“Μαμά, μπαμπά μ΄ ακούς;;;”

Απρ 202414

Την Πέμπτη 11 Απριλίου 2024, το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το 13ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας και την κ. Φωτεινή Βλαχοπουλιώτη, υπεύθυνη του ΚΕ.Π.Ε.Π.Ψ.Υ. Μεσσηνίας , πραγματοποίησε σεμινάριο για τους γονείς.

Το θέμα ήταν: “Μαμά, μπαμπά μ’ ακούς; Η σημασία της επικοινωνίας στην οικογένεια”. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου δόθηκε έμφαση στη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης, της ενσυναίσθησης και της ενεργητικής ακρόασης, ως αναγκαίες συνθήκες για να δημιουργηθεί ένα ζεστό και ασφαλές κλίμα επικοινωνίας μεταξύ γονέα και παιδιού, στο οποίο ο γονιός ακούει τα συναισθήματα και τις ανάγκες του παιδιού του. Επίσης, έγινε αναφορά στο πόσο σημαντικά είναι τα όρια και στο ότι δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον για τα παιδιά. Στο τέλος οι γονείς έθεσαν τα ερωτήματα τούς και ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση.

εικόνα Viber 2024 04 14 21 28 40 395 εικόνα Viber 2024 04 14 21 28 40 766 εικόνα Viber 2024 04 14 21 28 40 828 εικόνα Viber 2024 04 14 21 32 58 915

Ευχαριστούμε την κ. Φωτεινή Βλαχοπουλιώτη για την ενδιαφέρουσα παρουσίασή της και τους γονείς και των δύο νηπιαγωγείων που παρευρέθηκαν στο σεμινάριο.

Το Νηπιαγωγείο πάει …Πανεπιστήμιο!!!

Απρ 202410

Έφτασε η μέρα που τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας … πήγαν Πανεπιστήμιο,  αφού το Νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε το χώρο του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και συγκεκριμένα το Τμήμα Γεωπονίας.

Στην αίθουσα του εργαστηρίου τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με τα διάφορα γνωστά σε αυτά, αλλά και παράξενα έντομα που είδαν στην πλούσια συλλογή εντόμων που συντηρείται εκεί.

Εμπλούτισαν τις γνώσεις τους και μίλησαν για τις δικές τους γνώσεις και εμπειρίες όσον αφορά τα έντομα με τον καθηγητή κο Σκούρα.

εικόνα Viber 2024 04 13 09 49 07 726 1

παρατήρησαν τα έντομα στις συλλογές αλλά και σαν μικροί επιστήμονες στο μικροσκόπιο με ιδιαίτερο ενδιαφέρον…

εικόνα Viber 2024 04 13 09 53 27 784εικόνα Viber 2024 04 13 10 05 21 785εικόνα Viber 2024 04 13 09 54 41 973εικόνα Viber 2024 04 13 09 50 35 894εικόνα Viber 2024 04 13 09 52 33 245εικόνα Viber 2024 04 13 09 54 42 572εικόνα Viber 2024 04 13 09 54 42 310εικόνα Viber 2024 04 13 09 53 27 166 εικόνα Viber 2024 04 13 09 53 27 883 εικόνα Viber 2024 04 13 09 53 27 914 εικόνα Viber 2024 04 13 09 53 28 403 εικόνα Viber 2024 04 13 09 53 49 838εικόνα Viber 2024 04 13 10 09 07 605εικόνα Viber 2024 04 13 10 24 43 615

ξεναγήθηκαν στην αίθουσα σχεδίασης και αρχιτεκτονικής τοπίου, παρατήρησαν τους φοιτητές σε διαδικασία μαθήματος και έμαθαν πώς φτιάχνεται ένας κήπος…

από τη σχεδίαση στο χαρτί …

 

εικόνα Viber 2024 04 13 10 16 00 136εικόνα Viber 2024 04 13 09 59 37 230 1

έως την τελική του μορφή σε μακέτα…

εικόνα Viber 2024 04 13 10 01 39 784εικόνα Viber 2024 04 13 10 00 43 641

είδαμε από κοντά το μεγάλο τρακτέρ που μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα …

εικόνα Viber 2024 04 13 09 58 27 185

τόσο που θελήσαμε να γίνουμε μικροί γεωργοί …

εικόνα Viber 2024 04 13 10 22 42 422εικόνα Viber 2024 04 13 10 14 25 644 1 εικόνα Viber 2024 04 13 10 14 41 158 εικόνα Viber 2024 04 13 10 23 26 648

ακολούθησε ξενάγηση στο χώρο των θερμοκηπίων

εικόνα Viber 2024 04 13 09 55 13 671

εκεί τα παιδιά σε μια βιωματική δράση φύτεψαν τη δική τους ντοματιά !!!

εικόνα Viber 2024 04 13 09 56 38 968 1 εικόνα Viber 2024 04 13 10 12 23 888εικόνα Viber 2024 04 13 10 02 56 237εικόνα Viber 2024 04 13 10 02 56 056 εικόνα Viber 2024 04 13 10 02 56 114 εικόνα Viber 2024 04 13 10 07 33 290 εικόνα Viber 2024 04 13 10 08 09 384 εικόνα Viber 2024 04 13 10 08 48 017

εικόνα Viber 2024 04 13 10 16 23 859εικόνα Viber 2024 04 13 10 20 30 522 1

ας ξεκουραστούμε λίγο και ας ξεδιψάσουμε με έναν χυμό …

εικόνα Viber 2024 04 13 10 19 07 221

και μιας και είμασταν καλά παιδιά μας έδωσαν δωράκι μια υπέροχη αρωματική λεβάντα !!!

εικόνα Viber 2024 04 13 10 19 43 438εικόνα Viber 2024 04 13 10 26 53 128

Ευχαριστούμε για την υπέροχη φιλοξενία με μια ζεστή αγκαλιά την κα Κληρονόμου που μας έκανε την όμορφη ξενάγηση με την υπόσχεση πως θα ξαναέρθουμε σίγουρα!!!!

εικόνα Viber 2024 04 13 10 13 51 183

επιστρέφοντας στο σχολείο μας κουβαλώντας μαζί μας τις όμορφες εικόνες και εμπειρίες που αποκομίσαμε, τις αποτυπώνουμε στο χαρτί με μια ωραία ζωγραφιά!!!

εικόνα Viber 2024 04 13 10 27 40 185 εικόνα Viber 2024 04 13 10 27 40 615

Καλώς ήρθες Άνοιξη!

Μαρ 202426

Με έναν ιδιαίτερο και χαρούμενο τρόπο καλωσορίσαμε την άνοιξη στο σχολείο μας…

Τα παιδάκια του γειτονικού μας σχολείου του 13ου Νηπιαγωγείου μας τραγούδησαν τα κάλαντα της Άνοιξης, τα “χελιδονίσματα”, ένα πανάρχαιο έθιμο καλωσορίσματος της άνοιξης…

εικόνα Viber 2024 03 06 18 44 36 737 εικόνα Viber 2024 03 06 18 51 27 099

Φτιάχνοντας ανοιξιάτικες δημιουργίες …

εικόνα Viber 2024 04 14 22 04 00 610 εικόνα Viber 2024 04 14 22 04 00 660 εικόνα Viber 2024 04 14 22 04 00 761 εικόνα Viber 2024 04 14 22 04 00 816

εικόνα Viber 2024 04 14 22 04 00 459 1

εικόνα Viber 2024 04 14 22 05 17 819 εικόνα Viber 2024 04 14 22 05 17 880 εικόνα Viber 2024 04 14 22 05 18 096 εικόνα Viber 2024 04 14 22 05 18 349 εικόνα Viber 2024 04 14 22 05 18 402 εικόνα Viber 2024 04 14 22 05 18 456 εικόνα Viber 2024 04 14 22 06 22 192 εικόνα Viber 2024 04 14 22 06 22 247 εικόνα Viber 2024 04 14 22 06 22 278εικόνα Viber 2024 04 14 22 06 20 879

εικόνα Viber 2024 04 14 22 08 40 388 εικόνα Viber 2024 04 14 22 08 40 668εικόνα Viber 2024 04 14 22 08 40 452 εικόνα Viber 2024 04 14 22 08 40 823 εικόνα Viber 2024 04 14 22 08 40 889εικόνα Viber 2024 04 14 22 08 40 745

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς ήρθες Άνοιξη!    

25η Μαρτίου 1821

Μαρ 202424

Στις 25 Μαρτίου έχουμε διπλή γιορτή. Θρησκευτική και εθνική.

Η εκκλησία μας γιορτάζει τον Ευαγγελισμό της Παναγίας. Γιορτάζει όμως και η πατρίδα μας, την απελευθέρωσή της από τον τούκικο ζυγό μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς!

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε στο σχολείο μας την Εθνική Επέτειο της Επανάστασης της 25ης Μαρτίου 1821.

Τα νήπια και τα προνήπια με περηφάνια και ενθουσιασμό απήγγειλαν ποιήματα για τα ιστορικά γεγονότα και τους ήρωες, μέσα από τα οποία εξιστόρησαν το χρονικό της Ελληνικής Επανάστασης και τραγούδησαν επετειακά τραγούδια…

εικόνα Viber 2024 03 24 16 29 10 703εικόνα Viber 2024 03 24 16 28 38 837εικόνα Viber 2024 03 24 16 28 38 431εικόνα Viber 2024 03 24 16 29 10 558εικόνα Viber 2024 03 24 17 04 31 599εικόνα Viber 2024 03 24 17 05 00 784εικόνα Viber 2024 03 24 17 05 46 116εικόνα Viber 2024 03 24 17 06 57 703εικόνα Viber 2024 03 24 16 37 10 733εικόνα Viber 2024 03 24 16 37 36 815εικόνα Viber 2024 03 24 16 32 54 745

Το Νηπιαγωγείο μας, αφού έγινε η έπαρση της Σημαίας όσο τα παιδιά τραγουδούσαν τον Εθνικό μας Ύμνο, παρέλασε στον αύλειο χώρο…
εικόνα Viber 2024 03 24 16 29 10 809εικόνα Viber 2024 03 24 16 29 10 394εικόνα Viber 2024 03 24 16 28 37 763 εικόνα Viber 2024 03 24 16 29 10 465

Οι χειροτεχνίες μας που είχαν επιμεληθεί τα παιδιά κατά τις προηγούμενες ημέρες…

εικόνα Viber 2024 03 24 16 28 38 190εικόνα Viber 2024 03 24 16 28 38 102 εικόνα Viber 2024 03 24 16 45 51 041εικόνα Viber 2024 03 24 16 45 51 443

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 25η Μαρτίου 1821    

Καλώς το Καρναβάλι…

Μαρ 202420

Καλώς το καρναβάλι,
με τους τρελούς χορούς,
που ντύνει μασκαράδες,
μεγάλους και μικρούς.

Καλώς το που σκορπάει,
κορδέλες κομφετί,
είναι για τα παιδάκια,
η πιο τρελή γιορτή…

 

εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 27 057 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 27 169 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 27 285 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 27 379 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 27 459 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 27 486 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 27 923 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 29 040 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 29 264 εικόνα Viber 2024 03 16 16 02 29 295 εικόνα Viber 2024 03 16 16 06 52 901 εικόνα Viber 2024 03 16 16 06 52 957 εικόνα Viber 2024 03 16 16 06 54 343 εικόνα Viber 2024 03 16 16 06 54 472 εικόνα Viber 2024 03 16 16 06 54 533 εικόνα Viber 2024 03 16 16 07 34 713

 

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς το Καρναβάλι…    

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας

Μαρ 20246

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/345

Με αφορμή την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού με τα παιδιά μιλήσαμε για θετικές συμπεριφορές και συναισθήματα, και με τις ακόλουθες δράσεις μας οδηγηθήκαμε σε δρόμους ενσυναίσθησης, αγάπης και αποδοχής.

Φτιάξαμε, λοιπόν, τον κύκλο της καλοσύνης …

 

εικόνα Viber 2024 03 06 17 15 42 949

και είπαμε ευγενικά λόγια σε έναν φίλο ή φίλη μας

εικόνα Viber 2024 03 06 17 14 49 744

Με κομμάτια από παλιό παζλ φτιάξαμε μια ομαδική δημιουργία … τα παζλ είμαστε εμείς … διαφορετικά μεταξύ τους, που ενώνονται με αγάπη και καλοσύνη και  φτιάχνουν μια καρδιά…

 

εικόνα Viber 2024 03 06 17 15 43 101

Σύνθημα μας … ΝΑΙ στη φιλία, ΟΧΙ στη βία!

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας    

Καλώς ήρθες Άνοιξη!!!

Μαρ 20241

Τα χελιδονίσματα είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έθιμα της πρώτης Μαρτίου, η συνήθεια δηλαδή να γυρίζουν το πρωί της ημέρας αυτής τα παιδιά της σχολικής ηλικίας τα σπίτια κρατώντας ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού και να τραγουδούν για τον ερχομό της ανοίξεως και την επιστροφή των χελιδονιών.

Σήμερα 1η του Μάρτη μια πολλή όμορφη δράση πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου μας, καθώς μας επισκέφτηκε το γειτονικό μας σχολείο, το 13ο Νηπιαγωγείο! Οι φίλοι μας τραγούδησαν τα Κάλαντα της Άνοιξης και μας χάρισαν ένα πολύ όμορφο ανοιξιάτικο μόμπιλε! Τα παιδάκια του σχολείου μας με τη σειρά τους χάρισαν και αυτά ένα λουλούδι – μεταγιόν!

Όλα τα παιδάκια και των δύο σχολείων χόρεψαν μαζί χέρι χέρι στον κύκλο της φιλίας !!!

 

εικόνα Viber 2024 03 06 18 44 36 737 εικόνα Viber 2024 03 06 18 51 27 099 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 03 06 185747Στιγμιότυπο οθόνης 2024 03 06 184641 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 03 06 185456

Καλώς ήρθες Άνοιξη !!!!

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς ήρθες Άνοιξη!!!    

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Φεβ 202428

13ο & 23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

 

Oι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-2025,
παρατείνονται μέχρι και την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024.

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, , εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία (13ο & 23ο) τα δικαιολογητικά συγκεντρώνονται από τις Προϊσταμένες των νηπιαγωγείων και η κατανομή των νηπίων γίνεται από τους συλλόγους διδασκόντων των συστεγαζόμενων σχολείων. Η κατανομή γίνεται με τρόπο ώστε στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία να εγγράφεται ο ίδιος αριθμός νηπίων και προνηπίων σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την κατανομή των μαθητών που προέρχονται από μετεγγραφή, ανεξάρτητα από το νηπιαγωγείο του συγκροτήματος στο οποίο απευθύνεται το αποδεικτικό μετεγγραφής, ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργία τμημάτων με ίσο αριθμό μαθητών.

ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 13ου & 23ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Αριστοτέλους- Βύρωνος- Κρήτης – Λυκούργου- Θεμιστοκλέους- Καποδιστρίου – Ευριπίδου- Κανάρη – Αριστοτέλους

https://earth.google.com/web/search/23o+%ce%9d%ce%b7%cf%80%ce%b9%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%bf,+%ce%9f%ce%bc%ce%ae%cf%81%ce%bf%cf%85,+%ce%9a%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%bc%ce%ac%cf%84%ce%b1/@37.0334444,22.11580486,10.38213145a,3827.47607332d,30.00025059y,0h,0t,0r/data=CigiJgokCfUDa1IJhEJAEYvWwK1rg0JAGYDAvMrOHjZAIWbASDBnGzZAMikKJwolCiExS2l6MmhJcXBmUExiMGNnMjNZelplN2d6azZNOFRzMHogAToDCgEw

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

 γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα

 δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα μέχρι τις 20 Μαρτίου 2024, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το νηπιαγωγείο, 2721081649, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 12.00 μ.μ. – 1.00 μ.μ.

Παραστατικά που προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες:

α) η αίτηση εγγραφής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:



Λήψη αρχείου

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

 ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

 α) αποδοχή της αίτησης

 β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση

 γ) προώθηση της αίτησης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

 

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ

 

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25    

«Δόντια Γερά – Στοματική Υγεία για Παιδιά»

Φεβ 202414

Tο Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού συντονίζει και υλοποιεί δράσεις και παρεμβάσεις στο πλαίσιο αγωγής υγείας σε σχολικές μονάδες σε εθνικό επίπεδο με στόχο την ενημέρωση και την  ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού σε θέματα δημόσιας υγείας.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, του προγράμματος  Αγωγής Στοματικής Υγείας «Δόντια Γερά – Στοματική Υγεία για Παιδιά» επισκέφτηκε το σχολείο μας οδοντίατρος και υπεύθυνο προσωπικό  του Κ.Υ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ & ΤΟΜΥ 1,2,3.

Πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του προγράμματος και στη συνέχεια η οδοντίατρος έκανε έλεγχο στην υγεία των δοντιών των μαθητών μας και με βιωματικό τρόπο τα παιδιά έμαθαν πώς να βουρτσίζουν τα δοντάκια τους σωστά!

 

εικόνα Viber 2024 02 14 20 13 59 522εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 26 842 εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 27 098 εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 27 182 εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 27 236 εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 27 659 εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 27 769 εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 27 836 εικόνα Viber 2024 02 14 20 12 27 910

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Δόντια Γερά – Στοματική Υγεία για Παιδιά»    

14 Φεβρουαρίου – Αγίου Βαλεντίνου

Φεβ 202414

Η ημέρα του αγίου Βαλεντίνου, αποτελεί για εμάς μια αφορμή να μιλήσουμε για την αγάπη και τους τρόπους έκφρασής της…

Τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους για την αγάπη και τις αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους…

εικόνα Viber 2024 02 14 19 50 31 466

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 14 Φεβρουαρίου – Αγίου Βαλεντίνου    
« Παλιότερα άρθρα

Ιστορικό

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων