Μάιος 2025 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 -
Πρόσφατα άρθρα
- Η ιατρική και ο άνθρωπος
- Η ενδυμασία ως μορφή επικοινωνίας
- Ερευνητική Εργασία 2013-2014: Οδηγίες
- Ο «τοίχος» έχει τη δική του ιστορία
- Οι κινηματογράφοι στις λαϊκές συνοικίες
- «Στα παλιά τα Σινεμά»
- Κινηματογράφος: Η πορεία στην Ελλάδα
- Κινηματογράφος: ιστορία και εξέλιξη
- Κινηματογράφος: η αρχική ιδέα
- Ερευνητική Εργασία, Θεωρία και Πράξη, Οδηγίες ΙΙ
Εργασίες
- Από το βυζαντινό κόσμημα στο νεοελληνικό κόσμημα
- Αρχαία Ελληνικά
- Ερευνητική Εργασία:Θεωρητικό πλαίσιο
- Θάλασσα κι αλμυρό νερό
- Ο τοίχος “έχει τη δική του ιστορία”
- London: Graffiti and style
- Έγχρωμη Επανάσταση
- Ιππότες των χρωμάτων
- Κείμενα -Πηγές
- 3D
- A sociolinguistic analysis of graffiti in secondary schools
- Graffiti alphabet
- Graffiti art και τοιχογραφία των πόλεων του κόσμου
- Graffiti puzzle
- Graffiti και κοινωνική αστάθεια
- Graffiti στην Ξάνθη
- MUTO a wall-painted animation by BLU
- Octavio ocampo, Μεταμορφώσεις
- Έρευνα: Το graffiti σε σχολεία της Κένυας.
- Μια κραυγή ενάντια στην κρίση
- Τοιχο-μηνύματα
- Τοιχογραφίες στην Αθήνα: Αντιθέσεις
- Τοίχοι της Πόλης: Αθήνα
- Παραπέντε
- Ροζ μπαλόνια
- Στοιχεία
- Τα Μπακούρια
- Τρεις όψεις
- Χρωματίζομαι
- Το ένδυμα ως μορφή επικοινωνίας
- Το σχολείο “πάει σινεμά”
- Cin-εργάτες
- Cine-κείμενα
- «Στα παλιά τα Σινεμά»
- Ελληνικός κινηματογράφος, τίτλοι ταινιών
- Η εκπαίδευση στον ελληνικό κινηματογράφο
- Κινηματογραφικές αίθουσες
- Κινηματογράφος, η μεταπολεμική εξέλιξη
- Κινηματογράφος: η αρχική ιδέα
- Κινηματογράφος: ιστορία και εξέλιξη
- Κινηματογράφος: πορεία και εξέλιξη στην Ελλάδα
- Ο ρατσισμός στον κινηματογράφο
- Οι κινηματογράφοι στις λαϊκές συνοικίες
- Τίτλοι ελληνικών ταινιών
- Cine-παρμένες
- Αθανασίου Θάλεια, Η μεταρρύθμιση του 1964
- Δαύτσιου Κατερίνα, κείμενο
- Δαύτσιου Κατερίνα, παρουσίαση
- Δεμέναγα Μ., Μάθε παιδί μου γράμματα
- Ερωτηματολόγιο, σύνθεση ομάδας
- Κοκονέζη Γ., κριτική
- Κοσμά Σίσσυ, παρουσίαση
- Κοσμά Σίσσυ, Το Εκπαιδευτικό σύστημα στον Ελληνικό κινηματογράφο
- Συνέντευξη, σύνθεση ομάδας
- Cine-φίλες
- Αστέρες
- Ελληνοφρένεια
- Οι 4 εποχές
- Βούλγαρη Άννα, παρουσίαση
- Ευθυμίου Μαρία, Σχέσεις μαθητών και καθηγητών 1980-2012
- Ευθυμίου Μαρία, Τέχνημα εργασίας
- Καμπίσιου Ε., Αναπαράσταση των σχέσεων των μαθητών με τον κοινωνικό τους περίγυρο, 1984-2012, παρουσίαση
- Καμπίσιου, Ε.: Αναπαράσταση των σχέσεων του σχολείου
- Καμπίσιου- Καραβιβέρη,Ερωτηματολόγιο
- Καραβιβέρη Αλεξάνδρα, Αναπαράσταση της φιλίας (κείμενο)
- Καραβιβέρη Αλεξάνδρα, Αναπαράσταση της φιλίας (παρουσίαση)
- Τέχνημα Ομάδας: Αναπαράσταση των σχέσεων των μαθητών με τον κοινωνικό τους περίγυρο 1980-2012
- ταινιοφάγοι
- Φίλος-Film
Ελληνικές Ταινίες
Σύνδεσμοι
- Spetsiotou blog δάσκαλε τον … ήρωά μου
- Αδράχτι
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- ΕθνικοΟπτικοακουστικό Αρχείο ΕΡΤ
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Ελληνικός κινηματογράφος
- Ελληνικός κινηματογράφος και Εκπαίδευση
- Ελληνικός κινηματογράφος, Διδακτορική Διατριβή
- Η ζωή στη σχολική αίθουσα
- Λέσχη Κινηματογράφου Πάτρας
- Μουσείο κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
- Ο Ελληνικός Κινηματογράφος ως ιστορική πηγή
- Παλιό σχολείο
- Πάμε σχολείο;
- Πλανόδιοι κινηματογραφιστές, κινηματογράφοι
- Σχολική ζωή σε τίτλους ελληνικών ταινιών
- Ψηφιακό Σχολείο, Ερευνητικές Εργασίες
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία
Νέα-εικόνα.png
Το σχολείο του 1960
Επισκέπτες
Η ιατρική και ο άνθρωπος
Κατηγορίες: Ερευνητική Εργασία
Γράψτε σχόλιο
Η ενδυμασία ως μορφή επικοινωνίας
Δείτε το στο slideshare.net
Κατηγορίες: Σχέδιο υποβολής ερευνητικής εργασίας
Γράψτε σχόλιο
Ερευνητική Εργασία 2013-2014: Οδηγίες
Δείτε το στο slideshare.net
Κατηγορίες: Οδηγίες για τις Ερευνητικές Εργασίες
Γράψτε σχόλιο
Ο «τοίχος» έχει τη δική του ιστορία
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σχ. Έτος: 2012 – 2013- Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ο «τοίχος» έχει τη δική του ιστορία. Τοιχογραφίες και γραφές των τοίχων της σύγχρονης Πόλης (απόπειρα καταγραφής και ερμηνείας του φαινομένου)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: Ευγενία Σπετσιώτου-Μέλλιου
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) και ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΠΕ2, ώρες δύο (2)
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ: Ναι
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
A. ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κριτήρια επιλογής θέματος:
α. Η περίοδος που επιλέγεται έλκει τους μαθητές λόγω των της χρονικής εγγύτητας και κοινωνικής ομοιότητας.
β. Σύμφωνα με προφορικές μαρτυρίες και καταγραφές τα εικονομηνύματα και κάθε μορφή εικαστικής αποτύπωσης ενδιαφέρουν τους μαθητές.
Συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα:
Στα πλαίσια της Έκφρασης Έκθεσης και της Λογοτεχνίας [οι νέοι και οι αντιδράσεις τους, τα διαφέροντά τους και οι επιρροές που ασκούνται σ’ αυτούς από το σχολικό και ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο συνθέτουν τη σκηνογραφία για ενεργό διερεύνηση με συγκεκριμένο στόχο και σαφές αποτέλεσμα].
Αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη:
Η συνειδητοποίηση ότι όλοι πρέπει να αποτελούν ενεργά και αποτελεσματικά μέλη μιας ομάδας για να επιτυγχάνει η συνεργασία και να υλοποιείται ένας κοινός στόχος.
Οι μαθητές να μπορούν να χρησιμοποιούν τεχνολογικά μέσα ως ερευνητικά εργαλεία, αλλά και τις βασικές κατηγορίες συλλογής δεδομένων [ενεργό και βιβλιογραφική έρευνα, ποσοτική και ποιοτική ανάλυση] ως εννοιολογικά και μεθοδολογικά εργαλεία.
Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ:
1. Η αρχή της Διερευνητικής Προσέγγισης της Μάθησης: Μελέτη βασικού υλικού [ταινιών], καταγραφή πληροφοριών [κύρια δεδομένα της έρευνας], συλλογή δεδομένων μέσω συνεντεύξεων και ερωτηματολογίων [ποσοτική καταγραφή και ποιοτική ανάλυση]. Έτσι επιτελείται σε ικανοποιητικό βαθμό –με δεδομένη την ασφυκτική δέσμευση του ωρολογίου προγράμματος.
2. Η αρχή της διεπιστημονικής συνεργασίας των καθηγητών: Το συγκεκριμένο θέμα θα μπορούσε να συνδυαστεί με δραστηριότητες του σχολικού τομέα των εικαστικών, των μαθηματικών ή τεχνολογίας.
Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Με την δημιουργία των υποομάδων, την ελεύθερη και ακώλυτη επιλογή των μελών τους, την διατύπωση και την οριστικοποίηση των διαστάσεων του θέματος, την επιλογή των απαραίτητων μεθοδολογικών εργαλείων αναλόγως των διαστάσεων που κάθε ομάδα καλείται να διερευνήσει, επιδιώκεται να δοθούν τεκμηριωμένες απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτει κάθε υποομάδα. Έτσι ώστε, στη συνέχεια να μπορούν να εφαρμόζουν τροποποιημένη τη διαδικασία αυτή στην διαδικασία λήψεως αποφάσεων ατομικής φύσεως και άλλων περίπλοκων ζητημάτων (Επιδιώκεται, δηλαδή, η εφαρμογή Διαφοροποίησης του Περιεχομένου, της Διαδικασίας και του Πλαισίου της Μάθησης). Τέλος, η αρχή της Ομαδικής Συνεργασίας των Μαθητών θα διακριθεί, εάν αποδειχθεί ότι όλα τα μέλη της κάθε ομάδας θα ενταχθούν στο σχήμα εργασίας με συνέπεια, εντιμότητα, αίσθημα ευθύνης.
Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: Αίθουσα διδασκαλίας, Σχολική Βιβλιοθήκη, Διαδίκτυο, ταινίες, εκπαιδευτικά video, προσωπικό Αρχείο διδάσκοντος.
Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: α) Έντυπη βιβλιογραφία, που αναφέρεται στις εργασίες των ομάδων και
β) Πηγές: Οι διαδικτυακοί τόποι που αναφέρονται στο ιστολόγιο ως ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ και κάθε παραπομπή.
Κατηγορίες: Σχέδιο υποβολής ερευνητικής εργασίας
Γράψτε σχόλιο
Οι κινηματογράφοι στις λαϊκές συνοικίες
«Εδώ ο πιτσιρίκος, ακουμπισμένος στα γόνατα της μητέρας του, επιδίδεται εις την υψηλήν ασχολίαν του σπασίματος και φτυσίματος του πασσατέμπου. Εδώ το Λενάκι της κυρα – Γιώργαινας κάνει κάντιο και ζάχαρι τα μάτια της και λιγωμένη αλλοιθωρίζει προς τον Μιστόκλη». […]
Περισσότερα εδώ
Κατηγορίες: Κινηματογράφος
Γράψτε σχόλιο
«Στα παλιά τα Σινεμά»
[…] Ένα πρωτότυπο θερινό σινεμά ήταν το GERUSALEME. Ένα μεγάλο ιστιοφόρο που, χωρίς τα κατάρτια του, ήταν αραγμένο κοντά στο μουράγιο, απέναντι από το σημερινό καφενείο ΑΙΓΑΙΟΝ. Το μετέτρεψε σε θερινό κινηματογράφο ένας τετραπέρατος εβραίος επιχειρηματίας. Μια φαρδιά σανίδα με κάγκελα εκατέρωθεν, οδηγούσε από το μουράγιο στο κατάστρωμα, όπου είχαν τοποθετηθεί τα καθίσματα και η οθόνη, ένα μεγάλο λευκό καραβόπανο, που κυμάτιζε σαν σημαία στο βραδινό αεράκι, με αποτέλεσμα οι εικόνες να μην είναι και τόσο καθαρές. (…)
Περισσότερα εδώ.
Κατηγορίες: Κινηματογράφος
Γράψτε σχόλιο
Κινηματογράφος: Η πορεία στην Ελλάδα
Οι Αθηναίοι βλέπουν για πρώτη φορά κινηματογράφο το 1897. Η προβολή της κινούμενης εικόνας προκαλεί ζωηρές αντιδράσεις και το καινούργιο θέαμα γίνεται μόνιμο θέμα συζήτησης και αιτία πολλών δημοσιεύσεων.
Περισσότερα εδώ.
Κατηγορίες: Κινηματογράφος
Γράψτε σχόλιο
Κινηματογράφος: ιστορία και εξέλιξη
Το όνομα του νέου θεάματος: Κινηματογράφος και η πρώτη ημερομηνία δημόσιας προβολής 28 Δεκεμβρίου 1895. Ο ανθρώπινος πολιτισμός αλλάζει όψη. Η ανάγκη για την αναπαράσταση και την καταγραφή της κίνησης, αλλά και η ανάγκη για αφήγηση φανταστικών εντυπωσιακών ιστοριών, βρήκαν στον κινηματογράφο την ολοκληρωμένη έκφρασή τους.
Περισσότερα εδώ
Κατηγορίες: Κινηματογράφος
Γράψτε σχόλιο
Κινηματογράφος: η αρχική ιδέα
Η εφεύρεση του κινηματογράφου είναι αποτέλεσμα πολλών σπουδαίων ανακαλύψεων σε πολλούς επιστημονικούς τομείς. Το πανάρχαιο όνειρο της αναπαράστασης της πραγματικότητας ήρθε να το εκπληρώσει η φωτογραφία το 1839. Η ανάγκη για την αναπαράσταση και την καταγραφή της κίνησης, αλλά και η ανάγκη για αφήγηση φανταστικών εντυπωσιακών ιστοριών βρήκαν στον κινηματογράφο την ολοκληρωμένη έκφρασή τους. Στις ρίζες της προϊστορίας του κινηματογράφου θα συναντήσουμε πρώτη και καλύτερη την “Σπηλιά” του Πλάτωνα, που στα μαγικά τοιχώματα της προβάλλονται τα πιο παράξενα θεάματα. Θα συναντήσουμε τον αρχαίο συγγραφέα Λουκιανό που σε ένα φανταστικό του διήγημα για ένα ταξίδι στην Σελήνη, κάνει αναφορά σε ένα καθρέπτη τοποθετημένο στο άνοιγμα ενός πηγαδιού, όπου μέσα του μπορεί κανείς να δει σκηνές και ομιλίες από τη ζωή των ανθρώπων στη Γη. Περισσότερα εδώ.
Κατηγορίες: Κινηματογράφος
Γράψτε σχόλιο
Ερευνητική Εργασία, Θεωρία και Πράξη, Οδηγίες ΙΙ
01, Ηλία Γ. Ματσαγγούρα, Πρώτο Μέρος, Θεωρητικές αρχές και διδακτικές επιλογές
02, Δ. Ευθυμίου, Π. Κοσμίδη, Γ. Κούσουλα, Κ. Μπαζίγου, Α. Μπαράτση, Θ. Πετρέσκου, Κ. Σχίζα, Δ. Σωτηροπούλου, Δεύτερο Μέρος, Παραδείγματα Ερευνητικών Εργασιών
Κατηγορίες: Οδηγίες για τις Ερευνητικές Εργασίες
Ετικέτες: Οδηγίες, σχέδιο υποβολής ερευνητικής εργασίας
Γράψτε σχόλιο