Δεκ 23 2016

Φωτογραφία του/της Δήμητρα Δουδουσάκη

Ασθένειες – Ασκήσεις

ImmunityΑσκήσεις σε ηλεκτρονική μορφή για την ενότητα της Βιολογίας: Οι Ασθένειες και οι Παράγοντες που Σχετίζονται με την Εμφάνισή τους.

Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/23/diseases-exercises/

Δεκ 19 2016

Φωτογραφία του/της Δήμητρα Δουδουσάκη

Γεωλογία Β – Ηλεκτρονικές ασκήσεις

Ιζηματογενές πέτρωμα

Ιζηματογενές πέτρωμα

 Αυτό το άρθρο θα ενημερώνεται με σκήσεις σε ηλεκτρονική μορφή στην ενότητα της Γεωγραφίας που αφορά στη Γεωλογική ιστορία της Eλλάδας και της Ευρώπης. Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/19/geology-lesson8/

Βίντεο

Μετατόπιση ηπείρων και τεκτονικές πλάκες

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/19/lithospheric-plates/

Δεκ 17 2016

Φωτογραφία του/της Δήμητρα Δουδουσάκη

Πρόσληψη ουσιών και πέψη – επαναληπτικές δραστηριότητες

kinder_kochen_grossΣτο άρθρο αυτό θα βρείτε ερωτήσεις κλειστού τύπου όπως ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ερωτήσεις σωστού-λάθους, συμπλήρωση κενών, αντιστοίχιση & σταυρόλεξο, με τη γενική ετικέτα «πρόσληψη ουσιών».

Σε κάθε άσκηση μπορείτε να ελέγχετε τις απαντήσεις σας και να βλέπετε τη βαθμολογία σας!

Ακολουθείστε τις οδηγίες και καλή επιτυχία!!! Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/17/nutrition/

Δεκ 08 2016

Φωτογραφία του/της Δήμητρα Δουδουσάκη

Μετρήσεις χρόνου – Ένα μικρό παράθυρο στην ιστορία, λίγη θεωρία και… ασκήσεις !!!

TIME-PASSING

Μηχανικό Ρολόι

Οι πρόγονοί μας από την προϊστορική ήδη εποχή άρχισαν να αντιλαμβάνονται τη ροή του χρόνου. Οι άνθρωποι παρακολουθώντας τις αέναες μεταβολές του περιβάλλοντος (φάσεις Σελήνης, εναλλαγή μέρας – νύχτας, διαδοχή εποχών κ.λπ.) κατάφεραν να οικοδομήσουν αργά αλλά σταθερά μία από τις σημαντικότερες έννοιες που διατρέχουν τον ανθρώπινο πολιτισμό: το χρόνο. Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/08/time-mesure/

Δεκ 07 2016

Φωτογραφία του/της Δήμητρα Δουδουσάκη

Περιεκτικότητα διαλυμάτων – Ασκήσεις

img4_67Ασκήσεις Περιεκτικότητας διαλυμάτων

Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/07/%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b5%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bb%cf%85%ce%bc%ce%ac%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/

Δεκ 07 2016

Φωτογραφία του/της Δήμητρα Δουδουσάκη

Ο Πυθαγόρας & η ιστορία του ομώνυμου θεωρήματός του

Πυθαγόρας ο Σάμιος

Πυθαγόρας ο Σάμιος

Ο Πυθαγόρας, γιος του Μνήσαρχου και της Πυθαΐδας,γεννήθηκε στη Σάμο. Η γέννηση του πιθανολογείται ανάμεσα στο (592 και το 572 π.Χ.). Σημαντικός αριθμός ιστορικών ισχυρίζεται ως σίγουρη χρονολογία γέννησης του Πυθαγόρα το (585 π.Χ.). Το όνομα Πυθαγόρας, του το έδωσαν οι γονείς του προς τιμήν της Πυθίας που προφήτευσε την γέννηση του. Ο Πυθαγόρας, υπήρξε σημαντικός έλληνας φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης, θεωρητικός της μουσικής και ιδρυτής της πυθαγόρειας σχολής. Είναι ο κατεξοχήν θεμελιωτής των ελληνικών μαθηματικών και δημιούργησε ένα άρτιο σύστημα για την επιστήμη των ουρανίων σωμάτων, που κατοχύρωσε με όλες τις σχετικές αριθμητικές και γεωμετρικές αποδείξεις. Ο Πυθαγόρας είναι ο πρώτος που ονόμασε τον εαυτό του «φιλόσοφο» και ο πρώτος πουανακάλυψε τα μουσικά διαστήματα από μία χορδή.

Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/07/pythagoras/

Δεκ 07 2016

Φωτογραφία του/της ΣΤΕΦΑΝΗ ΣΤΕΛΛΑ

Το Ευπαλίνειο Όρυγμα

Ο τύραννος της Σάμου, Πολυκράτης, έμεινε στην ιστορία για τρεις κατασκευές του: το λιμάνι του, τον ναό της Ήρας και το υδραγωγείο του, έργο που εκτέλεσε ο αρχιτέκτονας  Ευπαλίνος. Το παρακάτω βίντεο μάς δείχνει πώς κατασκευάστηκε το Ευπαλίνειο Όρυγμα. Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/07/tunnel-of-eupalinos/

Δεκ 07 2016

Φωτογραφία του/της ΓΟΡΔΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ο Αρχιμήδης, ο Ιέρωνας και το διάσημο «εύρηκα»!!!

Η γνωστή ιστορία ανάμεσα στον Αρχιμήδη και τον βασιλιά Ιέρωνα Β, όταν ο τελευταίος ζήτησε από τον Αρχιμήδη να εξετάσει εάν το στέμμα του ήταν φτιαγμένο από ατόφιο χρυσάφι.

Ένα υπέροχο βίντεο  υπάρχει που εξιστορεί τα παραπάνω. Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/07/archimedes-eureka/

Νοε 30 2016

Φωτογραφία του/της Δήμητρα Δουδουσάκη

Το Ηλεκτρικό Ρεύμα – εργαστηριακές ασκήσεις

dccurrent_movieΟι βασικοί στόχοι της εργαστηριακής διδασκαλίας του ηλεκτρικού ρεύματος στη φυσική της Γ Γυμνασίου είναι οι εξής:

  • Η ικανότητα συναρμολόγησης απλών πειραματικών κυκλωμάτων του ηλεκτρικού ρεύματος.
  • Η εξοικείωση με το τροφοδοτικό και γενικά με τις πηγές ηλεκτρικού ρεύματος.
  • Η εξοικείωση με το αμπερόμετρο και το βολτόμετρο, που είναι βασικά όργανα μέτρησης στον ηλεκτρισμό. Διάβασε περισσότερα »

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/dimid/2016/11/30/electricity-lab/

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων