near_london.jpg

Από τη μια, είναι γνωστό πως οι αγορές από το Διαδίκτυο εξοικονομούν χρόνο και χρήμα. Από την άλλη, όλοι ξέρουν πως η εμπειρία από μία βόλτα στα καταστήματα δεν μπορεί να συγκριθεί με το «ξεφύλλισμα» των online καταλόγων που αναρτούν στα site τους οι αλυσίδες ρουχισμού, ηλεκτρονικών ειδών και βιβλιοπωλείων.

Γι’ αυτό και η αγγλική εταιρεία πληροφορικής NearLondon επινόησε μια λύση που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και των δύο τρόπων αγοράς: δημιούργησε το εικονικό ομοίωμα μιας ολόκληρης γειτονιάς, αναπαριστώντας με κάθε λεπτομέρεια τα καταστήματα που αυτή φιλοξενεί, ώστε ο χρήστης να μπορεί να περιηγηθεί εικονικά σε αυτήν για να κάνει τα ψώνια του.

Το εικονικό αυτό ομοίωμα καλύπτει μερικά οικοδομικά τετράγωνα στην περιοχή West End του Λονδίνου, μέσα από το οποίο ο επισκέπτης του site θα μπορεί να περιπλανηθεί στους γύρω δρόμους, για να «χαζέψει» τις βιτρίνες και να «μπει» στο μαγαζί της αρεσκείας του. Οταν βρεθεί στο εσωτερικό του, η NearLondon θα του προσφέρει τη δυνατότητα να πάρει μια γεύση και να παραγγείλει κάποιο από τα προϊόντα που πουλάει το συγκεκριμένο κατάστημα, ακριβώς όπως θα τα έβλεπε αν βρισκόταν πραγματικά μέσα στο κτίριο. Για μεγαλύτερη αληθοφάνεια, μάλιστα, αυτός ο «άυλος κλώνος» του West End θα αναπαριστά σε πραγματικό χρόνο τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή, προβλέποντας ακόμη και εικονικά λεωφορεία τα οποία θα περνούν από τους γύρω δρόμους.

Παρέα με φίλους

Τα μεγάλα καταστήματα που εδρεύουν στην περιοχή υποστηρίζουν ότι αυτό το «ψηφιακό εμπορικό κέντρο» θα τους δώσει τη δυνατότητα να αυξήσουν τον τζίρο τους, αφού όχι μόνο θα κάνει πιο εύκολες τις διαδικτυακές αγορές, αλλά και θα αποτελέσει ένα διαδικτυακό αξιοθέατο το οποίο θα προσελκύσει πελάτες ακόμη και έξω από τα σύνορα της Αγγλίας. Γι’ αυτό και η Near-London βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με εμπορικές αλυσίδες που βρίσκονται σε άλλα σημεία του Λονδίνου ώστε να επεκτείνει το πρότζεκτ της.

Προς το παρόν, πάντως, όλοι περιμένουν να δουν ποια θα είναι η απήχηση του site, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη Νοεμβρίου – χρονική στιγμή που η NearLondon δεν επέλεξε τυχαία, αφού με τις βόλτες στην εικονική της πόλη οι χρήστες της υπηρεσίας θα γλιτώσουν και από την απίστευτη πολυκοσμία που επικρατεί κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Και για όσους θεωρούν ανιαρό να ψωνίζουν μόνοι τους, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα να συνδεθούν στο Facebook, για να κάνουν shopping παρέα με τους διαδικτυακούς τους φίλους.

Καθημερινή

Times online

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων