Η δράση που οργανώθηκε με στόχο την ευαισθητοποίηση για τον σχολικό εκφοβισμό ξεκίνησε με μια σειρά από ερωτήσεις που τέθηκαν στους μαθητές, καλώντας τους να σκεφτούν και να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους γύρω από αυτό το ευαίσθητο ζήτημα. Οι ερωτήσεις επικεντρώθηκαν στις εμπειρίες τους, στις προσωπικές τους αντιλήψεις για το τι σημαίνει εκφοβισμός και πώς αυτός επηρεάζει τους ανθρώπους γύρω τους. Κάθε μαθητής κλήθηκε να αποτυπώσει, μέσα από εικόνες, την έννοια του εκφοβισμού και τις συναισθηματικές αντιδράσεις που προκαλεί. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας οπτικός διάλογος για το πώς οι ίδιοι οι μαθητές αντιλαμβάνονται αυτό το φαινόμενο και τις συνέπειές του στην καθημερινή τους ζωή. Η διαδικασία αυτή όχι μόνο ενθάρρυνε τη δημιουργικότητα και την έκφραση, αλλά και προκάλεσε βαθιές σκέψεις για τις κοινωνικές δυναμικές και την ανάγκη για σεβασμό και αλληλεγγύη στην σχολική κοινότητα.