Με ενδιαφέρον παρακολουθήσαμε την Έρευνα’ του Παύλου Τσίμα για τις διαφορές των εκπαιδευτικών συστημάτων μεταξύ Φιλανδίας και Ελλάδας. Χαοτικές διαφορές με πραγματικές συνθήκες για να επιβεβαιωθεί η έρευνα του ΟΟΣΑ ότι η χώρα μας από την 33η πήγε στην 42η θέση στο χειρότερο εκπαιδευτικό σύστημα ανά τον κόσμο. Ένα πρόγραμμα βαρύ, μπερδεμένο, ανούσιο, που εγκλωβίζει τους μαθητές και τους αηδιάζει με τη φουσκωμένη και ανούσια ύλη του.

Είδα τα σχολεία, τις εγκαταστάσεις και πληγώθηκα. Είδα τις τάξεις με τους διαδραστικούς πίνακες, πως είναι οργανωμένο το σχολείο με την υποστήριξη των ΤΠΕ. Ο Γιαν έχει όλες τις προδιαγραφές για να γίνει ένας ευτυχισμένος ενήλικας. Ισως γιατί γεννήθηκε στη Φιλανδία. Η Βανέσα στην Ελλάδα αισθάνεται ενοχές όταν ξεκλέβει λίγο χρόνο για να παίξει βόλευ κι ετοιμάζεται για το ratrace.

Ένα σχόλιο στο “Η Έρευνα του Π. Τσίμα”
  1. Δεν με εξέπληξε καθόλου η Έρευνα? του Παύλου Τσίμα , γιατί είχα διαβάσει άρθρα του Αλέξανδρου Πιστοφίδη για το εκπαιδευτικό σύστημα της Φιλανδίας . Με πικραίνει πολύ το γεγονός που στην Ελλάδα οι καθηγητές έχουμε στόχο: «να βγει όπως-όπως η ύλη» βασανίζουμε δίχως λόγο ότι πολυτιμότερο έχουμε, τα παιδιά μας.
    Αν σου έλεγα ότι με πιάνει τάση φυγής προς βορράν θα με πίστευες;

  2.  

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων