Happy Easter

Νεκταρία Γεωργία Προύτσου

 

“Το Πάσχα στο μάθημα των αγγλικών μάθαμε για τα πασχαλινά έθιμα και παίξαμε όλοι μαζί Easter egg hunt. 
The Easter bunny came to our kindergarten and we had fun playing Easter egg hunt and learning about the customs of Easter with the kids”
IMG a1f3fe5884da6602b9044acb76a3c0ce V IMG dacf2b8e3d5910a00954b1ab55c5d25a V

Ήρθε πάλι η Πασχαλιά !

Βασιλική Παπαθανασοπούλου

Τα νήπια γνώρισαν τα έθιμα και την ιστορία του Πάσχα
με την επίδειξη κατάλληλου εποπτικού υλικού,
κατασκεύασαν κάρτες με πασχαλινά αυγά ,
χρησιμοποιώντας μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί, κότες
με τα αυγά τους, ενώ έπαιξαν πασχαλινά παιχνίδια όπως
« Βρες τη διαδρομή που θα ακολουθήσει ο λαγός για να
βρει το πασχαλινό καλάθι, Διακόσμησε κατάλληλα το
πασχαλινό αυγό , ενώνοντας τις γραμμές κ.α. Δεν
έλειψαν βέβαια και τα πασχαλινά καλάθια γεμάτα από
σοκολατάκια .

1 8 2 9 3 11

 

 

 

 

 

 

5 9

Καλή Ανάσταση!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΑ!!

Αικατερίνη Κόλλια

Μαρία Βριντσεάνου

Την εβδομάδα αυτή μιλήσαμε για τα έθιμα του Πάσχα, είδαμε εικόνες, παρακολουθήσαμε βιντεάκια, παίξαμε τα παιχνίδια μας, κάναμε τις κατασκευές μας κ.α..

IMG 4559 IMG 4633

IMG 4573IMG 4614

IMG 4561IMG 4474

 

IMG 4652IMG 4646

 

IMG 4593 1IMG 4638

                                                   Σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

Η Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

Οι νηπιαγωγοί

Την Παρασκευή 4-04-2025 επισκεφτήκαμε το 10 Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου.Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο σηματοδοτεί ένα νέο και σημαντικό στάδιο εξέλιξης τόσο του ίδιου του παιδιού όσο και της οικογένειάς του και γι’ αυτό θεωρείται μια από τις κρισιμότερες περιόδους της παιδικής ηλικίας. Την περίοδο αυτή γίνονται έντονες αλλαγές τόσο στην προσωπικότητα του παιδιού όσο και στο οικογενειακό και κοινωνικό του περιβάλλον, εκθέτοντάς το σε μια μεγάλη ποικιλία απαιτήσεων:  γνωστικών,  συναισθηματικών  και κοινωνικών. Είναι αναγκαίο λοιπόν η διαδικασία της μετάβασης να συμβαίνει έγκαιρα και να δίνει επαρκή χρόνο για να συζητούνται οι ανάγκες των παιδιών. 

Οι βασικοί στόχοι μας ήταν οι εξής :

  • Η ενημέρωση των γονέων και η ευαισθητοποίησή τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά κατά τη σχολική μετάβαση.
  • Η συνεργασία των εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων, των παιδιών και των γονέων, των διευθυντών, των στελεχών εκπαίδευσης,  των κοινωνικών υπηρεσιών, των κέντρων πρόληψης και των φορέων που διαμορφώνουν εκπαιδευτική και κοινωνική πολιτική.
  • Η γνωριμία των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.
  • Η εξοικείωση των νηπίων με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες της Α’ Δημοτικού.
  • Η  συνεργασία μεταξύ δασκάλων και νηπιαγωγών με την ανταλλαγή εμπειριών και με τον  σχεδιασμό κοινών δράσεων.
  • Η  καλλιέργεια  της ενσυναίσθησης ,της ασφάλειας, της εμπιστοσύνης, της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης που πρέπει να αποκτήσουν τα παιδιά ώστε να διαμορφώσουν θετική στάση για το σχολείο και να αποκτήσουν όλες εκείνες τις δεξιότητες που θα τους χρειαστούν στη ζωή τους.

Οι δράσεις μας πριν την επίσκεψη:

  • Τα παιδιά με τη βοήθεια των νηπιαγωγών κατέγραψαν πόσα πράγματα γνωρίζουν για το Νηπιαγωγείο και πόσα για το Δημοτικό. Στη συνέχεια εντόπισαν τις ομοιότητες και τις διαφορές.

1000008875

  • Στη συνέχεια, τα παιδιά έγιναν δημοσιογράφοι, διατυπώνοντας ερωτήσεις  και απορίες που ήθελαν να θέσουν στους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού. Οι νηπιαγωγοί βοήθησαν στην καταγραφή τους.
  • Ακολούθως, τα νήπια δημιούργησαν μια υπέροχη κατασκευή με την εικόνα τους και βραχιολάκια φιλίας, εκφράζοντας την επιθυμία να τα δωρίσουν στους νέους τους φίλους. Ζήτησαν να κρεμάσουν την κατασκευή στον τοίχο της τάξης τους, μέχρι τον Σεπτέμβρη, όταν θα ξεκινήσουν στην Α΄ Τάξη!

10000088891000008894

Οι δράσεις μας κατα την επίσκεψη:

  • Μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και συγκίνηση οι δασκάλες των δυο τμημάτων της Α’ Τάξης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να  αλληλεπιδράσουν, να συναντήσουν τους παλιούς τους συμμαθητές και να γνωρίσουν τους νέους τους φίλους, καθώς και τα πρόσωπα και τους χώρους του σχολείου.
  • Στη συνέχεια, οι μαθητές της Δ’ Τάξης με την δασκάλα τους μας καλωσόρισαν θερμά και κάθε τεταρτάκι “υιοθέτησε ” ενα νηπιάκι προσφέροντας “ασφάλεια” και μια ξενάγηση στους υπόλοιπους χώρους του σχολείου. 
  • Οι νηπιαγωγοί και οι δασκάλες αντάλλαξαν  ιδέες, συναισθήματα, εμπειρίες, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά…

IMG 4531 IMG 4532

IMG 4533 1

IMG 4539IMG 4534 1

 

1000009002

Λίγο πριν αποχωρήσουμε, οι δασκάλες μας πρόσφεραν  δυο υπέροχες γλάστρες , ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την όμορφη μας συνεργασία!

1000008991

Τις ευχαριστούμε θερμά για αυτή την υπέροχη κίνηση!