Είναι μάλλον σίγουρο ότι αν έμπαινε ένας καθηγητής σε σχολική τάξη και ανήγγελλε ξερά ότι«εντός της εβδομάδος θα μάθετε τον ορισμό και τις αρχές λειτουργίας του Τaser, της θερμικής όρασης, της γεννήτριας υδρογόνου, της ολογραφικής αποθήκευσης, του μη πυρηνικού ηλεκτρομαγνητικού παλμού, του Κρυπτού, του θαλάμου απομόνωσης αισθητηρίων ερεθισμάτων, της υγραναπνοής και τις αρχές των Νοητικών Επιστημών»οι περισσότεροι μαθητές θα… έψαχναν γιατρό να τους δικαιολογήσει τις απουσίες! Αντίθετα, η παράθεση όλων αυτών ως «γκάτζετ του θρίλερ» από τον συγγραφέα του Χαμένου Συμβόλου, κάνει μαθητές, νοικοκυρές και συνταξιούχους να μην ξεκολλούν τα μάτια τους από το πρωτότυπο αυτό «εγχειρίδιο χρήσης» ώσπου να φθάσουν στο τέλος.
Παιδαγωγικά αποδοτικότατη λοιπόν η μέθοδος του Μπράουν, αλλά πόσο αληθινά είναι όλα αυτά που λέει; Ας τα δούμε ένα ένα στο άρθρο του Βήματος
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.