Ιαν 16
02

5 συμβουλές για καλύτερες διακοπές

Κάτω από (Άρθρα) από στις 02-01-2016 και με ετικέτα , ,

της Μαρίας Γκέκα (Γ΄1)

ima33ges4

   Και ναι, οι διακοπές Χριστουγέννων του 2015 έφτασαν!! Καιρός για χαλάρωση, διασκέδαση, ακόμα και για τους όχι φανατικούς των εορτών. Ίσως όμως να τρέμετε στη σκέψη να περάσετε παραπάνω χρόνο με την οικογένεια σας, να ανησυχείτε μήπως δεν προλαβαίνετε να ξεκουραστείτε και άλλα πολλά ενδεχόμενα, τα οποία σας απομακρύνουν από τους αρχικούς σας στόχους. Εδώ ευτυχώς έρχομαι εγώ, για να σας δώσω τις δικές μου συμβουλές όχι μόνο για τα Χριστούγεννα, αλλά και για κάθε είδους διακοπές.

 

1. Απαλλαγή από το διάβασμα

Φροντίστε να τελειώσετε τις υποχρεώσεις για το σχολείο και για τα φροντιστήρια από τις πρώτες μέρες, ειδικά αν θα πάτε αργότερα κάποιο ταξίδι. Έτσι θα απαλλαγείτε από αυτό το επιπλέον βάρος και δε θα το έχετε να σας απασχολεί καθ’ όλη τη διάρκεια των διακοπών. Ίσως σας φανεί δύσκολο, καθώς ανυπομονείτε να χαλαρώσετε, αλλά σας λέω εκ πείρας πως είναι πολύ δυσκολότερο να συγκεντρωθείς του Αϊ-Γιαννιού ή των Φώτων. Αυτές τις μέρες καλό είναι να κάνετε μόνο καμία επανάληψη, ειδικά αν ακολουθεί κάποιο τεστ.

2. Τσιμπολόγημα μόνο στο πρωινό

Ένας λόγος που λατρεύω αυτήν την περίοδο του χρόνου είναι η ποικιλία των φαγητών (ελπίζω να μην είμαι η μοναδική, γιατί νιώθω ακόμα παράξενα γι’ αυτό). Επειδή λοιπόν δυσκολεύομαι να μου βάλω μέτρο, φροντίζω να τρώω τα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες κ.τ.λ. στην αρχή της μέρας, δλδ στο πρωινό μου. Έτσι κάνω το πιο σημαντικό γεύμα ακόμα πιο πλούσιο και επιπλέον περιορίζω το τσιμπολόγημα ανάμεσα στα άλλα γεύματα.

xmasimg3

3. Επιπλέον ύπνος

Είναι πολύ σημαντικό να χαρίσετε στον εαυτό σας επιπλέον ξεκούραση στις διακοπές και αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

α) Κοιμηθείτε το βράδυ μία ώρα νωρίτερα από ό,τι συνήθως. Αν όμως η ανάγκη να τσατάρετε ανελέητα με τους φίλους σας ή να λιώσετε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή/της τηλεόρασης είναι τόσο επιτακτική, φροντίστε τουλάχιστον αυτό να μη γίνει πολλά βράδια συνεχόμενα. Το ίδιο να κάνετε και με τις εξόδους. Ο ίδιος μας ο οργανισμός δεν αντέχει τα συνεχόμενα ξενύχτια.

β) Πάρτε μια μεσημεριανή σιέστα. 1-2 ώρες το μεσημεράκι σε καθημερινή βάση αρκούν για να δείτε πόσο ανανεωμένοι θα νιώθετε.

4. Οικογενειακές υποχρεώσεις

Κάποιοι δεν έχουν θέμα με τις οικογενειακές συγκεντρώσεις και γενικά με το να περάσουν περισσότερο χρόνο με την οικογένειά τους. Άλλοι όμως έχουν και γι’ αυτούς έχω την εξής συμβουλή: δεν είναι σωστό αλλά ούτε και πραγματοποιήσιμο να τους αποφεύγετε για πάντα. Γι’ αυτό κάποια μέρα που θα έχετε καλή διάθεση, δώστε το καλό παράδειγμα και προτείνετε από μόνοι σας να κάνετε κάτι όλοι μαζί. Μπορεί να ’ναι να δείτε ταινία, να παίξετε επιτραπέζιο, να βγείτε έξω, οτιδήποτε σας φαίνεται καλή επιλογή. Σίγουρα θα εκτιμήσουν τη “θυσία” σας και μετά θα σας αφήσουν στην ησυχία σας.

5. Δωράκια

imag22es3

Αν η τσέπη σας αντέχει μια μικρή οικονομική σπατάλη, δωρίστε στα πιο αγαπημένα σας πρόσωπα μικρά δωράκια. Δε χρειάζεται να είναι κάτι ακριβό: μπορείς να βρεις πολλά πραγματάκια κάτω των 5€, τα οποία θα τα εκτιμήσουν. Και τα χαμόγελα που θα σας χαρίσουν σας διαβεβαιώνω πως θα είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή σας.

   Ελπίζω αυτές οι απλές συμβουλές να σας βοηθήσουν να απολαύσετε ακόμα περισσότερο τις διακοπές σας! Καλές γιορτές!!!

 



Αφήστε μια απάντηση