trusted.jpg Το TrustedPlaces.com έκανε την εμφάνιση του στο Ίντερνετ το 2006, αποτέλεσμα του… επιχειρηματικού «μικροβίου» των δύο ιδρυτών του, του 30χρονου σήμερα Σωκράτη Παπαφλωράτου και του Γάλλου Ουαλίντ αλ-Σακάφ. Κάτοικοι Λονδίνου και οι δύο, εντόπισαν την ευκαιρία για τη δημιουργία μιας υπηρεσίας στο Ίντερνετ, στην οποία θα απευθυνόταν όσοι ψάχνουν νέα μέρη για να διασκεδάσουν στην πόλη.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του TrustedPlaces είναι ότι οι κριτικές για όλα τα εστιατόρια, τα μπαρ και τα κλαμπ που φιλοξενούνται στις σελίδες του είναι γραμμένες από τους ίδιους τους θαμώνες τους και μέλη του trustedplaces. Όπως μας εξηγεί ο Σωκράτης, «στόχος μας ήταν η δημιουργία ενός χώρου στο Ίντερνετ όπου ο καθένας θα μπορεί να μοιράζεται τις εμπειρίες από τις εξόδους του στην πόλη, καλές και κακές, ένας οδηγός πόλης που αναπτύσσεται δυναμικά από τους ανθρώπους που ζουν σε αυτή». Εξάλλου, όπως πολύ σωστά παρατηρεί ο ίδιος, ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσεις μια πόλη είναι να ρωτήσεις τους κατοίκους της.

Ανάπτυξη στα πρότυπα των κοινωνικών δικτύων

Το χαρακτηριστικό αυτό έδωσε μια ιδιαίτερη δυναμική σε όλη την προσπάθεια, καθιστώντας το trustedplaces στην ουσία ένα διευρυμένο κοινωνικό δίκτυο εξειδικευμένο στη διασκέδαση της πόλης, τα μέλη του οποίου αυτή τη στιγμή έχουν γράψει περισσότερα reviews από όσα περιλαμβάνει το κατεξοχήν brand της συγκεκριμένης αγοράς, το TimeOut, με προϊστορία 15 χρόνων. «Μέσα σε δύο χρόνια κατορθώσαμε να έχουμε περίπου 40.000 reviews, για 375.000 επιχειρήσεις σε 800 πόλεις στον κόσμο, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών της υπηρεσίας είναι κατά κάτι λιγότεροι από ένα εκατομμύριο το μήνα», αναφέρει ο Σωκράτης.

Καθημερινή

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων