india

Τις προάλλες η Χρύσα μου έλεγε ότι βάζει το ξυπνητήρι στις 04.00 για να πετύχει τη γραμμή υποστήριξης του παρόχου της. Φυσικά ο καλός τεχνικός δε ξενυχτά στην εταιρεία και συνήθως πέφτει στο νυσταγμένο κακόμοιρο υπάλληλο των 600 ευρώ που προσπαθεί να “εξυπηρετήσει” με τις απαντήσεις κονσέρβα που του έχουν δώσει στο μπακαλοτέφτερο. Είναι να μη σου τύχει.

Πριν λίγες ημέρες αγόρασα τον 6ο υπολογιστή που ελπίζω να με συντροφεύσει παρά θιν’αλός. Χρειάστηκε όμως να επικοινωνήσω με την τηλεφωνική υπηρεσία υποστήριξης. Ακούω έναν κύριο με προφορά. Κατόρθωσα να του εκμαιεύσω ότι η κλήση μου είχε προωθηθεί στην Ινδία. Οh yes! παγκοσμιοποίηση.

Φυσικά δε βγάλαμε άκρη. Μετά είδα και τη φωτογραφία των τηλεφωνικών υποδομών της Ινδίας. Και παρηγορήθηκα.

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων