07d9251d000005dc.jpg

Ο μεγάλος σεισμός στην Αϊτή, έδειξε πως τo internet και τα social networks μπορούν και διαδραματίζουν έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στις καταστροφές, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέχρι τώρα μέσα. Το Twitter εδώ και αρκετές ημέρες χρησιμοποιείτε ως το κύριο κανάλι επικοινωνίας, ενώ πολλά sites, μεταξύ αυτών και το Ushahidi παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες για τις ζημιές και που πρέπει να επικεντρωθεί η βοήθεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως οι πρώτες εικόνες μετά την καταστροφή ήρθαν από κατοίκους που φωτογράφισαν τις ζημιές με τα κινητά τους τηλέφωνα και τα μετέδωσαν σε όλο τον κόσμο.

Η Symantec aπό την άλλη έχει εντοπίσει απατεώνες του διαδικτύου, οι οποίοι αναζητούν τρόπους να εκμεταλλευτούν τον σεισμό στην Αϊτή. Ορισμένοι από αυτούς στέλνουν spam e-mails επιδιώκοντας σε δωρεές και σε αλλοίωση των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης προκειμένου να εκμεταλλευτούν την ευαισθησία της διεθνούς κοινότητας.

Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων