Π υροδοτείται ξανά ο υπόγειος πόλεμος που έχει ξεσπάσει το  τελευταίο διάστημα  μεταξύ των πολυτεχνείων και των ΤΕΙ για τα  επαγγελματικά προσόντα των  αποφοίτων τους

Την αναβάθμιση των δικών τους πτυχίων και την… υποβάθμιση των πτυχίων των ΤΕΙ ζητούν τα πολυτεχνεία της χώρας!

Σε συνάντηση που είχαν χθες οι πρυτάνεις και οι κοσμήτορες των πολυτεχνείων και των πολυτεχνικών σχολών, με τη συμμετοχή του Γεωπονικού Πανεπιστημίου και του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕΕ), αποφάσισαν να ζητήσουν από το υπουργείο Παιδείας την αναβάθμιση των 5ετών πτυχίων των πολυτεχνικών και των γεωπονικών σχολών σε επίπεδο μεταπτυχιακού (μάστερ), αλλά και την υποβάθμιση των πτυχίων που χορηγούν τα ΤΕΙ σε κατώτερο επίπεδο επαγγελματικών προσόντων από αυτό των 4ετών πτυχίων των πανεπιστημίων. Η εξέλιξη αυτή πυροδοτεί ξανά τον υπόγειο πόλεμο που έχει ξεσπάσει το τελευταίο διάστημα μεταξύ των πολυτεχνείων και των ΤΕΙ για τα επαγγελματικά προσόντα των αποφοίτων τους, καθώς οι εκπρόσωποι των Τεχνολογικών Ανώτατων Ιδρυμάτων θεωρούν «αιτία πολέμου» την πιθανότητα κατάταξής τους σε χαμηλότερο επίπεδο από αυτό που αναλογεί στα ΑΕΙ με ίσο χρόνο φοίτησης (4 έτη) στο Ενιαίο Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων (ΕΠΕΠ) που επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας.

Παρ΄ ότι αυτή η προοπτική δεν θεωρείται πιθανή καθώς πανεπιστήμια και ΤΕΙ θεωρούνται εκ του νόμου εδώ και χρόνια ισότιμα στην Ανώτατη Εκπαίδευση, εντούτοις τα πολυτεχνεία επιμένουν. Καλούν την Πολιτεία να κατατάξει τους διπλωματούχους μηχανικούς και γεωπόνους στο 7ο επίπεδο του ΕΠΕΠ (μάστερ), τους αποφοίτους πανεπιστημίων 4ετούς φοίτησης στο 6ο, τους πτυχιούχους ΤΕΙ στο 5ο και τους αποφοίτους κολεγίων στο 3ο ή 4ο, βάσει αξιολόγησης και με ανάλογη διαβάθμιση τεχνικής ευθύνης. Επίσης, τα πολυτεχνεία οργανώνουν πανπολυτεχνειακή και παντεχνική συγκέντρωση-διεκδίκηση στις 3 Μαρτίου στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου για να συνεκτιμήσουν τις εξελίξεις και να συζητήσουν για περαιτέρω κινητοποιήσεις.

Δημιουργούν λόμπι

ΛΟΜΠΙ ιδιωτικής παιδείας επιχειρούν να δημιουργήσουν οι εκπρόσωποι-εργοδότες όλων των φορέων και βαθμίδων ιδιωτικής εκπαίδευσης στη χώρα, προκειμένου να αποκτήσουν μεγαλύτερη επιρροή στις εκπαιδευτικές εξελίξεις.

Οι εκπρόσωποί τους συναντήθηκαν προ ημερών και αποφάσισαν να δημιουργήσουν Συντονιστική Επιτροπή Ιδιωτικής Εκπαίδευσης με στόχους την προβολή της συμβολής τους στην ελληνική εκπαίδευση και οικονομία και τη συνεργασία για την αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων.

Στην επιτροπή συμμετέχουν τα ιδιωτικά σχολεία, τα κέντρα ξένων γλωσσών, τα φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, τα ιδιωτικά ΙΕΚ, τα εργαστήρια ελευθέρων σπουδών, τα κολέγια και οι Παν. Σαρμπάνης, Στ. Καλόγηρος για τους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.

Κόντρα φοιτητών – καθηγητών

ΕΝΤΟΝΗ διαμάχη μεταξύ των φοιτητών της Ιατρικής Σχολής Αθήνας και ορισμένων καθηγητών της έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες με αφορμή τη… διάρκεια της εξεταστικής περιόδου. Το πρόγραμμα των εξετάσεων στη σχολή τα τελευταία 20 χρόνια διαμορφώνεται εθιμικά από τους ίδιους τους φοιτητές και συνήθως εκτείνεται σε βάθος χρόνου που πλησιάζει τους δύο μήνες, εξαιτίας της ιδιαιτερότητας των μαθημάτων της σχολής. Πριν από λίγες ημέρες όμως δύο καθηγήτριες της σχολής θέλησαν να τηρήσουν τις προθεσμίες που ορίζει ο νόμος για την εξεταστική περίοδο (διάρκεια 3 εβδομάδων το πολύ)

με αποτέλεσμα να αποκλειστούν για 3 ώρες στα γραφεία τους από φοιτητές και τελικά, καθώς δεν υποχωρούσαν, να γίνει κατάληψη της σχολής κατά τις ημερομηνίες που είχαν προτείνει για την εξέταση των μαθημάτων τους.

Η συνδικαλιστική ηγεσία των πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ) ζήτησε χθες με ανακοίνωσή της από τα θεσμικά όργανα της σχολής να σταματήσει η μετατροπή της Ιατρικής σε εξεταστικό κέντρο, που αποτρέπει τους φοιτητές από την παρακολούθηση των μαθημάτων του επόμενου εξαμήνου.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4559609&ct=1



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση