Ίσως ο όρος αποταμίευση να ακούγεται σαν αστείο εν μέσω οικονομικής κρίσης, όμως μπορεί να γίνει οδηγός και έμπνευση για τις επόμενες γενιές, εάν φροντίσουμε να διδάξουμε τη διαχρονική αξία της. Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης γιορτάζεται την 31η Οκτωβρίου κάθε χρόνου, σε ανάμνηση της ίδρυσης του Διεθνούς Ινστιτούτου Ταχυδρομικών Ταμιευτηρίων στο Μιλάνο στις 31 Οκτωβρίου 1924.
Το πνεύμα που διέπει την ημέρα αυτή είναι: «Η αποταμίευση συμβάλλει στο ατομικό και γενικό καλό». Το μήνυμα του εορτασμού είναι η ηθική και υλική ωφέλεια για αυτόν που αποταμιεύει.
Σκέψεις και γνώμες όπως πρέπει να καταργηθεί αυτή η μέρα λόγω της οικονομικής κρίσης, πώς να κάνω οικονομία με μηδενικό εισόδημα ή εδώ δεν μπορώ να καλύψω τις πάγιες ανάγκες, πώς να κάνω αποταμίευση, είναι απολύτως κατανοητές και λογικές στις μέρες μας. Ωστόσο, λόγω της ημέρας, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την αποταμίευσή λίγο πιο εφικτή, με μερικές χρήσιμες συμβουλές:
Συνεχίστε την ανάγνωση »