβάντα που έγιναν τότε στο Πολυτεχνείο. Τί συναισθήματα προκαλούνται σε τέτοιες συνθήκες; Τί θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά; Τί είναι εκείνο που ενοχλεί τα παιδιά σε αυτά τα γεγονότα;

Μέσω φωτογραφιών και προβολών βίντεο παρακολούθησαν και παρατήρησαν τι είχε συμβεί στο Πολυτεχνείο. Μέσα από διάφορες δραστηριότητες και κατασκευές συμμετείχαν στην προετοιμασία της γιορτής αλλά και στην κατανόηση των όσων είχαν συμβεί τότε.

IMG be0231e6a19089591d43c2f3795ea70a V 20231114 144731 20231113 154449

Τα χρώματα και τα σχήματα

στήσανε χορό…

Καλωσορίσαμε στο σχολείο μας τα παιχνιδιάρικα σχήματα και τα χαρωπά χρώματα. Μαζί τους τα παιδιά ανακάλυψαν νέους κόσμους, ταξίδεψαν με τη φαντασία τους σε διάφορα “τοπία”, δημιούργησαν δικά τους κατασκευάσματα και πειραματίστηκαν ανακαλύπτοντας  τον κόσμο μας.

Αυτή τους η προσπάθεια ολοκληρώθηκε πραγματοποιώντας μια Έκθεση Ζωγραφικής, που έγινε στον αύλειο χώρο του σχολείου και καλεσμένες ήταν όλες οι οικογένειες των μαθητών.

Τεχνική με χρώματα και μπάλα

IMG 5c91b534b5723b06811b90538106fba6 V IMG 54bfd84ccdd9528713596e8533045905 V IMG 4a0c754b46ba48172e63f269836fcd47 V IMG b73c39cc90b324de5f8ea7271972846c V IMG 5569f944c31a1b52b9682a23b856dd27 V

Αισθητηριακά παιχνίδια με χρώμα και αλάτι

Τα παιδιά ανακάτεψαν χρώματα στο αλάτι και πειραματίστηκαν φτιάχνοντας διαφορα σχήματα, γράμματα και σχέδια.

IMG 15b5027eea64efcc9832dfd6f1723e20 V IMG 527f0edd5623a10301cb2852ceeb9721 V IMG de7b94422e6dd13ede02c4a8e6457287 V IMG c9ef601ad2f5b00ec9bcbc992414c336 V

Ομαδοποιήσεις και ταξινομήσεις σχημάτων και χρωμάτων με αντικείμενα της τάξης

IMG 5c262e9d17ae4b3bb23a45076a44bdfb V IMG 5718a0f9ee69e5be43c6220f070a1fc6 V IMG fd37fef3b05fcc0bbb5365a7c0dfd3db V IMG 519694135696c25aa200456e6865e820 V

Δημιουργία αυτοσχέδιου παιχνιδιού με ζάρι

IMG 49387cac7dda32ea97ff5d27a29eda00 V IMG 695c031541dad8900f4810db1459d9c9 V

Πολύχρωμα τερατάκια

IMG 4c7e6581eb9d2bcba9898aaae305614a V IMG dcbd9870d6f52104ba77d9cc51d46256 V IMG 879aa5bee7ea52ed8a6878cc34944f35 V

Επαφή με πίνακες ζωγραφικής διαφόρων ζωγράφων όπως Paul Klee, Picasso, Montrian, Kadinsky κ.α.

IMG 3bec7327246a13e3dbe46faf838323fe V IMG 77d059b8d3b907c64dec23c53ccea532 V

IMG b20bb5ec38ab505d9e166eb57849a29b V 1

IMG ade0013cd3e50db7fc16563a1a3fc142 V IMG 4e18e191c191525004c5a0b3a5b53ff2 V IMG a56674ca9753bf8d51a612229b361367 V

composition a 1923

IMG e45301d82686fc40b1b08dc4738332f2 V

color study squares with concentric circles 191311 IMG ffffb292be8a416ce174614b3c17ecf9 V IMG 5e143f18f8f4307ebadce8caed4b8c25 V IMG b6944b1fe5732030bf476210f6abd216 V IMG 2a85ff61a26d56152c0bdb81ec96908c V

Έκθεση Ζωγραφικής των μαθητών του σχολείου

IMG 48ab4f8ff1c528ce281bc0a4b0f2b7a7 V IMG dd8a5d7294e392b86ad5833a9045054b V IMG f94568106db74e425982ab59d80cfe8e V IMG 94364bac1b527ccf66e7b37143e79737 V IMG a8ebbf005b8dec0067262613e37b9b2e V IMG 0b7da39fdc2e32edfc423afef0e3321f V IMG f52615b64d6a650ebe725db93dea7361 V IMG 23bbcb0cf6082d3c5aae3eba7f7155cf V IMG 160d0209092b1ea271432ea599e0d137 V IMG 02c7d239288dc20fe3e40a019ddd76b6 V IMG d54ea39467168233baab05d31afc2d9d V IMG 4b1642acd6b8c3b20b648f8d2659e44d V