1η δραστηριότητα
Seht euch das folgende Video an (klickt hier) und antwortet mündlich auf die Fragen der Lehrerin (auf griechisch).
Παρακολουθήστε το βίντεο που θα βρείτε εδώ και απαντήστε προφορικά στις ερωτήσεις της καθηγήτριας (στα ελληνικά).
2η δραστηριότητα
(Neue Gruppeneinteilung.)
(Νέος χωρισμός σε ομάδες.)
3η δραστηριότητα
Erstellt in Gruppen ein Mind Map mit Hilfe des Werkzeugs bubbl.us. Die drei ersten Gruppen (A, B, C) beschäftigen sich mit den Beschwerden eines Gasts und die anderen zwei (D und E) mit den Antworten- Reaktionen des Kellners. Bildet kurze Sätze/Phrasen. Verwendet gelernte adjektive wie folgende: kalt, süß, sauer, salzig, pikant usw. Das online Wörterbuch Pons kann euch dabei auch helfen! Am Ende kopiert das Link eures Mind Maps unten bei den Kommentaren (auf dieser Seite), so dass die ganze Klasse eure Arbeit sehen kann.
Φτιάξτε ανά ομάδες ένα νοητικό χάρτη με τη βοήθεια του εργαλείου bubbl.us. Οι τρείς πρώτες ομάδες (Α, Β, Γ) θα ασχοληθούν με τα “παράπονα του πελάτη” και οι άλλες δύο (Δ και Ε) με τις απαντήσεις/ αντιδράσεις του σερβιτόρου. Δημιουργήστε μικρές προτάσεις/ φράσεις. Χρησιμοποιήστε διδαχθέντα επίθετα όπως: κρύος, γλυκός, ξινός, αλμυρός, πικάντικος κτλ. Το διαδικτυακό λεξικό Pons μπορεί επίσης να σας βοηθήσει! Στο τέλος αντιγράψτε το λινκ του Mind Map σας στα σχόλια από κάτω (σε αυτή τη σελίδα), ώστε να δει την εργασία σας όλη η τάξη.
4η δραστηριότητα
Mit Hilfe der zuvor erstellten Mind Maps erstellt ein Animation Video, indem ihr das Werkzeug Animaker verwendet. Das Video soll kurz und – falls ihr möchtet – witzig sein. Ihr könnt die Kausalsätze dabei verwenden (z.B. Die Suppe schmeckt nicht, weil sie kalt ist). Am Ende kopiert das Link eures Videos unten bei den Kommentaren (auf dieser Seite), so dass die ganze Klasse eure Arbeit sehen kann.
Με τη βοήθεια των δημιουργηθέντων νοητικών χαρτών δημιουργήστε ένα Animation Video, χρησιμοποιώντας του εργαλείο Animaker. Το βίντεο πρέπει να είναι μικρό και – αν θέλετε – αστείο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις αιτιολογικές προτάσεις (π.χ. “Η σούπα δεν έχει ωραία γεύση, επειδή είναι κρύα”). Στο τέλος αντιγράψτε το λινκ του βίντεό σας στα σχόλια από κάτω (σε αυτή τη σελίδα), ώστε να δει την εργασία σας όλη η τάξη.