Οι Ιάπωνες σοκαρίστηκαν όταν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της διεθνούς έρευνας μαθητικών δεξιοτήτων του ΟΟΣΑ. Ενώ το 2000 είχαν πρωτεύσει τώρα βρέθηκαν στη δέκατη θέση. Αμέσως σήμανε συναγερμός. Μα γιατί δε διδάσκονται από το φωτεινό μας παράδειγμα; Όταν διαπιστώσαμε ότι πατώνουμε, φθάσαμε στο συμπέρασμα ότι ο διαγωνισμός είναι σικέ και βλάπτει τα ελληνικά συμφέροντα. Φτιάξαμε και δυο-τρεις επιτροπές και καθαρίσαμε.
Οχι, οι Ιάπωνες χάσαν τον ύπνο τους. Βάλθηκαν να ανακαλύψουν τι κάνουν αυτοί που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη πρόοδο. Η λύση βρισκόταν στην Ινδία. Αυτή η χώρα παράγει αποφοίτους με εκπληκτικά υψηλές επιδόσεις. Πώς το πετυχαίνουν; Σε ηλικία δύο ετών μαθαίνουν να μετρούν μέχρι το 20, στα τρία τους εξοικειώνονται με τους υπολογιστές.
Αρχίζουν το μαραθώνιο της γνώσης τρία χρόνια νωρίτερα από όλους εμάς!
Εννοείται ότι αυτό το λάτρεψαν οι κάτοικοι της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου και οι ινδικές μέθοδοι ετοιμάζονται να εισαχθούν στο ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Λέτε για αυτό να αποφασίστηκε στην Ελλάδα ότι το νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτικό και στοιβάξαμε τα νήπια μας στους τέσσερεις τοίχους, σε σκάλες και τροχοβίλες;
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.