Δεκ 13
06

ΟΜΙΛΟΣ «ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ»

Κάτω από (Χωρίς κατηγορία) από στις 06-12-2013 και με ετικέτα

Snap 2013-12-06 at 18.24.35

ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ

ΠΡΟΤΥΠΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΠΡΟΤΥΠΟ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ

 

ΟΜΙΛΟΣ «ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ»

Υπεύθυνοι: Δώρα Μέντη (Γυμνάσιο), Γιώργος Θώδης (Λύκειο)

 

Α΄ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ

«Η μυστική παπαρούνα»

(29 Noεμβρίου 2013-28 Μαρτίου 2014)

 

Με δεδομένη την ύπαρξη της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης που αριθμεί 10.000 τίτλους βιβλίων για 528 μαθητές, αρκετών κατά τόπους Σχολικών Βιβλιοθηκών αλλά και μεμονωμένων φίλων του βιβλίου ανάμεσα στο μαθητικό κοινό, ο Όμιλός μας καλεί τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων σε έναν Πανελλήνιο Αγώνα Φιλαναγνωσίας, με έπαθλα λογοτεχνικά βιβλία.

Σας καλούμε να διαβάσετε όσο το δυνατόν περισσότερα λογοτεχνικά βιβλία της δικής σας επιλογής, τα οποία όμως θα εντάσσονται σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές κατηγορίες:

 

ΔΟΚΙΜΙΟ (Κοινωνικό, Πολιτικό)

 

ΕΠΙΣΤΗΜΗ (Αστροφυσική, Μαθηματικά)

 

ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ (Εφηβικό, Κοινωνικό)

 

Στόχοι:

α) να αναδειχθεί ένας νικητής/τρια ανά κατηγορία φιλαναγνωσίας και βαθμίδα της εκπαίδευσης (Γυμνάσιο-Λύκειο)

β) να αναδειχθεί ένα τμήμα. σε πρωταθλητή φιλαναγνωσίας μιας συγκεκριμένης θεματικής κατηγορίας βιβλίων και βαθμίδας της εκπαίδευσης (Γυμνάσιο-Λύκειο)

γ) να αναδειχθεί ένα σχολείο (Γυμνάσιο-Λύκειο) σε πρωταθλητή φιλαναγνωσίας με βάση τον συνυπολογισμό ποσοτικών και ποιοτικών επιδόσεων που θα επιτύχει.

 

Βραβεύσεις:

Απονομή Α΄, Β΄, Γ΄ Βραβείων στους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων

Απονομή Α΄ Βραβείου στο Τμήμα και το Σχολείο (Γυμνάσιο-Λύκειο)

Απονομή Επαίνων που θα επιβραβεύουν τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό και θα αναγράφουν αριθμητικά την επίδοση του μαθητή/τριας, του τμήματος ή του σχολείου

 

* Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη διεξαγωγή και τους όρους του διαγωνισμού θα βρείτε στην ιστοσελίδα της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης efsv.webnode.gr.

Δυνατότητα επικοινωνίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση schvivlioevagg@gmail.com.

 



Σχολιάστε