Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας- Σχέδιο Δράσης Σχολικού Έτους 2024 -2025



Λήψη αρχείου

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Σχολικού Έτους 2024-2025



Λήψη αρχείου

Εσωτερική Έκθεση Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας Σχολικού Έτους 2023-2024



Λήψη αρχείου

Σχέδιο Δράσης 2023 -2024 : Φιλαναγνωσία-Ένα ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων

Το Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2023-2024 αφορούσε

την ενίσχυση της  φιλαναγνωσίας των παιδιών, μέσα από την δημιουργική και εποικοδομητική

συνεργασία με την οικογένεια.

 

Το ταξίδι αυτό στον κόσμο των βιβλίων ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2023 με την δανειστική – ανταλλακτική βιβλιοθήκη, που λάμβανε χώρα  μία φορά την εβδομάδα στο σχολείο. Τα παιδιά πρόσφεραν από ένα βιβλίο από το σπίτι τους για τις ανάγκες της δανειστικής βιβλιοθήκης, τα οποία στη συνέχεια τα  δανειζόντουσαν, τα  επεξεργαζόντουσαν με την οικογένεια, έκαναν μία εργασία πάνω στο βιβλίο και την  παρουσίαζαν μετά στο σχολείο.

 

Καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, το κάθε παιδί προετοίμαζε στο σπίτι μαζί με την οικογένειά του, ένα βιβλίο και το παρουσίαζε στα υπόλοιπα παιδιά, με την ενίσχυση πάντα των δασκάλων. Ακολουθούσε ομαδική εικαστική εργασία πάνω στο βιβλία, που δημιουργούσαν τα παιδιά σε μικρές ομάδες  καθώς και ατομική ζωγραφική όπου κάθε παιδί ζωγράφιζε ότι του άρεσε από το βιβλίο. Στη συνέχεια το σύνολο των εργασιών παρουσιαζόταν στην ολομέλεια.

20240328 110128 20240125 123638

Παρουσίαση βιβλίων

20231206 115248 20231206 115252

Ατομική εικαστική έκφραση

 

20231206 153756

Ομαδική συνεργατική δημιουργία

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα βιβλία που ήρθαν στο σχολείο και τις ομαδικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν

(η σειρά παρουσίασης είναι τυχαία).

 

20231206 1610020  20231206 161002

20231208 09383120231208 130922 

20240118 122948 20240118 130030

20240125 12411520240125 153912

20240129 10064820240126 123623

20240202 12311320240202 152539

20240219 13273720240216 160742

20240222 11222920240222 160805

20240307 113230 20240307 1543160

20240308 105538 20240308 150712

20240314 113535 20240314 125656

20240327 115118εικόνα Viber 2024 06 21 15 30 31 492

20240401 150938 20240401 150938 2

 

20240412 112807 20240412 112807 2

20240412 112811 20240412 125646

20240511 101745 2 20240511 101745

20240603 161820 2 20240603 161820

20240603 161854 2 εικόνα Viber 2024 06 21 15 20 49 275

20240603 161904 2εικόνα Viber 2024 06 21 15 30 30 565

20240603 161914 2 20240603 161914

20240603 161926 2 20240603 161926

20240618 130701 2 20240618 130701

20240618 130717 2 20240618 130717

IMG 8f0f59fc34da4eb502180099d5ab2392 V IMG 8f0f59fc34da4eb502180099d5ab2392 V 2 

IMG e4e15844da2fde7ea16f5288c868cd2d Vεικόνα Viber 2024 06 21 15 30 30 799

 

Βιβλία όμως επεξεργαστήκαμε και με τους γονείς μας μέσα στην τάξη.

Οι γονείς χωρίστηκαν σε 5 ομάδες ανάγνωσης.

 Κάθε ομάδα ανάγνωσης γονέων παρουσίαζε ένα βιβλίο στην ολομέλεια, μετά από πρόταση των εκπαιδευτικών.

Των επισκέψεων, προηγούνταν διαδικτυακές ή δια ζώσης συναντήσεις με τους γονείς της κάθε ομάδας,

με θέμα την οργάνωση και τη διεκπεραίωση της επίσκεψης. Η επεξεργασία του βιβλίου είχε την εξής διαδικασία:

Κάθε γονέας θα διάβαζε και από μία σελίδα του βιβλίου. Πριν την ανάγνωση ρωτούσε ένα παιδί να περιγράψει

τι βλέπει στην εικόνα και να κάνει μία πρόβλεψη. Στη συνέχεια γινόταν ανάγνωση της ιστορίας.

Στο τέλος του βιβλίου οι γονείς έθεταν ερωτήματα στα παιδιά, πάνω στην ιστορία.

Τα ερωτήματα είχαν διατυπωθεί από τους εκπαιδευτικούς και είχαν δοθεί στους γονείς.

Στη συνέχεια ακολουθούσε ομαδική εικαστική δημιουργία μεταξύ παιδιών και γονέων σε μικρές ομάδες, με θέμα το
περιεχόμενο της ιστορίας.

Τέλος την επόμενη μέρα, τα παιδιά δημιουργούσαν ατομικά έργα

(τι τους άρεσε περισσότερο), επάνω στο περιεχόμενο της ιστορίας.

 

1η Ομάδα

εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 26 412

 

 

20231127 110147 20231127 111032

20231127 114519 20231127 120108

Μαζί με τους γονείς τα παιδιά δημιουργήσαν εικόνες που εκφράζουν συναισθήματα και αντέγραψαν και σχετικές λέξεις…

εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 55 155 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 55 258

εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 55 339 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 55 743

…τα οποία μεταμορφώθηκαν σε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι

20240517 122356 εικόνα Viber 2024 06 20 23 23 47 297 εικόνα Viber 2024 06 20 23 25 00 061

 

Αν τύχω σε εικόνα ή λέξη με θετικό συναίσθημα προχωράω μπροστά τόσο όσο υποδεικνύει ο αριθμός,

αν τύχω σε αρνητικό συναίσθημα, πηγαίνω πίσω τόσο όσο υποδεικνύει ο αριθμός.

2η ομάδα

εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 58 338

20231204 110015 20231204 110810

20231204 115253 20231204 115300

Σε μικρά χαρτάκια χωρισμένα στα 4 σχεδιάσαμε με τους γονείς με μολύβι, εικόνες της επιλογής μας και σε κάθε κουτάκι έμπαιναν και 3 χρωματιστές τελείες.

Αργότερα τα χαρτάκια κόπηκαν ανακατεύτηκαν και σε μικρές ομάδες έπρεπε τα παιδιά να συνεργαστούν και να  δημιουργήσουν τις δικές τους   εικόνες με τα σύμβολα που έβλεπαν και τα χρώματα που προτείνονταν σε κάθε κουτάκι.

εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 55 944 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 56 182 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 56 363 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 56 632 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 57 022 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 57 276 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 57 497 εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 58 162

3η ομάδα

εικόνα Viber 2024 06 20 23 00 26 560

20231211 110126 20231211 111235

20231211 115721 20231211 115732

Δημιουργούμε ομαδικές εικόνες. Σε κάποιες λέμε ΝΑΙ όταν απεικονίζουν  κάτι θετικό για τους ανθρώπους

και σε κάποιες λέμε ΟΧΙ όταν απεικονίζουν κάτι αρνητικό. Μπορείτε να τις διακρίνετε;

εικόνα Viber 2024 06 20 23 54 58 259

 

εικόνα Viber 2024 06 20 23 54 58 452

εικόνα Viber 2024 06 20 23 54 58 630 εικόνα Viber 2024 06 20 23 54 58 709

 

 

4η ομάδα

20240530 163102

20240115 111052 20240115 112407

20240115 123009 20240115 123025

εικόνα Viber 2024 06 20 23 54 57 837 εικόνα Viber 2024 06 20 23 54 57 516 εικόνα Viber 2024 06 20 23 54 56 998

Δημιουργούμε ομαδικές ζωγραφιές και στη συνέχεια μια άλλη ομάδα προσπαθεί να  ζωγραφίσει την εικόνα μας, παρατηρώντας την… ανάποδα.

5η ομάδα

20240530 163119

20240129 110139 20240129 110706

 

20240129 114456 20240129 114524

εικόνα Viber 2024 06 21 06 41 05 374 εικόνα Viber 2024 06 21 06 41 05 463 εικόνα Viber 2024 06 21 06 41 05 544 εικόνα Viber 2024 06 21 06 41 05 832 εικόνα Viber 2024 06 21 06 41 05 904

 

Κάθε παιδί ζωγραφίζει το αγαπημένο του παιχνίδι. Στη συνέχεια οι ζωγραφιές ανακατεύονται και τα παιδιά θα πρέπει να ζωγραφίσουν το παιχνίδι που τους έτυχε. Στη συνέχεια το κάθε παιδί θα πρέπει να αναγνωρίσει το αγαπημένο του παιχνίδι από τη ζωγραφιά του φίλου ή της φίλης του. Εσείς βρίσκετε τα ζεύγη;

 

To Πασχαλινό εργαστήρι γονέων, είχε επίσης θέμα του την φιλαναγνωσία. Τα παιδιά κλήθηκαν να εικονογραφήσουν σε συνεργασία μεταξύ τους και μαζί με τους γονείς τους, ένα πασχαλινό παραμύθι. Η διαδικασία  ήταν η ακόλουθη: Κάθε ομάδα πήρε ένα χαρτί με οδηγίες (θέμα) ζωγραφικής. Στη συνέχεια μία μαμά, διάβαζε το παραμύθι με παύσεις και η ομάδα που θεωρούσε ότι άκουγε την εικονογράφησή της, το επεσήμανε. Οι εικόνες μπήκαν στη σειρά και στόλισαν την τάξη του νηπιαγωγείου.

 

20240421 113347 20240421 122335

20240421 145127 εικόνα Viber 2024 06 21 08 56 40 686

 

Η ενίσχυση της φιλαναγνωσίας των παιδιών ενισχύθηκε και από τη συμμετοχή του σχολείου στο πρόγραμμα: ” Βιβλία Σε Ρόδες, όπου σε συνεργασία με τη Δ/νση Α/θμιας Εκ/σης Α Αθήνας,  η βαλίτσα του προγράμματος  με θεματική την οικογένεια, “ταξίδεψε” και ήρθε στο σχολείο μας.

Επιλέξαμε και επεξεργαστήκαμε με τα παιδιά 5 βιβλία, κάθε παιδί στη συνέχεια, δημιούργησε μία ζωγραφιά από το βιβλίο που του άρεσε περισσότερο , δημιουργήθηκε με αυτές ένα βιβλίο, το οποίο μπήκε στη βαλίτσα για να το δουν οι μαθητές του επόμενου σχολικού προορισμού της βαλίτσας.

 

20240222 145527     IMG 0ef2e53ed6866164b3777eed13eb221d V

IMG 5abc5ac4a23711fb2e4ac75b57da107f V  20240222 144401

20240208 112313   20240222 161538

 

Επιπλέον στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης, πραγματοποιήθηκαν και 2 διδακτικές επισκέψεις με θέμα το βιβλίο, συγκεκριμένα:

α) Επίσκεψη στο Σπίτι των Παραμυθιών /Το Μουσείο Αλλιώς και παρακολούθηση του προγράμματος: Η ιστορία
του βιβλίου

 

20240215 101608 20240215 101608b

 

β) Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και παρακολούθηση του προγράμματος:
Δημιουργώντας Μικρά Βιβλία Τέχνης

20240511 105506 IMG af60dca4954925ad93a72e09580d0641 V

 

Επιπλέον τα παιδιά δημιούργησαν σε συνεργασία σε μικρές ομάδες τα δικά τους βιβλία:

α) Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων της Θεματικής Ενότητας : Ζω Καλύτερα- Ευ Ζην και της
υποθεματικής: Αυτομέριμνα με τίτλο: Μεσ΄ το σπίτι ας προσέχω, ατυχήματα να μην έχω, τα παιδιά
εικονογράφησαν ομαδικά τους κανόνες ασφαλείας μέσα στο σπίτι.

Στη συνέχεια, αυτές έγιναν ένα ψηφιακό βιβλίο γνώσεων, με τίτλο:

Κανόνες ασφαλείας στο σπίτι.

β) Τα παιδιά συνεργαστήκαν σε μικρές ομάδες, δημιούργησαν και εικονογράφησαν τη δική τους ιστορία. Κάθε
ομάδα συνέχιζε την ιστορία, από εκεί που την είχε αφήσει η προηγούμενη. Επίσης με την αξιοποίηση των
λογισμικών photostory 3 και paint, η ιστορία αυτή έγινε ένα ψηφιακό βιβλίο με τίτλο: Μια ιστορία φιλίας
αγάπης και συνεργασίας.

Τα πρώτο βιβλίο εστάλη μέσω email, στο 1ο Νηπιαγωγείο Νέας Χαλκηδόνας, το οποίο μας είχε ήδη στείλει και
αυτό μέσω email, ψηφιακά βιβλία που δημιούργησε. Στη συνέχεια οργανώθηκε διαδικτυακή συνάντηση των 2
σχολείων στην πλατφόρμα webex, όπου κάθε σχολείο παρουσίασε, ένα ακόμα ψηφιακό βιβλίο του. Συγκεκριμένα
το νηπιαγωγείο μας παρουσίασε το 2ο ψηφιακό βιβλίο που προαναφέρθηκε και από το άλλο νηπιαγωγείο
παρουσιαστήκανε 2 ψηφιακά βιβλία. Μετά το τέλος της κάθε ιστορίας, τα παιδιά του κάθε σχολείου
ερχόντουσαν στην κάμερα, συστηνόντουσαν και έλεγαν τι τους άρεσε περισσότερο από την ιστορία που άκουσαν
(λόγω χρόνου αυτό έγινε μόνο για το ένα από τα δύο βιβλία του 1ου Νηπιαγωγείου Νέας Χαλκηδόνας, για το
δεύτερο βιβλίο έγινε μόνο παρουσίαση).

20240425 115746 1

Τα δύο βιβλία μας, εστάλησαν στα email των γονιών, με την παράκληση να ζωγραφίσουν κάτι που τους
άρεσε από το ένα βιβλίο ή και τα δύο και στη συνέχεια τα παιδιά έφεραν τα έργα των γονέων και τα
παρουσίασαν στο σχολείο, στην ολομέλεια.

20240527 110823 20240527 111114

20240618 130316 20240618 130208

Το 2ο βιβλίο μας, παρουσιάστηκε και στο τμήμα Α2 του 2ου  Δημοτικού Σχολείου Ν. Φιλαδέλφειας, κατά τη διάρκεια επίσκεψής μας, στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό,  όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού διάβασαν φωναχτά την ιστορία μας.

εικόνα Viber 2024 06 21 01 17 08 161 εικόνα Viber 2024 06 21 01 21 35 983

Τέλος η συγκεκριμένη ιστορία αποτέλεσε και το ενθύμιο της φετινής σχολικής χρονιάς.

ενθύμιο 2023 2024 2 ενθύμιο 2023 2024 

 

Ολοκληρώνοντας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά μέσα από την ψυχή και την καρδιά μας, όλους τους γονείς των παιδιών μας, που ανταποκρίθηκαν θετικά, ευχάριστα και δημιουργικά στις δραστηριότητες, όλου του Σχεδίου Δράσης. Ελπίζουμε και ευχόμαστε το παρόν Σχέδιο Δράσης να αποτελέσει πηγή έμπνευσης και γνώσης για όλους τους αναγνώστες και τις αναγνώστριες.

Παράταση Eγγραφών Σχολικού Έτους 2024-2025

Αγαπητοί Γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025,

παρατείνονται έως και τις 27 Μαρτίου 2024 .

 

Η Προϊσταμένη

Τζιώτη Αρετή

Αντίο Χειμώνα !!!

O Χειμώνας τελειώνει ! Τα ζωάκια, που έπεσαν σε χειμερία νάρκη …

 

20240117 115009 20240117 115023 001 20240117 115036 20240117 115052 20240117 115212

 

 

…θα ξυπνήσουν σιγά σιγά και θα βγουν από τις φωλιές τους

 

20240117 120019 20240117 120142 20240117 120211 20240117 120306 20240117 120331

Οι αμυγδαλιές αρχίζουν να ανθίζουν , καλωσορίζοντας σιγά σιγά την Άνοιξη !

 

20240226 122548 20240226 123605

 

και εμείς χαρούμενοι πετάμε τα κασκόλ τα γάντια και τα σκουφάκια μας

 

20240301 160928

 

και  φοράμε τα μαρτάκια μας,

20240301 114607 20240301 114713 20240301 114850 20240301 115007 20240301 115033 20240301 115218 20240301 115600 20240301 115712

τα οποία, μας έκανε δώρο ο σπουδαίος και υπέροχος  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας, που πάντα μας έχει στην καρδιά του και τον ευχαριστούμε θερμά με όλη μας την αγάπη.

 

20240301 162205

 

Εγγραφές σχολικού έτους 2024-2025

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε, ότι από 1 -20 Μαρτίου 2024, θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025. Επισυνάπτουμε την εγκύκλιο των εγγραφών, όπου αναφέρεται η διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής καθώς και τη σχολική περιφέρεια του νηπιαγωγείου. Στη συνέχεια  οι εγγραφές θα ολοκληρώνονται,  κατόπιν ραντεβού από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 με 13:00.

Τρόποι επικοινωνίας για ραντεβού :

Τηλέφωνα : 2102519004 – 2128098173 (10:00 με 13:00)

E- mail : mail@1nip-n-filad.att.sch.gr

H Προϊσταμένη

Τζιώτη Αρετή



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικής Μονάδας Σχολικού Έτους 2023 2024



Λήψη αρχείου

Τέχνες, Χρώματα, Σχήματα

Κι ενώ το φθινόπωρο έφτανε στο τέλος του,  “συναντηθήκαμε” με κάποιους εκπροσώπους της Τέχνης.

 Ένας από αυτούς ήταν ο Wassily Kandinsky…

Vassily Kandinsky 1913 Color Study Squares with Concentric Circles    “Μελέτη Χρωμάτων, Τετράγωνα με Oμόκεντρους Κύκλους”

                       ( πηγή φωτογραφίας : https://en.wikipedia.org/wiki/Wassily_Kandinsky#/media/File:Vassily_Kandinsky,_1913_-                     _Color_Study,_Squares_with_Concentric_Circles.jpg)

 

… όπου στη συνέχεια, επιχειρήσαμε κι εμείς να δημιουργήσουμε τους δικούς μας “κύκλους”.

 

20231201 184459 20231201 1845570 20231201 184634

Με αφορμή το γλυπτό,  Ομπρέλες του Γιώργου Ζογγολόπουλου …

2steps.gr Umbrellas Sculpture Zongolopoulos Nea Paralia Thessaloniki Macedonia 001

(πηγή φωτογραφίας : https://2steps.gr/index.asp?xkey=4196,

όνομα αρχείου : 2steps.gr_Umbrellas_Sculpture_Zongolopoulos_Nea Paralia_Thessaloniki_Macedonia_001 )

 

… δημιουργήσαμε στο χαρτί τα δικά μας γλυπτά.

20231129 162000 20231129 162107 20231129 162154

 

Στην επίσκεψή μας στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή,

μεταξύ άλλων Καλλιτεχνών ήρθαμε σε επαφή και με έναν πίνακα του Jackson Pollock.

Pollock Jackson Number 13 1950 904 s026 PHOTO2023

                                                                                                            “Αριθμός 13, 1950”

(πηγή φωτογραφίας:    https://goulandris.gr/el/collection/highlights,

όνομα αρχείου: Pollock-Jackson-Number-13-1950-904-s026-PHOTO2023)

 

Στη συνέχεια στην τάξη μας είδαμε τα ακόλουθα  δύο video :

 

20231124 114508

Και μετά προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε έναν ομαδικό πίνακα με τα χρώματα του φθινοπώρου, αξιοποιώντας την τεχνική του Καλλιτέχνη. Διαπιστώσαμε ότι ο Jackson Pollock,   δημιουργούσε τους πίνακές του  κάνοντας τα σχέδια και τα χρώματα να “χορεύουν”, πάνω στον καμβά. Έτσι κι εμείς, υπό τους ήχους του Antonio Vivaldi και συγκεκριμένα του  μουσικού κομματιού “Φθινόπωρο”, που ακούγαμε μέσα από το παρακάτω video:

 

 

γινόμασταν φύλλα που χόρευαν με τον αέρα και στη συνέχεια αυτόν τον χορό, τον “μεταφέραμε” στη δημιουργία .

20231124 115203 20231124 115236

20231124 115819 20231124 120330 20231124 120458

 

20231124 164334

 

Την τεχνική του jackson Pollock την αξιοποιήσαμε και στα Χριστουγεννιάτικα Δέντρα μας,

που όλα μαζί συνέθεσαν δύο μεγαλύτερα δέντρα.

20231201 183232 20231201 183249

 

Δημιουργήσαμε  και με  την τεχνική του Κολάζ . Ο καθ’ένας και η κάθε μία από εμάς έκοψε τα χαρτόνια του σε όποια μορφή και σχήμα επιθυμούσε  και στη συνέχεια συνθέσαμε μία ακόμα ομαδική εργασία ενός δέντρου στη βροχή, με ξερά φύλλα στα φθινοπωρινά χρώματα .

20231124 123427   20231124 123934 1    20231124 164319

 

Δημιουργήσαμε όμως και με συμβατικά σχήματα : τρίγωνο, τετράγωνο, ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, κύκλος, αστέρι, καρδιά.

Στο Χριστουγεννιάτικο Εργαστήρι του σχολείου, συνεργαστήκαμε με τους γονείς μας, αλλά και με τους γονείς των άλλων συμμαθητών και συμμαθητριών μας  και μέσα  σε κάθε σχήμα φτιάχναμε μοναδικές δημιουργίες συνεργασίας , οι οποίες “συναντήθηκαν”  και συνέθεσαν τα ακόλουθα δέντρα:

IMG cb78ca2f5ca2ccb30afaec6c6aa10f6f V  20231210 124618 IMG e673fb0a736365fa880d7f343f1f7e06 V

 

 

20231210 163208 20231210 163231

20231210 163245 20231210 164948

 

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, είδαμε και τον ακόλουθο πίνακα του Joan  Miro:

 

Miro Joan La Sauterelle 921 s022

       Η ακρίδα

(πηγή φωτογραφίας  https://goulandris.gr/el/collection/highlights,

                  όνομα αρχείου: Miro-Joan-La-Sauterelle-921-s022)

 

Αργότερα  στο σχολείο παρατηρήσαμε και μελετήσαμε και άλλα έργα του συγκεκριμένου Καλλιτέχνη,

και στη συνέχεια  δημιουργήσαμε τους ακόλουθους πίνακες (δέντρο, παιδάκι, πουλάκι, αστέρι).

20231222 105629 20231222 105712 20231222 105810 20231222 105903 20231222 105935

20231222 110033  20231222 120728

20231222 115029

         (https://www.joan-miro.net/the-smile-of-the-flamboyant-wings.jsp)

Οι συγκεκριμένοι πίνακες αποτέλεσαν και τα ημερολόγιά μας για το νέο έτος 2024.

20231222 165736 20231222 165753

 

 

3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Τα παιδιά παρακολούθησαν το ακόλουθο video:

 

Μέσα από συζήτηση, προβληματισμό, ανταλλαγή συναισθημάτων, σκέψεων και απόψεων, η ομάδα των παιδιών, κατέληξε στα ακόλουθα συμπεράσματα, τα οποία  σε συνεργασία κατέγραψαν , τα αγκάλιασαν με τα χεράκια τους και τα ενίσχυσαν με τα μοναδικά προσωπάκια τους.

 

εικόνα Viber 2023 12 02 06 48 39 828

Αξίες και Στάσεις ζωής :  σπουδαίες, ανεκτίμητες, απαραίτητες για την ευτυχία όλων των ανθρώπων .