Στο τρίτο τρίμηνο οι μαθητές της Α’ τάξης είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν περισσότερο στον πολύχρωμο κόσμο των συναισθημάτων μέσα από μια σειρά δράσεων, ευχάριστων και δημιουργικών.
Αναλυτικότερα, με την τεχνική της ιδεοθύελλας ανέφεραν τα κυριότερα συναισθήματα, που γνωρίζουν και σε ποιες περιστάσεις νιώθουν το καθένα απ΄ αυτά. Ακόμη, δημιούργησαν ομαδικά την παλέτα των συναισθημάτων και ζωγράφισαν εκφράσεις προσώπου με βάση τα (συχνότερα) συναισθήματα. Παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο με θέμα τη διαχείριση των έντονων συναισθημάτων. Στη συνέχεια έγιναν ακροατές του παραμυθιού “το Ξενοδοχείο των συναισθημάτων”. Τέλος, παρουσίασαν δραματοποιημένη μια διαφορετική εκδοχή του παραπάνω παραμυθιού.
Εν κατακλείδι, οι μαθητές όχι μόνο γνώρισαν τα διάφορα συναισθήματα και τις συναισθηματικές καταστάσεις, αλλά και διαπίστωσαν τη σημασία τους στην ψυχική υγεία μας, όταν αυτά εκδηλώνονται κατάλληλα.


















