ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2024-2025
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι απονεμήθηκε 2η Ετικέτα Ποότητας eTwinning στη σχολική μας μονάδα για το έργο “Healthy Life Happy Future” Οι μαθητές μας συνεργάστηκαν με τους μαθητές από σχολεία Ελλάδας, Τουρκίας, Λιθουανίαςκαι Πορτογαλίας και ανακάλυψαν τα μυστικά της υγιεινής ζωής που είναι προυπόθεση ενός ευτυχισμένου μέλλοντος.
Συγχαρητήρια στους/στις μικρούς/ές μας μαθητές/τριές και σε όλους τους σσυνεργάτες που συμμετείχαν στο έργο.
Στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού το νηπιαγωγείο μας διοργάνωσε μια γιορτή αφιερωμένη στη σπουδαιότητα του αθλητισμού στη ζωή μας.
Με έναυσμα την ημέρα αυτή, τα παιδιά βίωσαν τη χαρά της κίνησης ενώ κλήθηκαν να συνεργαστούν και να λειτουργήσουν σε ομάδες με στόχο την επίτευξη και ολοκλήρωση των οργανωμένων δραστηριοτήτων.
Σκοπός των αθλοπαιδιών ήταν η προώθηση της ευγενής άμιλλας, του σεβασμού, της συνεργασίας , της ομαδικότητας, της φυσικής δραστηριότητας και της υγιεινής ζωής.
2ο Νηπιαγωγείο Γρεβενών
Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας για το eTwinning έργο “Creativity Without Borders” που υλοποιήσαμε στο 2o Νηπιαγωγείο Γρεβενών σε συνεργασία με σχολεία της Ελλάδας, Τουρκίας, Ρουμανίας, Λιθουανίας, Ιταλίας και Τουρκίας, το σχολικό έτος 2023-24. Ευχαριστούμε τις ιδρύτριες του έργου για την άψογη διοργάνωση, όλους τους εταίρους για την άριστη συνεργασία καθώς και τους μαθητές μας που συμμετείχαν στο έργο με πολύ ενθουσιασμό.
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης 2023-2024
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
Αυτό το έργο είχε ως σκοπό την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών μας. Το δημιουργικό δυναμικό είναι ένα έμφυτο χαρακτηριστικό που υπάρχει σε κάθε παιδί και το οποίο μπορεί να αναδυθεί σε ένα υποστηρικτικό κοινωνικο-εκπαιδευτικό περιβάλλον. Όλα τα παιδιά είναι δημιουργικά, γιατί διαθέτουν από τη γέννησή τους πολλές δυνατότητες που αν εμείς οι εκπαιδευτικοί τις διεγείρουμε σωστά, μπορούν να μετατραπούν σε ιδέες, προτάσεις, λύσεις που χαρακτηρίζονται από καινοτομία, πρωτοτυπία και συνθετότητα. Μέσα από αυτό το έργο, μάθαμε στα παιδιά να σκέφτονται δημιουργικά και κριτικά, να βλέπουν ένα πρόβλημα από πολλές οπτικές γωνίες, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους, μέσα από την ενεργή συμμετοχή τους.
Δημιουργικότητα είναι ως η τάση των ανθρώπων να παράγουν ή να αναγνωρίζουν νέες ιδέες που μπορεί να είναι χρήσιμες: α) στην επίλυση προβλημάτων (π.χ. επιστημονικές ή άλλες ανακαλύψεις) β) στην επικοινωνία με τους άλλους ανθρώπους (π.χ. τάση για μετάδοση καινοτόμων αξιών) γ) στην ψυχαγωγία (π.χ. καλλιτεχνικά έργα μουσικής, ποίησης, λογοτεχνίας κλ.) Βρίσκεται έξω από τα όρια που βάζει η κοινωνία μας και πολλές φορές το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Η δημιουργικότητα κάνει τη διαφορά.
Ακολουθεί η πορεία υλοποίησης του έργου μας «Δημιουργικότητα χωρίς όρια». Η φιλοσοφία των έργων eTwinning είναι η συνεργασία μέσα στην τάξη, ανάμεσα στους μαθητές , μεταξύ των σχολείων, μεταξύ των εκπαιδευτικών . Αυτό σημαίνει ότι τα αποτελέσματα των δράσεων μας είναι συνεργατικά και όχι ατομικά. Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ
Σήμερα , με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, η πρόσβαση στο διαδίκτυο και στους τεχνολογικούς πόρους έχει αυξηθεί και οι συνήθειες παιχνιδιού των παιδιών έχουν αλλάξει ανάλογα. Τα παιδιά παίζουν ψηφιακά παιχνίδια με ενδιαφέρον και αγάπη. Ωστόσο, η ασυνείδητη χρήση της τεχνολογίας φέρνει μαζί της πολλές σωματικές και ψυχολογικές βλάβες. Καθώς ο χρόνος παραμονής μπροστά στην οθόνη αυξάνεται, η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων σνακ και ο περιορισμός της κίνησης αυξάνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας. Η προσχολική αγωγή είναι η αρχή των περισσότερων αλλαγών. Εάν προγραμματιστούν, αναπτυχθούν και εφαρμοστούν οι σωστές δραστηριότητες, αυτές οι αλλαγές παρέχουν εξαιρετικές ευκαιρίες στη ζωή των ατόμων. Με το έργο μας, στοχεύουμε να μεγαλώσουμε άτομα που ενεργούν με διασκέδαση, αποκτούν υγιεινές διατροφικές συνήθειες και χρησιμοποιούν την τεχνολογία συνειδητά. Διαβάστε όλο το άρθρο »
4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: «Δημιουργώ και Καινοτομώ»
Υποθεματική: Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας
Τίτλος: «Γνωριμία με τα επαγγέλματα»
Σκοπός του εργαστηρίου είναι η επαφή των μαθητών με σύγχρονα επαγγέλματα αλλά και με τα παλιά επαγγέλματα που έχουν ξεπεραστεί και στη συνέχεια ένας πρώιμος σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός, ο οποίος επιτυγχάνεται μέσω των πληροφοριών που παίρνουν για τα επαγγέλματα αυτά.
Οι μαθητές γνωρίζουν τα επαγγέλματα, περιγράφουν το επάγγελμα που τους αρέσει και αιτιολογούν την επιλογή τους. Μαθαίνουν λεξιλόγιο σχετικά με αυτό και συζητούν για τα κριτήρια που οι άνθρωποι επιλέγουν το επάγγελμά τους. Στη συνέχεια, κάνουμε ένα άλμα στο παρελθόν και ξαναζωντανεύουμε επαγγέλματα που χάθηκαν. Συζητάμε τους λόγους που συνέβη αυτό και τις αλλαγές, που διαπιστώνουμε στη σύγχρονη ζωή σε σύγκριση με παλαιότερα. Σημαντική είναι και η επαφή με τα διάφορα σύγχρονα επαγγέλματα και η γνωριμία με τους επαγγελματίες, που τα ασκούν. Ειδικότερα, η μελέτη των παραδοσιακών επαγγελμάτων δίνει πληροφορίες για τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες της εποχής κατά την οποία ασκούνταν και αποκαλύπτουν τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
Γνωρίσαμε και αναπαραστήσαμε επαγγέλματα παλιά που σήμερα έχουν εκλείψει, επαγγέλματα που συνεχίζουν να υπάρχουν, καθώς και σύγχρονα επαγγέλματα.
Αναπαράσταση επαγγελμάτων του χθες
Αναπαράσταση επαγγελμάτων του σήμερα
Με την ευκαιρία της επίσκεψης μιας οδοντιάτρου στο σχολείο μας για προληπτικό έλεγχο των δοντιών μας, προετοιμάσαμε ερωτήσεις για το επάγγελμα του οδοντιάτρου και πήραμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες.
Το σχολείο μας 2ο Νηπιαγωγείο Γρεβενών συμμετέχει στο
BravoSchools2024
Τον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό για την ανάδειξη των πιο ολοκληρωμένων
εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους
Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Στηρίξτε αν θέλετε με την ψήφο σας τη συμμετοχή του σχολείου μας!
Ψηφίστε ΕΔΩ
https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/2o-nhpiagwgeio-grebenwn.1973.html
Αναδείξτε τις καλύτερες πρακτικές για να ενταχθεί το σχολείο μας ως κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης της τοπικής μας κοινότητας στο Δίκτυο Πρεσβευτών των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!
Διάρκεια ψηφοφορίας από 16/05/2024 έως 31/5/2024