Τα εκτάκια του σχολείου μας από την πρώτη ημέρα της φετινής χρονιάς ανυπομονούσαν να έρθει η στιγμή που θα υιοθετήσουν τα μικρά του σχολείου μας. Επιτέλους, η ημέρα ήρθε και όλα τα παιδιά μαζεύτηκαμε στην αυλή του σχολείου μας με την ανυπομονησία να είναι πολύ μεγάλη.
Κάθε παιδί της ΣΤ’ τάξης “υιοθέτησε” δύο πρωτάκια αφού οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες είναι περισσότερα από τα εκτάκια μας.
Κάτσαμε μαζί παρεούλα, γνωριστήκαμε μεταξύ μας, ανταλλάξαμε τα δωράκια μας, παίξαμε δυο μικρά παιχνιδάκια γνωριμίας και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη δράση μας.
Μετά την επίσκεψη του σχολείου μας στο ΚΕΦΙΑΠ Ρεθύμνου όπου ενημερωθήκαμε για τις διάφορες μορφές αναπηρίας και τους τρόπους συμπεριφοράς μας απέναντι σε άτομα με αναπηρία, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα ενημερωτικό βίντεο σχετικά με τους τρόπους συμπεριφοράς σε παιδιά με αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον.
Η δημιουργία του βίντεο ήταν μία ενδιαφέρουσα, πρωτόγνωρη, χρονοβόρα αλλά και πολύ διασκεδαστική διαδικασία για όλους και όλες μας, μαθητές – μαθήτριες και εκπαιδευτικούς. Αρχικά, εκφράστηκαν οι αρχικές μας ιδέες μέσω ιδεοθύελλας και παρακολουθήσαμε διάφορα άλλα ενημερωτικά βίντεο ώστε να καταλήξουμε στη δομή που θέλαμε να έχει η δική μας δημιουργία. Έτσι, καταλήξαμε στον βασικό κορμό της ιστορίας μας και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το σενάριο το οποίο περιείχε αρκετά στοιχεία αυτοσχεδιασμού.
Καθοριστική ήταν η βοήθεια της θεατρολόγου του σχολείου μας κ. Μαρίας Τσουκνάκη, η οποία διέθεσε κάποια από τα κενά της (το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής δε διδάσκεται σε Ε’-ΣΤ’ τάξη) για να μας ενημερώσει για θέματα που δε γνωρίζαμε όπως γυρίσματα, πλάνα, ήχος, φωτισμός…
Και μετά ξεκίνησαν τα γυρίσματα που ήταν ομολογουμένως το καλύτερο κομμάτι της διαδικασίας. Κατά τη διάρκεια τους η τάξη μας έγινε πραγματικά ομάδα, διασκεδάσαμε, γελάσαμε, λύσαμε τα προβλήματα που προέκυπταν (τεχνικά και μη!). Ευχαριστούμε την κ.Ντίνα που μας παραχώρησε τον χώρο του κυλικείου και συμμετείχε στις συγκεκριμένες σκηνές παρότι τελικά η φωνή της δε χρησιμοποιήθηκε στο τελικό αποτέλεσμα! (τα τεχνικά προβλήματα που λέγαμε…).
Το τεχνικό κομμάτι του μοντάζ πήρε περισσότερο χρόνο απ’ όσο αρχικά υπολογίζαμε και το βίντεο ολοκληρώθηκε μετά το τέλος του σχολικού έτους αλλά το τελικό αποτέλεσμα μας αποζημιώνει!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή