3757.jpgΜπεστ σέλερ και στο χαρτί έγινε μυθιστόρημα που έγραψε 15χρονη Γιαπωνέζα στο… κινητό της. Η νεαρή «Μπάνι» («Κουνελάκι»), που δεν αποκαλύπτει ούτε το όνομά της, πηγαίνει ακόμη στο σχολείο αλλά κατάφερε να εξασφαλίσει το μέλλον της, προσθέτοντας στον τραπεζικό λογαριασμό της περισσότερα από 600.000 δολάρια από τις πωλήσεις του βιβλίου.

Είναι η ζωντανή απόδειξη ότι η μόδα των «keitai shousetsu» ή «μυθιστορημάτων του κινητού», που εδώ και μερικά χρόνια σαρώνει στην Ιαπωνία, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά επικερδής- αρκεί το ψηφιακό μυθιστόρημα, συνήθως ρομαντικού περιεχομένου, να αρέσει στους χρήστες των κινητών και μετά στο παραδοσιακό αναγνωστικό κοινό.

Αυτό συνέβη στην «Μπάνι» που είδε το keitai που έγραψε με τίτλο «Wolf Βoy & Νatural Girl» («Το αγόρι-λύκος και το κορίτσι της φύσης) να πουλάει περισσότερα από 110.000 αντίτυπα στη χαρτόδετη έκδοση. Η μαθήτρια χρησιμοποιούσε το κινητό της μόνο για να ανταλλάσσει γραπτά μηνύματα με τους φίλους της. Παρακινημένη όμως από keitai που είχε διαβάσει, αποφάσισε να δοκιμάσει και η ίδια την τύχη της.

Το μόνο που είχε να κάνει ήταν να βάλει τη φαντασία της να δουλέψει και να μη γράφει περισσότερους από 1.000 χαρακτήρες ανά σελίδα. Οταν το «Wolf Βoy» κέρδισε το βραβείο της πλέον πολυδιαβασμένης ιστορίας στα κινητά, ο εκδοτικός οίκος Starts Ρublishing Co. εξέδωσε την ιστορία της στο χαρτί.

Οι «συγγραφείς του κινητού» έχουν τη δυνατότητα να δημοσιεύσουν άμεσα το έργο τους σε ειδικές ιστοσελίδες του Διαδικτύου. Οι περισσότεροι «ανεβάζουν» το υλικό αμέσως μόλις τελειώσουν τη συγγραφή προκειμένου να δουν την αντίδραση των ηλεκτρονικών αναγνωστών, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στην ιστορία μέσω του Διαδικτύου και μπορούν ακόμη να προτείνουν διορθώσεις ή αλλαγές στο κείμενο.

Τα μυθιστορήματα του κινητού είναι πολύ δημοφιλή στις έφηβες και στις νεαρές γυναίκες στην Ιαπωνία, αν και η μόδα ξεκίνησε το 2003 από έναν 30χρονο Ιάπωνα με το ψευδώνυμο «Γιόσι».

Το Βήμα

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων