Η εκδρομή της ΣΤ΄τάξης στη Βουλή των Ελλήνων πραγματοποιήθηκε στο τέλος Ιανουαρίου. Η εμπειρία ήταν ανεπανάληπτη για μικρούς και μεγάλους! Δείτε πως περάσαμε στις παρακάτω παρουσιάσεις μαθητριών και μαθητών: Λήψη αρχείου. Λήψη αρχείου Λήψη αρχείου. Λήψη αρχείου Λήψη αρχείου. Λήψη αρχείου Λήψη αρχείου. Λήψη αρχείου
Μηνιαίο Ιστορικό Φεβρουάριος, 2025
Εκδρομή ΣΤ’ τάξης στη Βουλή των Ελλήνων
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκδρομές στις 19 Φεβ 2025