Τι δεν είναι η Ανεστραμμένη τάξη.

Πρόσφατα ο κος Παπαδάκης ανέβασε στον χώρο της κοινότητας μας, μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση του κου Τζορτζάκη για την Ανεστραμμένη τάξη https://www.slideshare.net/JohnTzortzakis/flipped-classroom-ai

Θα σταθώ ιδιαίτερα σε μία συγκεκριμένη διαφάνεια της παρουσίασης για να τονίσω τι ΔΕΝ είναι η Ανεστραμμένη τάξη. Όπως ήδη ξέρουν τα μέλη αυτής της κοινότητας η Ανεστραμμένη τάξη είναι ένα εκπαιδευτικό μοντέλο με στάδιο Πριν την τάξη (βίντεο με θεωρία στο σπίτι του μαθητή) και στάδιο Μέσα στην τάξη (ομαδοσυνεργατικές βιωματικές δραστηριότητες).

Η χρήση ψηφιακών μέσων μέσα στην τάξη, από μόνη της, δεν αποτελεί εφαρμογή του μοντέλου της Ανεστραμμένης τάξης.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση από μόνη της, δεν είναι Ανεστραμμένη τάξη.

Η Ανεστραμμένη τάξη σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά ή μειώνει το ρόλο του δασκάλου. Αντιθέτως, απαιτεί σύγχρονο, δημιουργικό και δραστήριο εκπαιδευτικό, ο οποίος θα δημιουργήσει ή θα επιλέξει το κατάλληλο βίντεο με τη θεωρία και τις κατάλληλες βιωματικές δραστηριότητες για μέσα στην τάξη, ενώ θα πρέπει να λαμβάνει ανατροφοδότηση πριν το μάθημα και να διαφοροποιεί τη διδασκαλία του.

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι ενώ η Ανεστραμμένη τάξη απαλλάσσει τον εκπαιδευτικό από βαρετές και παθητικές διαλέξεις μέσα στην τάξη, τον μετατρέπει από εισηγητή σε διοργανωτή και διευκολυντή της μάθησης.

 

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση