Μαθηματικά Πυθαγορείου

Μια δική μου ιδέα με αφορμή από εδώ: έφτιαξα τους κρίκους της πρόσθεσης ανάλογα με το χρώμα των χαντρών π.χ. 3 πράσινες και 3 κίτρινες ίσον όλες μαζί 6. Έφτιαξα και το παρακάτω φύλλο για να το παίρνει όποιος θέλει να κάνει τη δραστηριότητα.

 

 https://gr.pinterest.com/pin/427067977145152137/

Σε αυτά τα ποτηράκια (μικρά πλαστικά σφηνάκια και μικρά ξυλάκια παγωτού) σκέφτομαι να βάλω και αποτελέσματα, δηλαδή όπως η παρακάτω εικόνα.

Τα ίδια ξυλάκια χρησιμοποιούνται και στο παρακάτω.

  Κι αυτή την ιδέα την είδα στο πίντερεστ αλλά δε βρήκα που.

 http://www.kinderella.gr/epoptiko-iliko-gia-tis-gonies-tis-taxis/#more-2303

http://www.sweetteaclassroom.com/2012/05/free-keys-to-math.html

Έφτιαξα το παρακάτω φύλλο για να το συνοδέυσω.

 http://lavieenclasse.eklablog.com/manipuler-representations-0-10-a117391702

https://gr.pinterest.com/pin/427067977143733800/

Εκπαιδευτικοί Νηπιαγωγείου & Δημοτικού Σχολείου Βαθέος και σύλλογος εν δράση!!!!!!

Δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών στην αυλή του σχολείου μας, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου Άνω Βαθέος και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων!!!

kataskeyh paixnidipaixnidi olo

Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με την φώκια μας την Αργυρώ!!!!

Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Teacher4Europe”

Ε Τ Ο Ι Μ Η και η γωνία του Υπολογιστή που θα μας βοηθήσει να αναζητήσουμε τα ζώα υπό εξαφάνιση στην Ευρώπη.

argurw

Αναφορά στο Μύθο της Ευρώπης….

mh8os Eyrwphs

Ευχαριστούμε την κα Πέλλα για το υλικό της

ta_asteria_ths_europhs_fix parea-me-kardia

Οι σημαίες μας της Ευρωπαϊκής Ένωσης

shmaia EE2 shmaia EE

 

Μαθηματικά στο Πυθαγόρειο… πού αλλού;

08/02/2016

Την Παρασκευή είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί στην τάξη η κ. Γεωργία Κρεμμυδιώτη (σχ. σύμβουλος δασκάλων) και η δική μας σύμβουλος κ. Λουίζα Νοβατζίδου.

Ο στόχος ήταν να παίξουμε με τα παιδιά και τα μαθηματικά. Δυστυχώς δεν προλάβαμε να κάνουμε πολλές δραστηριότητες γιατί δε μας έφτασε ο χρόνος αλλά θα υπάρξει και συνέχεια.

Αφού τα παιδιά μοιράστηκαν γρήγορα σε δυάδες, μετά τριάδες, τετράδες και ξανά μπερδεμένα, κάθισαν να φτιάξουμε μια ιστορία με αριθμούς. Ο στόχος ήταν να βρούμε αριθμούς από την καθημερινότητα αλλά στο νηπιαγωγείο αλλού πας και συνήθως αλλού βρίσκεσαι. Έτσι λοιπόν φτιάχτηκαν δύο ιστορίες με 25 λιοντάρια, 3 ζέβρες, 2 ελάφια και πάει λέγοντας ενώ σε άλλο χωριό ζούσαν 2 γίγαντες με 5 τρίχες στο κεφάλι, 100 χέρια και το κάθε δάκτυλο 30 μέτρα μήκος!!!

Στο κάθε παιδί ζητήθηκε να ζωγραφίσει και ένα αριθμητικό κομμάτι της ιστορίας. Όποιο ήθελε μπορούσε να γράψει και τον αριθμό, αν ήθελε. Στη συνέχεια ο καθείς παρατήρησε τη δουλειά του άλλου. Τέλος ξαναδιαβάσαμε την κάθε ιστορία και τοποθετήσαμε χρονικά την κάθε εικόνα. Τους άρεσε πολύ και περιμένουν πότε θα έρθει η κυρία Γεωργία που αγαπά τους αριθμούς!!!  Έμαθα κι εγώ πως να προσεγγίζω το θέμα ιστορία και αριθμοί. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ.

Επί τη ευκαιρία σας ανεβάζω και κάποιο υλικό ακόμα που βρήκα και χρησιμοποιώ σχετικά με τα μαθηματικά.

 Αριθμογραμμή μονά-ζυγά (αν και μου εξήγησε η κ. Γεωργία ότι στο δημοτικό δεν τους χρειάζονται και ιδιαίτερα, οπότε να μην επιμείνω.

 Μανταλάκια με αριθμούς σε χρωματολόγια: http://b-inspiredmama.com/busy-bags-co-op/

Μονάδες και δεκάδες με συνδετήρες. Έχω παραγγείλει να πάρω τα πλαστικά κρικάκια γιατί οι συνδετήρες δεν είναι πολύ εύχρηστοι για τα παιδιά.: http://mothersniche.com/busybags/

“Μια καγκελόπορτα μας χωρίζει, ένα χαμόγελο μας ενώνει!”

Μια ευχή από το 3ο Νηπιαγωγείο Σάμου στο νέο ιστολόγιο νηπιαγωγών Σάμου, για μακροημέρευση, δημιουργικότητα και “χαρούμενες διαδρομές”. Χαιρόμαστε πολύ που είμαστε μέλη της νέας συντροφιάς!  Μοιραζόμαστε τον τίτλο του project μας για τους πρόσφυγες “Μια καγκελόπορτα μας χωρίζει, ένα χαμόγελο μας ενώνει!” κι ένα ποίημα που δημιούργησαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου με τίτλο “Το γεφύρι” .Στο ποίημα αυτό χτίζουν στη φαντασία τους ένα γεφύρι που ενώνει το σχολείο με την απέναντι ακτή, για να περνούν οι πρόσφυγες με ασφάλεια και να μην πνίγονται!

012

ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ

Πέρνα το γεφύρι για να συναντήσεις…

Ειρήνη: …φίλους που βοηθάνε!

Μαρία Χ. : …μία εκκλησία, ν’ ανάψεις  ένα κερί  και μια λίμνη για να  κολυμπήσεις!

Βασίλης : …μια μπανάνα για να έχεις φαγητό για το δρόμο!

Σπύρος: …ένα φίλο για να παίξετε!

Χάρης: …μια καρδούλα που φωτίζει τον ήλιο!

Νικόλας: …λίγο χιόνι, να φτιάξεις μπαλίτσες για να παίζεις!

Ελευθερία: …το ουράνιο τόξο για να κάνεις σκειτμπορντ!

Παυλίνα: …ένα αστέρι για να πετάξεις!

Γεράσιμος: …ένα μωρό για να παίξετε!

Μαρία Κ.: …το φεγγάρι, να το κρατήσεις  και  να σε πάει ψηλά στον ουρανό!

Ζωή : …ένα ψωμάκι , να ταΐσεις τα ζωάκια!

Γιάννης Τ. : …ένα λουλούδι ανοιχτό που κουνιέται γιατί είναι χαρούμενο!

Θεοδώρα: …μια καρδιά για να φτάσεις ως  τ’ αστέρια!

Νίκη: …ένα σπίτι και να παίζουμε όλοι οι φίλοι με τα παιχνίδια!

Νίκος Κ.: …τον ήλιο για να τον βλέπεις!

Νίκος Σ.: …ένα πετράδι ,να το βάλεις σε μια σπηλιά να μην το κλέψουνε!

Γιάννης Π.: …ένα σύννεφο και να παίξετε κρυφτό!