fb.jpgΚι όμως έγινε και αυτό στην Ελλάδα. Για πρώτη φορά μαθήτρια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο για ένα γκρουπ που έφτιαξε στο Facebook!

Πρόκειται για μια 14χρονη μαθήτρια της Β’ Τάξης του Γυμνασίου Χρυσοπηγής Χανίων. Η ανήλικη μαθήτρια φέρεται ότι έφτιαξε στο Facebook για πλάκα ένα γκρουπ με τίτλο και θέμα “Ναι, κι εγώ μισώ τη διευθύντρια της Χρυσοπηγής.”, στο οποίο έγιναν μέλη περισσότερα από 100 παιδιά! Στο γκρουπ γράφουν οι μαθητές ότι η διευθύντρια δίνει συνέχεια αποβολές. Το εντόπισε τυχαία μια μητέρα μέσα στο ίντερνετ και ενημέρωσε την διευθύντρια για την ύπαρξη του.

Έτσι την Τρίτη συνεδρίαζε ο Σύλλογος καθηγητών του σχολείου και οι καθηγητές αποφάσισαν το παιδί να αλλάξει σχολείο! Δηλαδή ότι η κοπέλα αποβάλλεται οριστικά από το σχολείο.

Το γεγονός αυτό όμως προκάλεσε την αντίδραση των συμμαθητών της 14χρονης που έφτιαξαν γκρουπ στο Facebook με θέμα: “Θέλουμε τη συμμαθήτρια μας πίσω στη Χρυσοπηγή”.

Περιγράφοντας το γκρουπ τους λένε” Μια ομάδα για όλους εμάς που πιστεύουμε ότι η θέση της είναι στη Χρυσοπηγή και θεωρούμε απίστευτα άδικο τον λόγο που την απέβαλαν!” Σύμφωνα με πληροφορίες η μαθήτρια ζήτησε συγγνώμη από την διευθύντρια όμως η απόφαση του συμβουλίου του σχολείου ήταν “αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος”.
Χθες το μεσημέρι βρέθηκε το νέο σχολείο της κοπέλας.

Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Χανίων, Βασίλης Παπαστάμος δήλωσε: “Αν και η ΕΛΜΕ δεν έχει αρμοδιότητα για θέματα ποινολογίου μαθητών, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει το πόσο μεγάλο έλλειμμα και κενό υπάρχει στους εκπαιδευτικούς σε ότι αφορά τη γνώση περί του ψηφιακού κόσμου και της ψηφιακής κοινωνίας στην οποία ζούμε. Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε, κατά την προσωπική μου γνώμη, να επιβληθεί και δεν θα δινόταν αν οι εκπαιδευτικοί είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας και χρησιμοποιούσαν τις νέες τεχνολογίες στην καθημερινότητα τους. Έτσι θα γνώριζαν τι σημαίνει Facebook και δεν θα πανικοβάλλονταν με το παραμικρό!”

Η Υπουργός Παιδείας εξέδωσε άμεσα ανακοίνωση σχετικά με το γεγονός: ” Η ανάγκη των νέων να εκφράζονται και να διατυπώνουν το συναίσθημα τους είναι όχι μόνο αυτονόητη, αλλά πρέπει και να ενθαρρύνονται να το κάνουν. Όλα αυτά όμως μέσα σε ένα πλαίσιο σεβασμού της προσωπικότητας και της ομαλής λειτουργίας της σχολικής κοινότητας. Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία και στην επικοινωνία σε συνδυασμό με την ανάγκη ενημέρωσης αλλά και εκσυγχρονισμού των κανόνων μας επιβάλλουν να εγκύψουμε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα πάνω στις νέες προκλήσεις. Σχεδιάζεται από το Υπουργείο με τη συνδρομή του Συνηγόρου του Παιδιού ειδική ημερίδα για τη νέα προσέγγιση στις σχέσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Η Υπουργός τόνισε την ανάγκη ενός νέου «συμβολαίου σχέσης κατανόησης» μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών που θα αποτελεί ουσιαστικά το αποτέλεσμα της επεξεργασίας όλων των απόψεων γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς επίσης και την ανάγκη εκσυγχρονισμού του σχολικού κανονισμού, έτσι ώστε να καλύπτει τις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί πλέον στο σχολικό περιβάλλον. «η νέα εποχή απαιτεί να δημιουργήσουμε νέο πλαίσιο και κανόνες συνεργασίας στη σχολική κοινότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά η Υπουργός.

Διαβάστε και το σχόλιο της Λώρης Κέζα στο Βήμα: “Αποσυνάγωγη λόγω facebook”

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων