Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2020/04/18/567/
Φεβ 04 2019
Το πείραμα του Ερατοσθένη, Μάρτιος 2018
Την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018, μία ημέρα πριν την εαρινή ισημερία, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Εμπειρικείου Γυμναστηρίου το πείραμα του Ερατοσθένη. Συγκεκριμένα, μαζί με τους μαθητές της Γ τάξης του Γυμνασίου, χρησιμοποιώντας απλά υλικά (ράβδο, χάρακα, μεζούρα, νήμα της στάθμης, χαρτόνια) και βασικές γνώσεις από το πεδίο των μαθηματικών και της γεωγραφίας, μετρήσαμε την περιφέρεια και την ακτίνα της Γης. Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2019/02/04/eratosthenis-experiment/
Μαρ 13 2018
Πεπτικό σύστημα στον άνθρωπο
1. Παρουσίαση Prezi
Η παρακάτω παρουσίαση αφορά στο ανθρώπινο πεπτικό σύστημα όπως διδάσκεται στην Α’ τάξη του Γυμνασίου. (Κλικ στην εικόνα)
Αφού μελετήσεις το μάθημα, προσπάθησε να λύσεις τις ασκήσεις που περιέχονται στον σύνδεσμο.
Καλή Επιτυχία!!!
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2018/03/13/human-digestive-system/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2017/10/04/thunder/
Δεκ 23 2016
Ασθένειες – Ασκήσεις
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/23/diseases-exercises/
Δεκ 19 2016
Γεωλογία Β – Ηλεκτρονικές ασκήσεις
Αυτό το άρθρο θα ενημερώνεται με σκήσεις σε ηλεκτρονική μορφή στην ενότητα της Γεωγραφίας που αφορά στη Γεωλογική ιστορία της Eλλάδας και της Ευρώπης. Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/19/geology-lesson8/
Δεκ 17 2016
Πρόσληψη ουσιών και πέψη – επαναληπτικές δραστηριότητες
Στο άρθρο αυτό θα βρείτε ερωτήσεις κλειστού τύπου όπως ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ερωτήσεις σωστού-λάθους, συμπλήρωση κενών, αντιστοίχιση & σταυρόλεξο, με τη γενική ετικέτα “πρόσληψη ουσιών”.
Σε κάθε άσκηση μπορείτε να ελέγχετε τις απαντήσεις σας και να βλέπετε τη βαθμολογία σας!
Ακολουθείστε τις οδηγίες και καλή επιτυχία!!! Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/17/nutrition/
Δεκ 08 2016
Μετρήσεις χρόνου – Ένα μικρό παράθυρο στην ιστορία, λίγη θεωρία και… ασκήσεις !!!
Οι πρόγονοί μας από την προϊστορική ήδη εποχή άρχισαν να αντιλαμβάνονται τη ροή του χρόνου. Οι άνθρωποι παρακολουθώντας τις αέναες μεταβολές του περιβάλλοντος (φάσεις Σελήνης, εναλλαγή μέρας – νύχτας, διαδοχή εποχών κ.λπ.) κατάφεραν να οικοδομήσουν αργά αλλά σταθερά μία από τις σημαντικότερες έννοιες που διατρέχουν τον ανθρώπινο πολιτισμό: το χρόνο. Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/08/time-mesure/
Δεκ 07 2016
Ο Πυθαγόρας & η ιστορία του ομώνυμου θεωρήματός του
Ο Πυθαγόρας, γιος του Μνήσαρχου και της Πυθαΐδας,γεννήθηκε στη Σάμο. Η γέννηση του πιθανολογείται ανάμεσα στο (592 και το 572 π.Χ.). Σημαντικός αριθμός ιστορικών ισχυρίζεται ως σίγουρη χρονολογία γέννησης του Πυθαγόρα το (585 π.Χ.). Το όνομα Πυθαγόρας, του το έδωσαν οι γονείς του προς τιμήν της Πυθίας που προφήτευσε την γέννηση του. Ο Πυθαγόρας, υπήρξε σημαντικός έλληνας φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης, θεωρητικός της μουσικής και ιδρυτής της πυθαγόρειας σχολής. Είναι ο κατεξοχήν θεμελιωτής των ελληνικών μαθηματικών και δημιούργησε ένα άρτιο σύστημα για την επιστήμη των ουρανίων σωμάτων, που κατοχύρωσε με όλες τις σχετικές αριθμητικές και γεωμετρικές αποδείξεις. Ο Πυθαγόρας είναι ο πρώτος που ονόμασε τον εαυτό του “φιλόσοφο” και ο πρώτος πουανακάλυψε τα μουσικά διαστήματα από μία χορδή.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/07/pythagoras/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimid/2016/12/07/tunnel-of-eupalinos/
Είπαν…