Μια όμορφη και δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Ήταν μια ξεχωριστή χρονιά, γεμάτη καινούρια βιώματα, διότι τα παιδιά έκαναν τα πρώτα τους βήματα στο δημοτικό σχολείο και ήρθαν σε επαφή μ’ έναν νέο κόσμο γνώσης και δημιουργίας.
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οι μικροί μαθητές έμαθαν να διαβάζουν και να γράφουν, να χρησιμοποιούν στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων και να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους. Μέσα από παιχνίδια, δραστηριότητες, γιορτές και εκπαιδευτικά προγράμματα, ανέπτυξαν τις δεξιότητές τους και διαμόρφωσαν σφαιρικά την προσωπικότητά τους.
Στο τέλος αυτής της πορείας, τους περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, η οποία τους έδωσε μεγαλύτερο κίνητρο, για να συνεχίσουν την προσπάθειά τους και το επόμενο σχολικό έτος. Η βράβευσή τους στη γιορτή λήξης του σχολείου. Αυτού του είδους αναγνώριση της προσπάθειας των μαθητών δείχνει πίστη στις ικανότητές τους και στο που μπορεί να φτάσουν, συνιστώντας θετική εκδήλωση του φαινομένου του Πυγμαλίωνα.
Με τη σειρά μας, θέλουμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας προς τη Διεύθυνση του σχολείου γι΄ αυτή τη θετική πρωτοβουλία με ένα μεγάλο “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ”.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Α΄ τάξης σας εύχονται ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι!










