Επεξεργασία Κειμένου – Κείμενα για μορφοποίηση

Ανοίξτε τα κείμενα που σας δίνονται και μορφοποιήστε τα βάσει των οδηγιών που έχετε.

1. Ο ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΛΙΘΟΣ [ΚΕΙΜΕΝΟ] [ΟΔΗΓΙΕΣ]

2. ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΣΗ – ΛΙΣΤΕΣ [ΚΕΙΜΕΝΟ]

3. ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ) [ΚΕΙΜΕΝΟ] [ΟΔΗΓΙΕΣ]

 

 


Το εσωτερικό του υπολογιστή

Το υλικό μέρος ενός υπολογιστικού συστήματος (Α)

Το υλικό του υπολογιστή (Β)

Το εσωτερικό του υπολογιστή

Η μητρική πλακέτα

Η μητρική πλακέτα με τα εξαρτήματα της

Τα μέσα αποθήκευσης

Μέσα αποθήκευσης και κατηγορίες – Παρουσίαση – Εμπέδωση

 


Γιορτάζουμε την εβδομάδα κώδικα!

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (CodeWeek) είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Για το σχολικό έτος 2023-2024 συμμετέχουμε για ακόμη μια φορά με δραστηριότητες στην εβδομάδα τoυ κώδικα – CodeWeek.

2ο Δημοτικό Σχολείο Φαρσάλων

ΤΝ για τους Ωκεανούς

tn ocean

Μαθητές της Γ’ και  Δ’ τάξης,

Βοηθήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη να καθαρίσει τους ωκεανούς εκπαιδεύοντάς την να ανιχνεύει σκουπίδια! Μάθετε για τα δεδομένα εκπαίδευσης και την προκατάληψη, και πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αντιμετωπίσει παγκόσμια προβλήματα.

https://studio.code.org/s/oceans/lessons/1/levels/1

 Δημοτικό Σχολείο Βαμβακούς

Κάντο όπως ο Πολύβιος – Κωδικοποίηση Αποκωδικοποίηση Μηνυμάτων

Η εικόνα είναι από το διαδικτυακό τόπο του Μουσείου Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κώστα Κοτσανά – https://kotsanas.com/

Μικροί εξερευνητές της Ε και ΣΤ τάξης.

Και ποιος δεν έχει μυστικά; Ποιος δεν θα ήθελε να στείλει το μυστικό του στον φίλο του με ένα τρόπο μοναδικό ώστε να μην τον καταλάβουν οι υπόλοιποι; Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε ένα κωδικοποιημένο μήνυμα στηριζόμενοι στην κωδικοποίηση του Πολύβιου;

Οι μαθητές θα λάβουν ένα φύλλο εργασίας με τη μέθοδο κωδικοποίησης – αποκωδικοποίησης του Πολύβιου, και θα μυηθούν στον τρόπο που θα κωδικοποιούν και θα αποκωδικοποιούν μηνύματα.

the light bulb 349400 640 2Θέλετε να μάθετε περισσότερα στοιχεία για τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος κωδικοποίησης του Πολύβιου στα αρχαία χρόνια; Επισκεφτείτε τον σύνδεσμο που ακολουθεί: https://kotsanas.com/pyrseia-2os-ai-p-ch-i-proti-kodikopoiimeni-gramma-gramma-tilegrafia/

4ο Δημοτικό Σχολείο Φαρσάλων

Γ Τάξη:

Προγραμμάτισε το ρομπότ

legowedo

Οι μαθητές της Γ’ τάξης θα χρησιμοποιήσουν το κιτ ρομποτικής Lego WeDo θα κατασκευάσουν το δικό τους χαρακτήρα και θα τον προγραμματίσουν να κινείται να αλλάζει χρώματα και να αλληλεπιδρά με το περιβάλλον χρησιμοποιόντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch/ScratchJR.

Δ Τάξη

ΤΝ για τους Ωκεανούς

tn ocean

Μαθητές της   Δ’ τάξης,

Βοηθήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη να καθαρίσει τους ωκεανούς εκπαιδεύοντάς την να ανιχνεύει σκουπίδια! Μάθετε για τα δεδομένα εκπαίδευσης και την προκατάληψη, και πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αντιμετωπίσει παγκόσμια προβλήματα.

https://studio.code.org/s/oceans/lessons/1/levels/1

Ε και ΣΤ Τάξη

Προγραμματίζω με το blockly

blockly

Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης θα χρησιμοποιήσουν την σειρά εκπαιδευτικών παιχνιδιών προγραμματισμού BLOCKLY.

Ξεκινώντας από το Puzzle θα προβούν στην ομαδοποίηση αντικειμένων και θα συνεχίσουν με επαναλήψεις και δημιουργία συνθηκών με τον Λαβύρινθο (Maze) και τη Χελώνα (Turtle).

https://blockly.games/


Προσομοιωτής Bee Bot

Φωτόδεντρο Πασχαλίτσα 1:

Βοήθησε την πασχαλίτσα να ξεπεράσει τα εμπόδια να περπατήσει στο λαβύρινθο και να φτάσει στο λουλούδι.

Μπορείς να επιλέξεις όποιο είδος λαβύρινθου θέλεις.

 

Φωτόδεντρο Πασχαλίτσα 2:

Βάλε τα λουλούδια στα τετράγωνα και οδήγησε την πασχαλίτσα να τα μαζέψει.

Μπορείς να αλλάξεις την πασχαλίτσα, ακόμη και το δάπεδο.

https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11286

Η μέλισσα

(Περιβάλλον προσομοίωσης BeeBot στα αγγλικά)

Οδήγησε τη μέλισσα στα γράμματα με τα βελάκια.

Μπορείς να αλλάξεις και το σκηνικό.

bee bot img1

https://beebot.terrapinlogo.com/

 

 



Γνωρίζω τους φυλλομετρητές και τους υπερσυνδέσμους

Γενικός σκοπός του σεναρίου είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τις βασικές λειτουργίες ενός φυλλομετρητή διαδικτύου και των υπερσυνδέσμων.

Το παρόν σενάριο εντάσσεται στο μάθημα ΤΠΕ που διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία που ακολουθούν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα και συγκεκριμένα στον Άξονα Μαθησιακών Στόχων: “Γνωρίζω το Διαδίκτυο” .

Το σενάριο προτείνεται να διδαχθεί στη Γ, Δ ή Ε’ δημοτικού.

Η εκτιμώμενη διάρκεια υλοποίησης του σεναρίου είναι 1 διδακτική ώρα.

Οι κύριοι διδακτικοί στόχοι είναι:

  1. Να μπορούν οι μαθητές να ανοίγουν μόνοι τους έναν φυλλομετρητή διαδικτύου
  2. Να μπορούν οι μαθητές να “επισκέπτονται” ιστοσελίδες όταν τους δίνεται η διεύθυνση
  3. Να διακρίνουν οι μαθητές ένα απλό κείμενο από ένα κείμενο-υπερύνδεσμο

Η εκμάθηση των βασικών λειτουργιών του φυλλομετρητή θα πραγματοποιηθεί στο εργαστήριο με δραστηριότητες που εντάσσονται σε διαφορετικές θεωρίες μάθησης. Αρχικά θα απαιτηθεί επίδειξη (συμπεριφορισμός) από τον εκπαιδευτικό, ωστόσο ο εκπαιδευτικός κυρίως λειτουργεί υποστηρικτικά και καθοδηγητικά, αφήνοντας τους μαθητές να ανακαλύψουν και να οικοδομήσουν τη γνώση μέσα από τις δραστηριότητες που θα τους δοθούν.

Φύλλο εργασίας:



Λήψη αρχείου

Άσκηση Αξιολόγησης

https://www.liveworksheets.com/zc3388771uz



Επεξεργασία Κειμένου Γ Τάξη Άσκηση: Αντιγραφή – Επικόλληση, Κόμιξ Εικονο-ιστορία

«Μια ιστορία με εικόνες!»

Χρησιμοποίησε την αντιγραφή και την επικόλληση για να βάλεις τις εικόνες στη σωστή θέση.

Το κείμενο θα το βρείτε στην επόμενη σελίδα.

Τις εικόνες θα τις βρείτε στην τελευταία σελίδα.

Οι λέξεις με τα ΜΕΓΑΛΑ γράμματα αντιστοιχούν στις εικόνες.

Κάθε εικόνα θα μπαίνει σε διαφορετική θέση.

Κάποιες εικόνες θα τις χρησιμοποιήσετε πολλές φορές.

Ανοίξτε το αρχείο για να κάνετε την άσκηση:  4.3 Άσκηση Αντιγραφή-Επικόλληση


Επεξεργασία Κειμένου Γ Τάξη Άσκηση: Αντιγραφή – Επικόλληση, Οι Τέσσερις εποχές

Οι Τέσσερις εποχές

 Χρησιμοποίησε την αντιγραφή και την επικόλληση για να βάλεις τις σωστές εικόνες στα αντίστοιχα κουτάκια.

Διάβασε προσεκτικά τις οδηγίες στο Αρχείο της Άσκησης 4.2.

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο που ακολουθεί: 4.2 Άσκηση Αντιγραφή-Επικόλληση

 

Καλή Επιτυχία!


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση