Περιπτώσεις για ομάδες μάθησης και συμβουλευτικής σχετικά με την πρόληψη της ουσιοεξάρτησης. Η περίπτωση του Μάριου, 26 ετών.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Μελέτη Περίπτωσης Προσωπικές Εργασίες

Συνεχίζω να δημοσιεύω περιπτώσεις μελέτης των ομάδων εργασίας στο σεμινάριο για την πρόληψη της χρήσης ουσιών με τίτλο: «από την Ιθάκη του Καβάφη στην Ιθάκη του ΚΕΘΕΑ», που διοργάνωσε η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας το Δεκέμβριο του 2012. Οι προηγούμενες δημοσιεύσεις που αναφέρονται σε άλλες περιπτώσεις είναι διαθέσιμες στην κατηγορία «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ».

Παρακάτω παραθέτω την περίπτωση του Μάριου, 26 ετών, στην οποία εργάστηκαν οι 5 υπο-ομάδες των 20 συμμετεχόντων εκπαιδευτικών. Η εργασία των υπο-ομάδων ήταν να βοηθήσουν τον Μάριο να αποφασίσει τι θα άλλαζε από το παρελθόν του, αν είχε τώρα την ευκαιρία να παρέμβει στο παρελθόν του. Τα μέλη των 5 υπο-ομάδων είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της εργασίας τους με παίξιμο ρόλων, μέσω γραπτού περιγραφικού κειμένου, ή μέσω σεναρίου.

O Μάριος, 26 ετών αφηγείται

Από μικρός ήθελα να είμαι αγαπητός στην παρέα μου. Οι παρέες μου γενικά ήταν παιδιά που δεν εγκρίνανε οι γονείς μου. Τα παιδιά που μου προτείνανε οι γονείς μου για παρέα ήταν ο μεγαλύτερος αδελφός μου, τα ξαδέλφια μου και τα παιδιά των φίλων τους. Εγώ όμως ήθελα να είμαι ελεύθερος, να έχω την προσωπική μου ζωή. Στα 15 μου άρχισα το κάπνισμα. Στα 16 μου συμμετείχα ενεργά στην κατάληψη του σχολείου μου. Στα 17 μου άρχισα το χασίς. Δεν πέρασα σε άλλες ουσίες επειδή είδα την κατάληξη μιας φίλης που έκανε κατάχρηση και φοβήθηκα. Στα 18 μου πέρασα σε μια Σχολή στην Αθήνα όπου οργανώθηκα σε ομάδες διαμαρτυρίας. Στα 19 μου με χτύπησαν και με συνέλαβαν σε μια διαδήλωση και κοιμήθηκα για πρώτη φορά σε κρατητήριο. Στα 21 μου αποφάσισα να παρατήσω τα μαθήματα της Σχολής μου. Βρήκα μια δουλειά από την οποία παίρνω τόσα, όσα μου φτάνουν για να ζω. Τα λεφτά των γονιών μου δεν τα δέχομαι πια. Τώρα που έγινα 26 ετών, σκέφτομαι πολύ συχνά ότι δεν κατάφερα τα σπουδαία πράγματα που ονειρευόμουν ως έφηβος. Αναρωτιέμαι, αν μου διδόταν η ευκαιρία να γυρίσω το χρόνο πίσω και να αλλάξω κάτι, τι θα άλλαζα . . .

Normal
0

false
false
false

EL
ZH-TW
HE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:PMingLiU;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Σημείωση: Τα προϊόντα της εργασίας των ομάδων τα συγκέντρωσα, τα κωδικοποιώ και τα αναλύω. Όταν ολοκληρωθεί η όλη η διαδικασία, θα ανακοινώσω τα αποτελέσματα στο παρόν blog.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *